Better next time.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:50 schreef Messenga het volgende:
[..]
Japs.
Nee, zelf niet gespeeld. Al zaten er bij het eerste wel spelers waarvan ik dacht :"Damn, dat doe ik beter".
De Mul zijn eerste pass was een assist op een doelpunt.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:51 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Better next time.
Zo te horen begint De Mul dus ook langzaam op toeren te komen.![]()
ik zat te twijfelen en volgens mij heb je gelijk. maar dan kun je bij de play-offs ook gaan twijfelen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:45 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik neem aan dat doelpunten in oefenwedstrijden daar toch niet voor gelden?
De Mul doet het altijd goed tegen amateurs, daar hebben we niks aan.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:51 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Zo te horen begint De Mul dus ook langzaam op toeren te komen.![]()
Ajax - Vitesse vorig seizoen? Speelde hij vrij goed... voor Vitesse.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:54 schreef F1Bas het volgende:
[..]
De Mul doet het altijd goed tegen amateurs, daar hebben we niks aan.
Elke ex-Ajacied speelt goed tegen Ajax. Ineens blinken ze uit en na jaren niet gescoord te hebben scoren ze uitgerekend tegen Ajax.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:56 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ajax - Vitesse vorig seizoen? Speelde hij vrij goed... voor Vitesse.
Die heeft nog vakantie, omdat hij met Zweden naar het WK is geweest (waar hij overigens geen minuut heeft meegespeeld).quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:59 schreef hroswith het volgende:
waar was rosenberg?
Op vakantie nog, maandag zijn alle internationals weer terug.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:59 schreef hroswith het volgende:
waar was rosenberg?
Lijkt me na vanavond zeker duidelijk ja. 11-0 tegen ABS is niet niks. Wat een ongelooflijke prestatie.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:03 schreef VoreG het volgende:
Kampioen dat lijkt me duidelijk
ik bespeur licht sarcasme.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Lijkt me na vanavond zeker duidelijk ja. 11-0 tegen ABS is niet niks. Wat een ongelooflijke prestatie.
Dacht ik ook meteenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ach, hij is tenminste niet geblesseerd geraakt
Hij speelde ook maar 35 minutenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ach, hij is tenminste niet geblesseerd geraakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |