abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 juli 2006 @ 21:53:50 #201
124377 pmb_rug
salvation received
pi_39833897
niet normaal
Challenge thinkers to believe and believers to think.
?Porque no te calles?
  zaterdag 15 juli 2006 @ 18:33:25 #202
82589 S-Two
barba macacu
pi_39856747
De discussie hier is ook lekker op gang .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_39868635
Wat een geneuzel. Ook die mensen hebben we nodig blijkt uit het verleden. Op het moment dat de werkloosheid onder de 3,5% zakt schieten de lonnen omhoog. Gevolg is jarelnlang stagnerende economie. In ons land is de werkloosheid het laagst van Europa. Dat was onder paars zo en nu nog steeds.

Je moet niet hypocriet die mensen de schuld geven van alles. Ze +- 0.3%(subsidie) van het BNP uitmaken en als ze wel werken of in de zwaardere criminaliteit belanden ben je als samenleveing veel verder van huis. Als je zelf een klote leven hebt omdat er mensen zijn zoals in deze uitzending wordt je leven echt niet opeens goed als deze mensen wel aan het werk zijn. Dat kan eigenlijk alleen negatieve gevolgen hebben.

Als we in Nederland over een werkloosheid van 7%+ bezitten en de globale economie is daar niet de oorzaak van, moeten we ons achter de oren gaan krabben en komen we erop uit dat deze mensen het blijkbaar niet zelf voor elkaar kunnen boxen en dus meer begeleiding nodig hebben (lees onderwijs).
  zondag 16 juli 2006 @ 13:03:58 #204
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_39873754
Je kan mij niet wijsmaken dat deze mensen ons GEEN geld kosten!!
Shuffle up and deal!!!
pi_39874484
Het hele idee achter deze sinterklazerij is dat die mensen geen werk kunnen vinden/niet kunnen werken. Het meest tekenend vind ik de redenering 'ik werk niet want ik heb een uitkering'. Volkomen logisch, maar sommige mensen zien nog steeds niet in hoe dat werkt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 16 juli 2006 @ 13:39:08 #206
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39874619
quote:
Op zondag 16 juli 2006 02:50 schreef Arnem_ het volgende:
Wat een geneuzel. Ook die mensen hebben we nodig blijkt uit het verleden. Op het moment dat de werkloosheid onder de 3,5% zakt schieten de lonnen omhoog. Gevolg is jarelnlang stagnerende economie. In ons land is de werkloosheid het laagst van Europa. Dat was onder paars zo en nu nog steeds.

Je moet niet hypocriet die mensen de schuld geven van alles. Ze +- 0.3%(subsidie) van het BNP uitmaken en als ze wel werken of in de zwaardere criminaliteit belanden ben je als samenleveing veel verder van huis. Als je zelf een klote leven hebt omdat er mensen zijn zoals in deze uitzending wordt je leven echt niet opeens goed als deze mensen wel aan het werk zijn. Dat kan eigenlijk alleen negatieve gevolgen hebben.

Als we in Nederland over een werkloosheid van 7%+ bezitten en de globale economie is daar niet de oorzaak van, moeten we ons achter de oren gaan krabben en komen we erop uit dat deze mensen het blijkbaar niet zelf voor elkaar kunnen boxen en dus meer begeleiding nodig hebben (lees onderwijs).
heb je wel het filmpje gezien? leuke cijfers en demografisch-verschuilend gelul. ken je de criminaliteitscijfers ook? die komt vanwege die mentaliteit van het filmpje.

nederland als luilekkerland is al wel even afgelopen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 16 juli 2006 @ 13:49:35 #207
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_39874923
quote:
Op zondag 16 juli 2006 13:34 schreef heiden6 het volgende:
Het hele idee achter deze sinterklazerij is dat die mensen geen werk kunnen vinden/niet kunnen werken. Het meest tekenend vind ik de redenering 'ik werk niet want ik heb een uitkering'. Volkomen logisch, maar sommige mensen zien nog steeds niet in hoe dat werkt.
Het begint op hersenspoeling te lijken. Geef de mensen een zak geld en ze hebben niet eens door dat ze aan de bak zouden moeten. Scheelt weer een hoop gezeik met luie werknemers, arbeidsconflichten etc.
Zo'n uitkering houdt de mensen rustig en in 't gareel.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_39875149
quote:
Op zondag 16 juli 2006 02:50 schreef Arnem_ het volgende:

Leg eens uit waarom de samenleving verder van huis is als deze mensen aan het werk zouden zijn?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_39876279
quote:
Op zondag 16 juli 2006 13:57 schreef sigme het volgende:

[..]

Leg eens uit waarom de samenleving verder van huis is als deze mensen aan het werk zouden zijn?
hmz .. hoeveel mensen werken er in die sectoor .. en wat moeten die gaan doen als er ineens geen werkelozen meer zijn ?
pleased to meet you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')