Ja, snelquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wanneer kom je weer naar "the blue side"? We missen je!
* -Wolf- gaat vooraan in de rij staan.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, snel![]()
Wie moet ik daarvoor neuken, denk je?
Ja..euh nou... je zou mij nog..euh je weet nog toch in FC?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, snel![]()
Wie moet ik daarvoor neuken, denk je?
Ze heeft een Georgina Verbaan-achtig gezicht, maar dan leuk.quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:34 schreef Duiveltja het volgende:
Ze heeft een Georgina Verbaan-achtig gezicht, maar dan leuk.
Tobbes lult wel vaker uit zn nek.quote:
Tobbes ligt in comaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tobbes lult wel vaker uit zn nek..
Zoquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:14 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook gehoord, dacht ik
En inmiddels is ook Re aan 't lijstje toegevoegd.
That makes 5.
Perl + Graphvizquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:50 schreef Troel het volgende:
Hoe is dat diagrammetje eigenlijk gemaakt?
Hey Dude (whehehe)quote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:00 schreef NJ het volgende:
Duderinnetje en Shark.Bait
Nee, voldoet niet aan de TTquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:57 schreef Reese het volgende:
[..]
Hey Dude (whehehe)
Is deze trouwens wel waar?
[..]
Oh, alleen gezoend dusquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, voldoet niet aan de TT![]()
quote:Het lijstje omvat stellen die samen handelingen hebben verricht met het eventuele doel het verkrijgen van een orgasme (al dan niet gelukt)
Jaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:25 schreef Reese het volgende:
[..]
Oh, alleen gezoend dus![]()
Zijn jij en Arty dan een officieel Fok!stel?![]()
[..]
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja![]()
orgasme op orgasme hier![]()
FOK!NeukKeetquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:33 schreef Reese het volgende:
[..]
![]()
Die quote was een verduidelijking van de TT en had ik neergezet om te peilen of je avances met Shark-Bait al dan niet aan die TT voldeden.
Weet je, in OUD lopen speciale Fok!kindjes rond, eigenlijk zou jullie Parkplatz en het paleis van stinkie en BE ook een speciale onderscheiding moeten krijgen, vind je niet?![]()
Echt wel. Je hebt met SB liggen neuken, een keer welliswaar, maar jullie hebben t beide toegegeven, los van elkaar zelfs.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, voldoet niet aan de TT![]()
Nee, dit is technisch gesproken niet waarquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:43 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Echt wel. Je hebt met SB liggen neuken, een keer welliswaar, maar jullie hebben t beide toegegeven, los van elkaar zelfs.
Ik heb een keer een pocketrocket van shinadul gekregen op een meetquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:36 schreef petre86 het volgende:
Alle handelingen met als doel een orgasme te krijgen gelden als seks voor dit lijstje geloof ik
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:36 schreef petre86 het volgende:
Alle handelingen met als doel een orgasme te krijgen gelden als seks voor dit lijstje geloof ik
zolang diegene hem niet vasthad toen je hem uitprobeerde..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik heb een keer een pocketrocket van shinadul gekregen op een meet![]()
Dacht dat dat 2 topics terug werd vermeld, of nog eerder. Mensen die te dronken zijn om het af te maken mogen ook op de lijst, en mensen die niet all the way zijn gegaan ook..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:43 schreef SunChaser het volgende:
[..]
![]()
Echt? Dan wordt de lijst een stuk langer.
Hij wacht nog op z'n boekjesquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:54 schreef Reese het volgende:
He Sun, als jij je nou es fijn met je eigen lijstje bezighoudt?
Rukken op een fotoboek ook?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:36 schreef petre86 het volgende:
ja, vreemd toch, jij wildwoestaantrekkelijke ventquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:44 schreef Sjowhan het volgende:
Gelukkig nog steeds maar 1x in de lijst, genoeg zover
quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:07 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
ja, vreemd toch, jij wildwoestaantrekkelijke vent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |