Toen was devv05 nog niet geboren.quote:
Toen hadden we nog de Jong.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:35 schreef ILCILA het volgende:
Net interview gezien met trainer HHC;
- HHC was trots vorig jaar het grote Ajax tot aan rust op een 1-0 achterstand te houden maar dit jaar zou het wel een stuk lastiger worden. Ajax zat vorig jaar in een negatieve spiraal en de eerste helft van de wedstrijd HHC-Ajax was een goede afspiegeling daarvan. Ajax met Huntelaar en Stam is een heel andere pot en HHC zal dan ook proberen met minder dan 10 doelpunten verschil te verliezen.
Mwa, het 1e van onze club speelt ook 4e klasse maar daar zouden ze echt 30-0 van winnen ofzo. Maar sommige van die teams schoppen alles wat ze tegenkomen, laten we hopen dat de Lutte niet zo'n ploeg is.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:16 schreef Pritt het volgende:
Naja gister moesten we tegen een derde klasser dus dit moet nog makkelijker zijn.
Vierde klasse is zo ongeveer het niveau waar ik ook presteer.
Een goede graatmeter hoe goed ik het tegen Ajax zou doen.
quote:Kluivert op kandidatenlijstje AZ
12 juli 2006, 13:24
Door: Jelmer Geerds
Patrick Kluivert staat gepositioneerd in het schaduwelftal van AZ. De 30-jarige spits is een serieuze optie wanneer Shota Arveladze de club verlaat, zo meldt VI.
Overigens stuurt AZ niet aan op het vertrek van Arveladze, die terug kan kijken op een sterk eerste seizoen in Alkmaar. Marcel Brands, technisch directeur bij AZ, benadrukt daarom dat de Georgiër niet hoeft te vertrekken: "Arveladze heeft het bij ons uitstekend gedaan, komend seizoen zien we voor hem een belangrijke rol weggelegd in de ontwikkeling van Moussa Dembele."
Niettemin sluit AZ een vertrek van de oud-Ajacied niet uit. Mocht Arveladze inderdaad vertrekken, dan is Patrick Kluivert een serieuze optie voor Brands. "Intern is het aantrekken van Patrick nooit officieel ter sprake gekomen, maar ik ben nog altijd een verschrikkelijke fan van hem. Hij is één van de beste spitsen die het Nederlands voetbal heeft voortgebracht. En onze trainer Louis van Gaal kent hem natuurlijk nog van Ajax."
Kluivert kreeg onlangs van zijn club Valencia te horen dat er voor hem geen toekomst is bij de club. Over concrete aanbiedingen voor de Amsterdammer is vooralsnog niks bekend
quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:32 schreef Black-Death het volgende:
[afbeelding]
Messenga, jij zit toch bij die club? Wie is dat knulletje?
Nee ik bedoel niet Huntelaar
edit:
[afbeelding]
Het arme kind
Inderdaad jaquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:28 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
AZ
Zo lang het maar iets met Ajax te maken heeft hè.
whahahaquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:32 schreef Black-Death het volgende:
[afbeelding]
edit:
[afbeelding]
Het arme kind
ach ja, noem eens een speler van ADO die beter is...quote:
Moet je is zien watvoor dingen hij allemaal zegtquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
ach ja, noem eens een speler van ADO die beter is...![]()
Als ze vanavond verliezen eet ik me beide schoenen op, en film hetquote:
Er zijn toch weinig mensen die kunnen zeggen dat ze een kopduel aangingen met Gabri en Roger tegelijkquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:32 schreef Black-Death het volgende:
[afbeelding]
edit:
[afbeelding]
Het arme kind
Een beetje overkill bij de onderste foto.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:32 schreef Black-Death het volgende:
[afbeelding]
edit:
[afbeelding]
Het arme kind
quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:14 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Een beetje overkill bij de onderste foto.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |