Zo ji kan goed tellenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:47 schreef frankium het volgende:
1. als jij het zo belangrijk vind dat je 4 jaar bij elkaar bent waarom vergeet hij dat dan?
2. sinds wanneer vertellen mensen aan elkaar hoe duur een kado is?
3. je verkoopt een ring niet binnen een dag
4. sinds wanneer moet je internet eerst opstarten?
5. je bent ongeloofwaardig
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:46 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Sorry hoor maar volgens mij was dat juist een verzonnen verhaal. Kan je wel altijd de schuld aan de meisjes geven maar dat komt gewoon door je eigen jeugd. Wil je zelf soms zo'n ring ofoz? Ik kan er echt met mn pet niet bij dat jij alle vrouwen zo over een kam scheert.
Echt... mannen..... Ik ga gauw op zoek naar mn tarzan.
had ik maar een olifantenslagtand
of een ugandees.
1, Tsja.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:47 schreef frankium het volgende:
1. als jij het zo belangrijk vind dat je 4 jaar bij elkaar bent waarom vergeet hij dat dan?
2. sinds wanneer vertellen mensen aan elkaar hoe duur een kado is?
3. je verkoopt een ring niet binnen een dag
4. sinds wanneer moet je internet eerst opstarten?
5. je bent ongeloofwaardig
Minder bagger posten wil wel eens helpen. En bans worden niet besproken op het forum, als je het er niet eens mee bent dan mail je maar naar forum@fok.nlquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:48 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Owja en wie heeft me die KLB ban aangenaaid?
Jaja ik ken me rechtenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Minder bagger posten wil wel eens helpen. En bans worden niet besproken op het forum, als je het er niet eens mee bent dan mail je maar naar forum@fok.nl
Mijn collega wilde laten zien dat ze veel goedkoper te krijgen waren, omdat ik dus 300 euro voor die vriend van mij heb betaald. Dat is echt wel een jaarsalaris in Uganda volgens mij.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:51 schreef Domenica het volgende:
waarom ga je op internet kijken voor een (goedkopere) ring voor je vriend als je hem net daarvoor een ring hebt gegeven![]()
300 euro voor je vriend....... koopje..... mijn ex heeft me een stuk meer gekost...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:53 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Mijn collega wilde laten zien dat ze veel goedkoper te krijgen waren, omdat ik dus 300 euro voor die vriend van mij heb betaald. Dat is echt wel een jaarsalaris in Uganda volgens mij.
Ook aan een Ugandees?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
300 euro voor je vriend....... koopje..... mijn ex heeft me een stuk meer gekost...
En stomende pruimen kun je hem beter inperenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:48 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
gestoofde peren zijn beter te pruimen
Verkapte *ik heb geen vriendin waar ik een sieraad aan kan geven, alleen een poes waar ik een halsband voor kan kopen* postquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:58 schreef Mustard_Man het volgende:
waarom je sieraden voor je VRIEND zou kopen gaat sowieso al mn pet te boven.
Tuurlijk... en dan nog een keer 200 euro uitgeven voor die ring waar ze zelf al 300 voor betaald heeft....... wordt ie wel heel duur....quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:07 schreef frankium het volgende:
Als het echt waar is zou ik gewoon via een nieuw email adres gaan bieden op die ring, of een vriend van jullie dat ding laten kopen.
Toestemming voor de Linda.quote:
Als het topic daar ook inderdaad begonnen was had je inderdaad een statement:)quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:52 schreef Haarbalpasta het volgende:
Wat een heerlijke topics altijd in ONZ he
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:35 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Dit topic tast je geloofwaardigheid aan op onbeschrijflijke wijze.
Hij is niet echt zakelijk he? die vriend van jou....quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:33 schreef KinkyGiraf het volgende:
gekocht voor bijna 300 euro.
Blijkt dat mijn vriend (met 06-nummer en woonplaats) de ring te koop heeft gezet voor 200 euro?!?!
verkapte *kijk mij grappig proberen te zijn met een post die eigenlijk nergens op slaat*.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:01 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Verkapte *ik heb geen vriendin waar ik een sieraad aan kan geven, alleen een poes waar ik een halsband voor kan kopen* post
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |