quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:38 schreef Senang het volgende:
Duderinnetje en Tobbes.
Wat zij zegt!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:08 schreef Misstique het volgende:
No way!
WTF?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:36 schreef Senang het volgende:
[..]
Een aantal jaren terug, voordat Tobbes op Fok! actief was.
Dat motte we niet hebbenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Oh gelukkig, je puriteinse imago begon al af te brokkelen.
Ja, snelquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wanneer kom je weer naar "the blue side"? We missen je!
* -Wolf- gaat vooraan in de rij staan.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, snel![]()
Wie moet ik daarvoor neuken, denk je?
Ja..euh nou... je zou mij nog..euh je weet nog toch in FC?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, snel![]()
Wie moet ik daarvoor neuken, denk je?
Ze heeft een Georgina Verbaan-achtig gezicht, maar dan leuk.quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:34 schreef Duiveltja het volgende:
Ze heeft een Georgina Verbaan-achtig gezicht, maar dan leuk.
Tobbes lult wel vaker uit zn nek.quote:
Tobbes ligt in comaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tobbes lult wel vaker uit zn nek..
Zoquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:14 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook gehoord, dacht ik
En inmiddels is ook Re aan 't lijstje toegevoegd.
That makes 5.
Perl + Graphvizquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:50 schreef Troel het volgende:
Hoe is dat diagrammetje eigenlijk gemaakt?
Hey Dude (whehehe)quote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:00 schreef NJ het volgende:
Duderinnetje en Shark.Bait
Nee, voldoet niet aan de TTquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:57 schreef Reese het volgende:
[..]
Hey Dude (whehehe)
Is deze trouwens wel waar?
[..]
Oh, alleen gezoend dusquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, voldoet niet aan de TT![]()
quote:Het lijstje omvat stellen die samen handelingen hebben verricht met het eventuele doel het verkrijgen van een orgasme (al dan niet gelukt)
Jaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:25 schreef Reese het volgende:
[..]
Oh, alleen gezoend dus![]()
Zijn jij en Arty dan een officieel Fok!stel?![]()
[..]
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja![]()
orgasme op orgasme hier![]()
FOK!NeukKeetquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:33 schreef Reese het volgende:
[..]
![]()
Die quote was een verduidelijking van de TT en had ik neergezet om te peilen of je avances met Shark-Bait al dan niet aan die TT voldeden.
Weet je, in OUD lopen speciale Fok!kindjes rond, eigenlijk zou jullie Parkplatz en het paleis van stinkie en BE ook een speciale onderscheiding moeten krijgen, vind je niet?![]()
Echt wel. Je hebt met SB liggen neuken, een keer welliswaar, maar jullie hebben t beide toegegeven, los van elkaar zelfs.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, voldoet niet aan de TT![]()
Nee, dit is technisch gesproken niet waarquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:43 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Echt wel. Je hebt met SB liggen neuken, een keer welliswaar, maar jullie hebben t beide toegegeven, los van elkaar zelfs.
Ik heb een keer een pocketrocket van shinadul gekregen op een meetquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:36 schreef petre86 het volgende:
Alle handelingen met als doel een orgasme te krijgen gelden als seks voor dit lijstje geloof ik
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:36 schreef petre86 het volgende:
Alle handelingen met als doel een orgasme te krijgen gelden als seks voor dit lijstje geloof ik
zolang diegene hem niet vasthad toen je hem uitprobeerde..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik heb een keer een pocketrocket van shinadul gekregen op een meet![]()
Dacht dat dat 2 topics terug werd vermeld, of nog eerder. Mensen die te dronken zijn om het af te maken mogen ook op de lijst, en mensen die niet all the way zijn gegaan ook..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:43 schreef SunChaser het volgende:
[..]
![]()
Echt? Dan wordt de lijst een stuk langer.
Hij wacht nog op z'n boekjesquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:54 schreef Reese het volgende:
He Sun, als jij je nou es fijn met je eigen lijstje bezighoudt?
Rukken op een fotoboek ook?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:36 schreef petre86 het volgende:
ja, vreemd toch, jij wildwoestaantrekkelijke ventquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:44 schreef Sjowhan het volgende:
Gelukkig nog steeds maar 1x in de lijst, genoeg zover
quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:07 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
ja, vreemd toch, jij wildwoestaantrekkelijke vent.
Dat was toch alleen maar wat lafjes aftrekken over haar kont?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:40 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Is Prup die halve persoon? (m.a.w. geen echte seks)
quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:07 schreef SEMTEX het volgende:
ja, vreemd toch, jij wildwoestaantrekkelijke vent.
grapje cker ?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:36 schreef petre86 het volgende:
Dus je mag niet rukken op je eigen foto's en dan op de lijst komen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:16 schreef petre86 het volgende:
[..]
de actie moet wel door 1 fokker bij een andere fokker plaatsvinden lijkt me
Ik weet niet wat ik treuriger vind... dit soort reacties of die mensen die binnen 5 minuten na het klaarkomen naar de pc rennen om hier te melden dat ze in de lijst willen...quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:48 schreef PieterCK het volgende:
Ik kom (gelukkig) nooit in deze lijst
Wie wie wie?quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:01 schreef Jane het volgende:
mensen die binnen 5 minuten na het klaarkomen naar de pc rennen om hier te melden dat ze in de lijst willen...
Dat concludeer ik uit sommige posts die in deze reeks voorbij zijn gekomen, schat. Ik spreek uiteraard niet uit eigen ervaring in deze!quote:
Uiteraard nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:06 schreef Jane het volgende:
Ik spreek uiteraard niet uit eigen ervaring in deze!![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:01 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik treuriger vind... dit soort reacties of die mensen die binnen 5 minuten na het klaarkomen naar de pc rennen om hier te melden dat ze in de lijst willen...
Moeilijk... moeilijk...
quote:
Ahaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 06:47 schreef appelsap het volgende:
[..]
Terwijl het toch niet duidelijker kan.
Alsof je de rechten niet hebtquote:Op zondag 3 september 2006 14:14 schreef Dagonet het volgende:
litso & clumsy_clown
1 naam hebben we alquote:Op maandag 4 september 2006 14:42 schreef SEMTEX het volgende:
Ik hoor viavia dat er weer een aantal fokkers zijn los gegaan op elkaar op een meet
Jullie hebben nooit geneukt?quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:09 schreef Litso het volgende:
Maar even serieus. Ik haal ons weer van het lijstje af
Kom jij trouwens eens met wat sappige incrowd verhalen!quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jullie hebben nooit geneukt?
Of gevingerd of zo?![]()
Ik neuk met Artyquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:26 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Kom jij trouwens eens met wat sappige incrowd verhalen!
Prille liefdes zijn ok.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Of gevingerd of zo?![]()
Zeg, vuige lekkert! Hou eens rap daarmee op!quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik neuk met Arty![]()
Yvonne met Iteejer![]()
![]()
En dago en Misstique die schijnen ook wat met elkaar te eh...![]()
Ik haal het zo snel weer weg hoor! Dit gaat me mijn kop kosten anders![]()
Kutquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zeg, vuige lekkert! Hou eens rap daarmee op!
quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Of gevingerd of zo?![]()
Ik hoopte meer op onthullingen van het kaliber Ijsmeis & Fuifduif of zo.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik neuk met Arty![]()
Yvonne met Iteejer![]()
![]()
En dago en Misstique die schijnen ook wat met elkaar te eh...![]()
Ik haal het zo snel weer weg hoor! Dit gaat me mijn kop kosten anders![]()
O dat. Dat is al zo lang bekendquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:04 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik hoopte meer op onthullingen van het kaliber Ijsmeis & Fuifduif of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |