Gewoon een wachtwoord aanvragen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:09 schreef Alicey het volgende:
De 20e wordt het wat mij betreft dan. Om meteen maar de wiki-software van Xs4All te testen heb ik hier een pagina waar je jezelf kunt toevoegen als je van plan bent te komen.
Oh, ik was ook al toegevoegd.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Zover heb ik nog niet eens gekeken.
Woei!quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:44 schreef Isegrim het volgende:
Ja.Vriendin van mijn
gaat een half jaar naar Letland en geeft een afscheidsfeest.
Waar?quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:48 schreef Isegrim het volgende:
Dat is gratis ja. Maar je moet wel een ticket bestellen op de site. Dat krijg je dan toegemaild.
Dan sta je in een goede rij, Ellemieke vermolen is er geboren in Hellevoetsluisquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:33 schreef Hilzillah het volgende:
Ikke EX rotterdammer... Ok ok heb er geen eeuwen gewoont... een jaartje maar.
Pappa & mamma komen beide wel uit rotterdam, en ik ben er gemaakttelt dat ook?
Nu hellevoetsluizig!
Vind jij diequote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dan sta je in een goede rij, Ellemieke vermolen is er geboren in Hellevoetsluis![]()
Ik vind haar niet zoveelquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
god allemachtig ja, ze liep ook langs toen tiesto aan het draaien was paar weken terug![]()
![]()
Geweldig... Ellemieke Vermolen... wauw!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dan sta je in een goede rij, Ellemieke vermolen is er geboren in Hellevoetsluis![]()
Waarom toekijken als je ze kanquote:Op zondag 23 juli 2006 22:36 schreef Shirley het volgende:
Vanaf aanstaande woensdag rijdt de Wednesday Night Skate weer door de stad!
Gezellig, toekijken vanaf m'n balkon.
http://www.wednesdaynightskate.nl/
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Waarom toekijken als je ze kanoverrijden
?!
Heel goedquote:Op zondag 23 juli 2006 22:40 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
* heiden6 gaat vast een oefenrondje rijden
Forum Opties | |
---|---|