Je verwoord de mening van de hele maatschappijquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:54 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ze zijn in ieder geval maatschappelijk ongewenst.
Klopt, daar ben ik Ringo voor.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:55 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Je verwoordt de mening van de hele maatschappij![]()
Er ligt nog een leuk conceptje van een jaar of 60 geleden voor dit soort lui, wou je zeggen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:54 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ze zijn in ieder geval maatschappelijk ongewenst.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:23 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Onzin.
Je hebt wel degelijk die vrijheid en we hebben het waarschijnlijk nog nooit zo goed gehad als nu, materieel gezien.
Ja - maar wel op een gastheer die zichzelf aanbiedt. Ik reken het de aanbieders bijna nog meer aan dan de profiteurs. We moeten hier wat aan doen, want dit was niet de bedoeling van het recht op bijstand. Dat recht bestaat bij de gratie van het wijdverspreide idee dat je er géén gebruik van maakt, tenzij het echt echt niet anders kan.quote:[..]
Ja, jammer alleen dat ze dan wel alle geneugten willen hebben maar niet bereid zijn daar arbeid voor te verrichten. Daar is een naam voor: parasiteren.
Nee hoor, veel simpeler: uitkering afkappen en dan maar kijken hoe ze het zien te rooien.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Er ligt nog een leuk conceptje van een jaar of 60 geleden voor dit soort lui, wou je zeggen?
woei, wat een geweldige inhoudelijke reactie ..quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:25 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Oh got daar heb je dat werkloze zeikwijf van een moussie weer. Wat is er? Voel je je aangesproken?
De tokkies mogen ook aan het gas, graag zelfs.
Zo, nu tevreden?
Vind je dat de Flodders als een nastrevenswaardig rolmodel worden opgevoerd? Ik vind het zeldzaam stomme mislukkelingen. Maar goed, misschien dat iemand die zo vervreemd is dat hij de Flodders aanziet voor representanten van bijstandstrekkers dat anders zien.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:20 schreef moussie het volgende:
[..]
woei, wat een geweldige inhoudelijke reactie ..
en wat vindt je van de romantisering van de Flodders .. blijkbaar zou blank Nederland dat eigenlijk ook wel willen, villa'tje met zwembad op kosten van de gemeente
Wat een onaardige wens.quote:daarnaast .. ik zal even afstappen van mijn principe (wat jij niet wilt etc) gezien het feit dat het mij toch al is gebeurd .. dus ik hoop dat het jou ook gebeurd, dat na 30 jaar netjes je premie te hebben betaald de pot waarvoor je hebt betaald ineens opgedoekt wordt, dat je met je onbemiddelbare zieke lijf gewoon goed wordt gekeurd en dat je bij wijze van toegift wordt uitgescholden
nah, ik bedoelde meer het ongeloofelijke success dat zowel Flodder als ook de Tokkies hadden en nog steeds hebben op de TV .. imo blijkt daaruit dat we ergens stiekum toch wel een beetje jaloers zijn oidquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:34 schreef sigme het volgende:
Vind je dat de Flodders als een nastrevenswaardig rolmodel worden opgevoerd? Ik vind het zeldzaam stomme mislukkelingen. Maar goed, misschien dat iemand die zo vervreemd is dat hij de Flodders aanziet voor representanten van bijstandstrekkers dat anders zien.
yup, vond ik ook al, uiterst onaardige wens en niet relevant in het topic .. ik werd alleen op een nogal laag bij de grondse manier aangevallen en zat op hetzelfde niveau terug te meppen .. oa om te kijken hoe dat voelt .. niet goed dus, argh ..quote:Wat een onaardige wens.
Maar wat is het verband met mensen die een uitkering prima vinden en helemaal niet van plan zijn hun eigen brood te verdienen?
De Tokkies heb ik niet echt gevolgd, die vind ik een beetje van een andere orde dan de (fictieve) Flodders.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:49 schreef moussie het volgende:
[..]
nah, ik bedoelde meer het ongeloofelijke success dat zowel Flodder als ook de Tokkies hadden en nog steeds hebben op de TV .. imo blijkt daaruit dat we ergens stiekum toch wel een beetje jaloers zijn oid
Ik heb nieuws voor je: De Flodders... die bestaan niet echt. Dat is een TV en filmserie. Dat wordt gespeeld door... acteurs.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:20 schreef moussie het volgende:
en wat vindt je van de romantisering van de Flodders .. blijkbaar zou blank Nederland dat eigenlijk ook wel willen, villa'tje met zwembad op kosten van de gemeente
Ah ga toch weg. Je kan de hele dag op internet hangen en nog eens voor kids zorgen, je kan makkelijk wat administratiefs doen. Als jij goed wordt gekeurd, dan ben je niet ziek. Punt.quote:daarnaast .. ik zal even afstappen van mijn principe (wat jij niet wilt etc) gezien het feit dat het mij toch al is gebeurd .. dus ik hoop dat het jou ook gebeurd, dat na 30 jaar netjes je premie te hebben betaald de pot waarvoor je hebt betaald ineens opgedoekt wordt, dat je met je onbemiddelbare zieke lijf gewoon goed wordt gekeurd en dat je bij wijze van toegift wordt uitgescholden
Nou, nou. Het kan ook wel wat minder hoor.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:35 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je: De Flodders... die bestaan niet echt. Dat is een TV en filmserie. Dat wordt gespeeld door... acteurs.
[..]
Ah ga toch weg. Je kan de hele dag op internet hangen en nog eens voor kids zorgen, je kan makkelijk wat administratiefs doen. Als jij goed wordt gekeurd, dan ben je niet ziek. Punt.
Nu ja, misschien in je hoofd, maar goed.
Kun je ook voor afgekeurd worden hoorquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:35 schreef -IksRee- het volgende:
Zoals ik ook jaloers kan zijn op een baviaan die de hele dag niets anders doet dan schijten en bananen vreten.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:49 schreef moussie het volgende:
nah, ik bedoelde meer het ongeloofelijke success dat zowel Flodder als ook de Tokkies hadden en nog steeds hebben op de TV .. imo blijkt daaruit dat we ergens stiekum toch wel een beetje jaloers zijn oid
pff .. ik heb het over het idee, dat verkoopt .. men vindt het leuk, men romantiseerd hetquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:35 schreef -IksRee- het volgende:
Ik heb nieuws voor je: De Flodders... die bestaan niet echt. Dat is een TV en filmserie. Dat wordt gespeeld door... acteurs.
bedankt, maar met mijn hoofd gaat het goed hoor ..quote:Ah ga toch weg. Je kan de hele dag op internet hangen en nog eens voor kids zorgen, je kan makkelijk wat administratiefs doen. Als jij goed wordt gekeurd, dan ben je niet ziek. Punt.
Aliens en oorlog verkoopt ook goed.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:09 schreef moussie het volgende:
[..]
pff .. ik heb het over het idee, dat verkoopt .. men vindt het leuk, men romantiseerd het
1. Ik ben geen jong grut wat van jouw centen op school zit.quote:Blaat
Ook een manier om de Antilliaanse medemens te omschrijven. Niet de mijne trouwens.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:01 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zoals ik ook jaloers kan zijn op een baviaan die de hele dag niets anders doet dan schijten en bananen vreten.
euhm .. de Tokkies oorlog laten voeren tegen de aliens misschien ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:12 schreef -IksRee- het volgende:
Aliens en oorlog verkoopt ook goed.
Dus we willen oorlog met Aliens?
1. oh zo, jouw scholing is uit de lucht komen vallen .. wat leuk voor jequote:1. Ik ben geen jong grut wat van jouw centen op school zit.
2. Je hebt geen centen die van jou zijn.
3. Als je goed bent gekeurd, dan ben je niet ziek.
4. Je zit uren hier te hangen, niets 10 minuten.
Voor kan een bepaling van tijd zijn of betekenen "ten behoeve van". Ik las het laatste, jij bedoelde het eerste. Sorry.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:09 schreef Napalm het volgende:
[..]
Dat staat er toch -> "zelfs daarvoor "
daar·voor (bw.)
1 voor dat genoemde of bedoelde
Waarom zijn mafiafilms zo populair? Waarom gaat Herman Brood als een Hollandse held de geschiedenis in? Waarom mag Hans Teeuwen de koningin wél in haar kont neuken?quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:04 schreef moussie het volgende:
hoe dan ook, dat is nog steeds geen antwoord .. waarom vindt men Flodder zo leuk, waarom verkoopt het, waarom werden de Tokkies eerst zo opgehemeld voor men zich bedacht dat het eigenlijk helemaal niet kan en mag zo ?
omdat die mensen iets doen wat we eigenlijk allemaal zouden wllen doen, maar nalaten omdat het maatschappelijk niet aanvaardbaar is ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:56 schreef Ringo het volgende:
[..]
Waarom zijn mafiafilms zo populair? Waarom gaat Herman Brood als een Hollandse held de geschiedenis in? Waarom mag Hans Teeuwen de koningin wél in haar kont neuken?
Wat heeft dat hiermee te maken? Wat heeft een serie hier mee te maken?quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:04 schreef moussie het volgende:
[..]
euhm .. de Tokkies oorlog laten voeren tegen de aliens misschien ?
hoe dan ook, dat is nog steeds geen antwoord .. waarom vindt men Flodder zo leuk, waarom verkoopt het, waarom werden de Tokkies eerst zo opgehemeld voor men zich bedacht dat het eigenlijk helemaal niet kan en mag zo ?
1. Ja, ik heb 's avonds gestudeerd terwijl ik overdag werkte. Helemaal zelf betaald.quote:1. oh zo, jouw scholing is uit de lucht komen vallen .. wat leuk voor je
2. hmz .. gezien het feit dat ik dus jouw scholing niet heb betaald ben ik dus nu eigenlijk mijn gespaarde premies aan het opmaken .. dus ja, ik heb wel centen die van mij zijn![]()
3. tja, als ik het geld had zou ik er eigenlijk mee naar de rechter moeten stappen .. wie heeft er nou gelijk, mijn doktoren, incluis de keuringsarts die je aan hand van zo'n lijst moet afkeuren, de werkgever die je niet wil hebben omdat je ziek bent volgens zijn normen .. of de regering die doodleuk zegt dat je gezond bent
4. eens in het uur of zo een bericht posten is uren hangen, aha ..
maar ja, zo te zien ben ik de enige niet, jij bent er ook![]()
En als je de percentages van de bevolking met elkaar vergelijkt, waar zitten procentueel de meeste mensen die zo zijn? Bij de antilianen of bij blanken?quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:57 schreef cultheld het volgende:
Wisten jullie dat er ook zulke blanken bestaan in Nederland? Ik noem een Duindorp, ik noem een Klarendal, ik noem een 's-Heerenberg......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |