Weet het wel zekerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, die luie Antilianen bestaan echt en er zijn er zelfs meer dan 2 denk ik![]()
Drie?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, die luie Antilianen bestaan echt en er zijn er zelfs meer dan 2 denk ik![]()
Pas maar op dat ze niet gaan kruisen met Marokkanen. Dan krijg je dieven die te lui zijn om te stelen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Pas maar op dat ze niet gaan kruisen met Marokkanen. Dan krijg je dieven die te lui zijn om te stelen.![]()
[..]
Pas maar op dat ze niet gaan kruisen met Marokkanen. Dan krijg je dieven die te lui zijn om te stelen.
[..]
Pas maar op dat ze niet gaan kruisen met Marokkanen. Dan krijg je dieven die te lui zijn om te stelen.
Dat is toch juist een vooruitgang!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bij mij nog meer generaties dan bij jouquote:Op zondag 9 juli 2006 20:35 schreef eos het volgende:
[..]
Heeft deze Crooswijkse ff mazzel.....bij mij wonen er al meer generaties in Rotterdam als jij opnoemt.
Op welke titel kan ik nu aanspraak maken?
Ik ben m`n 2e moeder`s verjaardag vergetenquote:Op maandag 10 juli 2006 00:24 schreef eos het volgende:
[..]
Familie van al die andere 'lansers' in crooswijk?
Ik vind het een grappige foto en ik ben voor Feyenoord, in navolging van mijn lief (overigens een geboren Rotterdammer).quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:32 schreef Stpan het volgende:
Anders zit je even een jochie dat van z'n vader heeft geleerd dat tegenstanders van Feyenoord 'joduh' zijn en als straf krijgt dat hij dan naar 'Ajax' moet in de OP.
Bovendien zijn échte Rotterdammers (en niet van die importboeren en provincialen) niet voor Zuid maar voor Sparta (of Excelsior).
Is het mogelijk om dat gebouw als 'leek' te beklimmen? Ik zou dat erg graag willen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:36 schreef Cheiron het volgende:
Nooit gewoond (tja.. ben Amsterdammer) maar wel een half jaar in de hoge toren van de NN gewerkt. En ik moet zeggen; wat een uitzicht!
Ik zal wel eens informeren.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:40 schreef Cheiron het volgende:
Ik weet dat in 2 andere gebouwen van de ING er tours zijn. In het oude hoofdkantoor lopen er regelmatig groepen Japanners rond
Voor de NN toren weet ik het eigenlijk niet. Het gebouw is er niet echt voor gemaakt, en de laatste jaren zijn ze erg streng qua beveiliging geworden. Toen ik er zat kon ik bijvoorbeeld mn vriendin nog aanmelden om even te lunchen en naar de bovenste verdieping te lopen. Nu kan dat niet meer. Je kunt altijd even bellen of binnen te lopen.
De NN trappenloop doen ze geloof ik niet meer, anders had je daar aan mee kunnen doen
Dat denk ik ook jaquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mooiste stukje Rotterdam om te wonen vind ik.
Waar zou je precies willen wonen daar,in 1 van die nieuwbouw appartementen?quote:
Er zijn wel wat andere hoge gebouwen waar je af en toe in kan. Zoals het World Port Centre op de Wilhelminapier (op dag van de Architectuur, of de Wereldhavendagen), het Westin hotel, die woontorens als er weer eens één geopend wordt en natuurlijk de Euromast.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:37 schreef Isegrim het volgende:
Is het mogelijk om dat gebouw als 'leek' te beklimmen? Ik zou dat erg graag willen.
hmm ik zal het even aan mijn schoonvader vragen, die werkt er, dus die zal het vast wel weten, want volgens mij (als ik het goed van hem heb begrepen kan je als leek niet naar binnen, maar is de trappenloop er nog wel.) maar ik zal het zaterdag aan hem vragenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:40 schreef Cheiron het volgende:
Ik weet dat in 2 andere gebouwen van de ING er tours zijn. In het oude hoofdkantoor lopen er regelmatig groepen Japanners rond
Voor de NN toren weet ik het eigenlijk niet. Het gebouw is er niet echt voor gemaakt, en de laatste jaren zijn ze erg streng qua beveiliging geworden. Toen ik er zat kon ik bijvoorbeeld mn vriendin nog aanmelden om even te lunchen en naar de bovenste verdieping te lopen. Nu kan dat niet meer. Je kunt altijd even bellen of binnen te lopen.
De NN trappenloop doen ze geloof ik niet meer, anders had je daar aan mee kunnen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |