Ik vind haar niet zoveelquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
god allemachtig ja, ze liep ook langs toen tiesto aan het draaien was paar weken terug![]()
![]()
Geweldig... Ellemieke Vermolen... wauw!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dan sta je in een goede rij, Ellemieke vermolen is er geboren in Hellevoetsluis![]()
Waarom toekijken als je ze kanquote:Op zondag 23 juli 2006 22:36 schreef Shirley het volgende:
Vanaf aanstaande woensdag rijdt de Wednesday Night Skate weer door de stad!
Gezellig, toekijken vanaf m'n balkon.
http://www.wednesdaynightskate.nl/
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Waarom toekijken als je ze kanoverrijden
?!
Heel goedquote:Op zondag 23 juli 2006 22:40 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
* heiden6 gaat vast een oefenrondje rijden
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Waarom toekijken als je ze kanoverrijden
?!
Ja, dat ze dan zo allemaal over elkaar heen vallen enzoquote:Op zondag 23 juli 2006 22:43 schreef Shirley het volgende:
[..]! Neee....dat is zonde van de auto joh!
Ik vind het altijd wel leuk, ik zet muziek aan, en gooi waterballonnen enzo. Het is vooral leuk als er een valpartij voor je neus is. Juichen joh!
Dan komen die EHBO mannetjes in hun EHBO vestjes aangesneld.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat ze dan zo allemaal over elkaar heen vallen enzo. Met veel bloed en pleisters
.
En met een beetje mazzel vallen die dan óókquote:Op zondag 23 juli 2006 22:49 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dan komen die EHBO mannetjes in hun EHBO vestjes aangesneld.
En dan kan de ambulance er pas bij als die hele stoet voorbij isquote:Op zondag 23 juli 2006 22:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En met een beetje mazzel vallen die dan óók.
Wat dan?quote:Op zondag 23 juli 2006 23:10 schreef Koewam het volgende:
Zo.
Vandaag weer eens lekker duidelijk geworden hoe goed Rotterdam wel niet is.
Nee. Wannabe Rotterdammersquote:Op zondag 23 juli 2006 23:11 schreef Triggershot het volgende:
Mag Schiedam mee doen dan?
Dat is een on-Rotterdams gebruik dat watdanquote:
Oh.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:21 schreef Koewam het volgende:
[..]
Dat is een on-Rotterdams gebruik dat watdan![]()
![]()
Den Haag komt op mij een beetje aso over, ook al is dat vooral op basis van Koninginnenach.quote:Maar ik was vandaag in Den Haag om een kamer te bekijken, en wat een kutstad. Overal rommel op straat, sommige mensen daar zijn echt klootzakken (ik vroeg wat aan iemand die bij de deur stond en werd de deur keihard in m'n gezicht dichtgegooid), en echt overal politie in de weer.
Ja, bij mij thuisquote:Op zondag 23 juli 2006 22:40 schreef NanKing het volgende:
Heeft iemand een tip voor een leuk, schattig, lief, klein, romatisch restaurantje?
Helaas, dan zijn wij tijdelijk gesloten wegens vakantiequote:Op maandag 24 juli 2006 00:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ok, de 8ste rond een uur of 8.
Als het niet schikt moet je het even zeggen.
Prima, toch? Ik vind dat echtquote:Op maandag 24 juli 2006 00:06 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Klopt, maar dat komt omdat er meer schoonmakers zijn dan afvalpapiertjes![]()
quote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 10:05 schreef Stpan het volgende:
XcUZ_Me, moesten je buren nog slapen of waren ze vroeg wakker om naar hun werk te gaan?
In Historisch Delfshaven heb je wel een paar leuke restaurantjes voor dit soort gelegenheden.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:40 schreef NanKing het volgende:
Heeft iemand een tip voor een leuk, schattig, lief, klein, romatisch restaurantje?
Ik kom alleen in de nette buurten.quote:
De charmes van het multikulgebeuren.quote:Overigens ben ik wat minder fan op het moment, ik werd vanochtend voor de zoveelste keer gewekt door keiharde negermuziek.
Als je van Thais houdt: De Kleine Ondeugd. Schattiger en liever bestaan ze niet.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:40 schreef NanKing het volgende:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:13 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Als je je ff had omgedraaid had je een mooier plaatje gehad![]()
Thanks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |