liefste verpakt in een legging ook nog?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
En het allerergste moet nog komen: Lelijke wijven dragen over het algemeen gezien ook strings![]()
![]()
![]()
![]()
Camping Tuxedoquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
liefste verpakt in een legging ook nog?![]()
Ja meestal hebben ze een te dikke reet, met witte broek of legging. En daaronder een string zo groot als een zeil.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
liefste verpakt in een legging ook nog?![]()
Begrijp het nou, ze zijn lelijk en proberen lekker te worden.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
Echt gewoon te slecht gewoon.
Ik kwam er vanmiddag op het station achter dat ik onbewust ook naar reten van lelijke meiden kijk.
Ok, bij een lekker wijf is dat normaal. Leuke koppie, dan kijk je gelijk naar titties en ass. Maar toen ik erachter kwam dat ik al een aantal keren de body had gechecked van een smerige klikokop kreeg ik medelijden met mezelf.
En het allerergste moet nog komen: Lelijke wijven dragen over het algemeen gezien ook strings![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom had men vroeger niet mannenhersenen gewoon kunnen focussen op lekkere hapjes ?![]()
![]()
![]()
best zielig ben jequote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik kwam er vanmiddag op het station achter dat ik onbewust ook naar reten van lelijke meiden kijk.
Ok, bij een lekker wijf is dat normaal. Leuke koppie, dan kijk je gelijk naar titties en ass. Maar toen ik erachter kwam dat ik al een aantal keren de body had gechecked van een smerige klikokop kreeg ik medelijden met mezelf.
![]()
![]()
![]()
Waarom had men vroeger niet mannenhersenen gewoon kunnen focussen op lekkere hapjes ?![]()
![]()
![]()
Voel je je aangespreekt ?quote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:35 schreef whosvegas het volgende:
Praat eens met wat respect over het vrouwelijk geslacht, pauper
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
Even een Offtopic verhaal:
Een vriend van me was pasgeleden bij zijn broer op de kamer. Lag daar een string met remsporen
dat doe ik welquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:07 schreef longinus het volgende:
Wees blij dat je niet naar een reet van een vent met lange haren keek
Een paar natte ruften en het is gedaanquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
Een vriend van me was pasgeleden bij zijn broer op de kamer. Lag daar een string met remsporen
En precies wanneer heb jij je om laten bouwen tot neger Thijs??quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ok, bij een lekker wijf is dat normaal. Leuke koppie, dan kijk je gelijk naar titties en ass . Maar toen ik erachter kwam dat ik al een aantal keren de body had gechecked van een smerige klikokop
Ik vind het ook erg sneu voor je...quote:kreeg ik medelijden met mezelf.
heh, met dit weer? wordt lache..quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:38 schreef Hatsjepsoet het volgende:
Oproep aan alle vrouwen een lange jas tot over de kont aan te doen!![]()
![]()
bah, zit net lekker te eten..quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:17 schreef Saik0 het volgende:
Zelfs uit het lekkerste kontje komt stront.![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:40 schreef Herald het volgende:
geen nood TS, menig US bezoeker doet precies hetzelfde!
Kuch....quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:17 schreef Saik0 het volgende:
ik zie jou al door de stad lopen, tegen de stroom van mensen in.. hehquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:07 schreef the_jestert het volgende:
ik kijk bij elke vrouw eerst naar hun kont, en dan naar hun koppie![]()
Jonge, snap het dan.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:17 schreef Saik0 het volgende:
die zie je toch nog hun kop eerstquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:26 schreef mmaartenn het volgende:
[..]
ik zie jou al door de stad lopen, tegen de stroom van mensen in.. heh
dus jij hebt ook een vriendquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:37 schreef Viking84 het volgende:
alsof mannen ooit naar het hoofd kijken
Zak erover, klaar.
Ik zie de lelijkste mormels vereerd worden door het mannelijk geslacht
sufferd, Viking84 is potquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:25 schreef the_jestert het volgende:
dus jij hebt ook een vriend![]()
![]()
kon het niet laten, sorry
als dat niet in haar profiel staat, hoe kan ik het dan ruiken?quote:
Dit klinkt als iets wat je zelfs is overkomen en niet een vriend-die-bij-zijn-broer-op-de-kamer-was...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
Het zou misschien wel wat subtieler uitgedrukt kunnen worden.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Voel je je aangespreekt ?![]()
[..]
![]()
![]()
Schijnheilige. Net of jij nooit vrouwen beoordeelt op het uiterlijk.
Als ik een lekkere deerne zie dan kijk ik daar niet naar om haar geslacht vast te stellen...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:33 schreef Robsterr het volgende:
Wat je doet is juist heel normaal.
Het eerste wat een mens onderbewust doet als hij iemand ziet is de andere persoons gesalcht vaststellen doormiddel van het bestuderen van de geslachtsdelen en andere geslachts-specifieke kenmerken.
quote:
dat noemen ze nou een inkoppertje hèquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:25 schreef the_jestert het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:25 schreef the_jestert het volgende:
[..]
![]()
thnxquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:19 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ik vond het wel een goeie... pot of niet
Ik wist het niet.. wauw ik leer zoveel bij vandaag!quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat noemen ze nou een inkoppertje hè
+1 the_jestert
En idd, ik ben pot, dat weet iedereen, dus spijker je algemene kennis eens bij.
Met name de kleur roze (als het vrouwelijke personen betreft), valt er op.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:21 schreef PsyCha het volgende:
en dikke mensen moeten ook altijd weer superstrakke kleren aan doen.
en eigenlijk ook net iets te kortquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met name de kleur roze (als het vrouwelijke personen betreft), valt er op.
wit is erger.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met name de kleur roze (als het vrouwelijke personen betreft), valt er op.
dat is de mode tegenwoordig, jongen. Ook al koop je een XXL shirt, dan zit het enorm wijd, maar is het nog steeds te kort.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:23 schreef the_jestert het volgende:
[..]
en eigenlijk ook net iets te kort
Prachtig...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:23 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ja meestal hebben ze een te dikke reet, met witte broek of legging. En daaronder een string zo groot als een zeil.
zo bedoel ik het niet pot, gewoon te kort als van koop een maatje groterquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat is de mode tegenwoordig, jongen. Ook al koop je een XXL shirt, dan zit het enorm wijd, maar is het nog steeds te kort.
Zijn waarschijnlijk gewone maten, mjah... je snapt tquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:21 schreef PsyCha het volgende:
Jah, wit maakt dik(ker)quote:
ja, maar koop dat de juiste maat en niet expres 2 maten te klein.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:25 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Zijn waarschijnlijk gewone maten, mjah... je snapt t
dan heb jij geen verstand van vrouwen kleren, want die zijn altijd te kort, of je nu maat s hebt of maat xxl (en ook al draag je L als je XXL hoort te dragen).quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:25 schreef the_jestert het volgende:
[..]
zo bedoel ik het niet pot, gewoon te kort als van koop een maatje groter
JFYI, vrouwen die de damesliefde zijn toegedaan hebben zacht gezegd een hekel aan de woorden 'pot' en 'lesbie'quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:41 schreef the_jestert het volgende:
schunnige woorden?
quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:18 schreef Viking84 het volgende:
[
En idd, ik ben pot, dat weet iedereen, dus spijker je algemene kennis eens bij.
Please.. je moet gewoon afvallen en niet kleren gaan kopen 'die je dunner doen lijken'. En nou niet gaan janken dat afvallen zo moeilijk is, ik was zelf na een tijdje invalide te zijn geweest door mijn zwakke ***knie ook 15 kilo aangekomen en binnen 3 maand heb je die hele teringzooi er weer af door gewoon 3x op een dag te eten (08, 13 en 18 uur) en niks tussendoor te snaaien. En dan niet gaan zeuren 'ik heb honger', gewoon aan vast blijven houden. Je maag wordt vanzelf kleiner. En als je er dan 's middags (zoals mij) ook nog een mountainbike-tocht van 1 tot 2 uur aanvast knoopt zie je de kilo's er helemáál vanaf knallen..quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:23 schreef Viking84 het volgende:
Als je niet superslank bent (eufemisme voor 'dik') kun je het beste donkergekleurde kleren aan doen, dan valt het niet zo op
En op lange termijn afvallen natuurlijk
je hebt gelijkquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:45 schreef the_jestert het volgende:
[..]
![]()
de pot verwijt de ketel zou ik zeggen..................
quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:46 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Please.. je moet gewoon afvallen en niet kleren gaan kopen 'die je dunner doen lijken'. En nou niet gaan janken dat afvallen zo moeilijk is, ik was zelf na een tijdje invalide te zijn geweest door mijn zwakke ***knie ook 15 kilo aangekomen en binnen 3 maand heb je die hele teringzooi er weer af door gewoon 3x op een dag te eten (08, 13 en 18 uur) en niks tussendoor te snaaien. En dan niet gaan zeuren 'ik heb honger', gewoon aan vast blijven houden. Je maag wordt vanzelf kleiner. En als je er dan 's middags (zoals mij) ook nog een mountainbike-tocht van 1 tot 2 uur aanvast knoopt zie je de kilo's er helemáál vanaf knallen..
Sry voor de offtopic-heid van dit stukje, maar moest even huillie doen over al die deene's 'die niet kunnen afvallen en aanleg hebben'.
Hoe mag / moet ik ze dan noemen? Of gewoon niet benoemen? (serieuze vraag)quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
JFYI, vrouwen die de damesliefde zijn toegedaan hebben zacht gezegd een hekel aan de woorden 'pot' en 'lesbie'
Ow jawel lieve schat.. Ik deed niets ergs of onverantwoordelijks, gewoon 3x per dag goed eten (dus niet 2 beschuitjes met boter, maar gewoon eten tot je zegt: mwah ik zit vol) en dan niet meer tussendoor snacken. Niets onverantwoordelijks aan toch?quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]Ik doe helemaal niks, toch. Ben het zelfs volledig met je eens.
alleen wil ik daar wel de kanttekening bij plaatsen dat mannen sneller afvallen dan vrouwen (ze verbranden meer calorieën) en dat 5 kg in 1 maand echt niet mogelijk is op een verantwoorde manier
Jestert is on a roll... again:quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:45 schreef the_jestert het volgende:
[..]
![]()
de pot verwijt de ketel zou ik zeggen..................
Nee dat klinkt niet onverantwoordelijk, nee. Onwaarschijnlijk wel, want iedere diëtist zal je zeggen dat 1-2 kg per maand verantwoordelijk is.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:48 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ow jawel lieve schat.. Ik deed niets ergs of onverantwoordelijks, gewoon 3x per dag goed eten (dus niet 2 beschuitjes met boter, maar gewoon eten tot je zegt: mwah ik zit vol) en dan niet meer tussendoor snacken. Niets onverantwoordelijks aan toch?
Hmmm 1-2 kg per maand? Serieus? Dat is toch.. weinig? Misschien heb ik wel een snelle stofwisseling, lijkt me sterk, maar toch. Als ik btw niet sport en naast 3x per dag eten ook nog eens snaai (dus bier, nootjes, cup-a-soups, boterhammen tussendoor) dan kom ik aan als een idioot..quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee dat klinkt niet onverantwoordelijk, nee. Onwaarschijnlijk wel, want iedere diëtist zal je zeggen dat 1-2 kg per maand verantwoordelijk is.
Maar goed, ik weet dat ik dit niet mag zeggen van jou, maar ik doe het toch, want verschillen tussen mensen zijn er wel: blijkbaar heb jij dan weer een snelle stofwisseling.
Ik heb overigens niet veel moeite met afvallen. Gaat vrij gemakkelijk zelfsMaar meer dan 1 kg per maand gaat zelfs mij niet lukken
.
Dat is wat ik als realistisch doel voorgesteld heb gekregen en dat zeggen de dames in het dieettopic (waar ik overigens nooit (meer) kom) ook.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:56 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Hmmm 1-2 kg per maand? Serieus? Dat is toch.. weinig? Misschien heb ik wel een snelle stofwisseling, lijkt me sterk, maar toch. Als ik btw niet sport en naast 3x per dag eten ook nog eens snaai (dus bier, nootjes, cup-a-soups, boterhammen tussendoor) dan kom ik aan als een idioot..![]()
Sinds wanneer is pizza slecht? Er zit toch groente op (riep Von Hinten naief). Maar serieus.. 1 pizza als avondeten met evt. een salade erbij is toch niet slecht..quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is wat ik als realistisch doel voorgesteld heb gekregen en dat zeggen de dames in het dieettopic (waar ik overigens nooit (meer) kom) ook.
Natuurlijk, iedereen komt aan als 'ie snaait naast de gewone maaltijden. Dat doe ik dan ook niet. Ik zorg in ieder geval dat ik 2 dagen rondom een minder goede eetdag goed eet. Dus: als ik bijv dinsdag een pizza eet, dan eet ik maandag en woensdag heel gezond.
Maar ik moet ook zeggen dat ik geen zin heb om me er heel actief mee bezig te houden. Als ik zin heb in fietsen, roeien, lopen dan doe ik dat. Heb ik er geen zin in, dan doe ik het niet.
Mijn beide zussen zijn ook goed afgevallen zonder iets aan sport te doen (en ik doe nog meer aan sport dan zij beiden), dus blijkbaar kan het wel.
het hangt idd ook af van wat je erbij neemt. Stel dat je sla bij je eten neemt, dan neem je al minder van het ongezonde.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:03 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Sinds wanneer is pizza slecht? Er zit toch groente op (riep Von Hinten naief). Maar serieus.. 1 pizza als avondeten met evt. een salade erbij is toch niet slecht..
* VonHinten vraagt zich trouwens af hoe we via dikke billen op pizza's zijn gekomen.
Let's end the topic in harmonyquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
het hangt idd ook af van wat je erbij neemt. Stel dat je sla bij je eten neemt, dan neem je al minder van het ongezonde.
Ik eet vaak (zeker 2 keer per week) pasta met groente en strooikaas (voor de smaak). Volgens mij bestaan er weinig gerechten die 100 % gezond zijn. Ik eet ook gerust aardappeltjes uit de oven, maar op de één of andere manier klinken patat en pizza mij als verschrikkelijk ongezond in de oren, terwijl dat misschien nog wel meevalt (hangt er vanaf in wat voor vet de patat gebakken is, of je er sausjes bij neemt...).
Aphex Twin - Windowlickerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je hebt gelijkik ben het zo gewend, maar het is erg vermoeiend om er steeds tegen in te gaan. Dus laat ik het in het merendeel van de gevallen maar zitten.
Zeg, verschilt per persoon hoor.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:48 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ow jawel lieve schat.. Ik deed niets ergs of onverantwoordelijks, gewoon 3x per dag goed eten (dus niet 2 beschuitjes met boter, maar gewoon eten tot je zegt: mwah ik zit vol) en dan niet meer tussendoor snacken. Niets onverantwoordelijks aan toch?
NIET?quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:16 schreef Taurus het volgende:
[..]
Niet echt 'n bezigheid om trots op te zijn hoor![]()
Ik ben helemaal niet hatelijk tegenover mensen met overgewicht. Alles behalve dat. Ik heb vaak zelfs medelijden als ik zie dat die persoon er zelf mee zit dat die zo dik is. Dat ze 4x per minuut het shirtje over de billen proberen te trekken, maar dat dat gewoon niet lukt omdat ze zo groot zijn. Waar ik wél moeite mee heb zijn dikke mensen die zeggen dat ze willen afvallen, de traantjes laten lopen, lichamelijke klachten hebben en dan bij een dieet niet verder komen dan 3 dagen. Dan denk ik: probeer het nou niet op wilskracht te redden, want dat heb je blijkbaar niet. Maak zelf een strak plan waar je je verdorie aan houdt (of laat iemand in je omgeving dat doen) en laat je controleren.quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:40 schreef Taurus het volgende:
[..]
Zeg, verschilt per persoon hoor.Je maakt mij niet wijs dat álle vrouwen met wat overgewicht gewoon mietjes zijn en jij zo sterk bent dat 't zo simpel is.
Ik vind trouwens de hatelijke houding jegens dikke vrouwen altijd zo raar, 't is toch niet iets om boos van te worden? Niemand is iemand z'n gewicht bijhouden verplicht![]()
Mijn overgewicht? Dan ben ik snel klaar..quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:59 schreef chiren het volgende:
Kap eens met dat domme overgewicht gelul, dit is een KONTENCHECK topic!!
KIJK:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
over je overgewicht lul je maar in R&P
Hier is maar een smiley goed voorquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:59 schreef chiren het volgende:
Kap eens met dat domme overgewicht gelul, dit is een KONTENCHECK topic!!
KIJK:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
over je overgewicht lul je maar in R&P
Ik heb het niet over jou, maar over het gelulquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:01 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Mijn overgewicht? Dan ben ik snel klaar..![]()
Anyway: sweet ass. Zij wil vast wel handjes vasthouden met mij..![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:04 schreef chiren het volgende:
[..]![]()
LOL!!!!!11111einszweidrei!!1;d;:D:d;D::!
:d!!!11raiuno
!:'))!1!
Ik ben 'n vrouw, daar zal 't wel iets mee te maken hebben.quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:53 schreef chiren het volgende:
[..]
NIET?
Weet je hoe heerlijk ontspannend dat is, naar langslopende vrouwenbillen kijken terwijl je hem hendig hard chillt op een terrasje met bier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben je zo'n linkse conservatieveling ofzo, of homo![]()
![]()
!!!!11unopalomablanca
Jij hebt vast geen lekker kontjequote:Op donderdag 13 juli 2006 19:33 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik ben 'n vrouw, daar zal 't wel iets mee te maken hebben.
De TS komt gewoon niet vrouwvriendelijk en/of subtiel over in openingspost. Vandaar triest topic, en ja, trieste bezigheid tevens.
wijze opmerkingquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:55 schreef VonHinten het volgende:
En anders ophouden met huilen. Je bent niet van vandaag op morgen 130 kilo geworden, dus je zal ook niet in 1 nacht al je gewicht weer verliezen. Het duurt een tijd.
Laat ik duidelijk zijn: ik zit er niet mee als mensen dik zijn. Ik vind het niet prettig om naar te kijken, maar als ze goed in hun vel zitten.. Het is een ander verhaal als ze er zelf wél mee zitten en het hun leven helemaal gaat beheersen. Dan krijg ik medelijden wat soms (!) een beetje bozigheid (=goed woord?) wordt als ik zie dat ze wel willen afvallen, maar dat totaal verkeerd aanpakken en in de slachtofferrol kruipen. Dán denk ik: je bent ook niet in 1 dag 130 kilo geworden..quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wijze opmerkingdan moeten mensen die roepen dat je geen bedekkende kleding mag dragen, maar gewoon moet afvallen zich ook eens realiseren dat dat een lange termijn oplossing is.
Wat typ jij raar?quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:36 schreef chiren het volgende:
[..]
Jij hebt vast geen lekker kontje![]()
Of misschien ben je heel dik zodat er niemand naar je kijkt OMFG![]()
!!111einszweipolizei!11;d!!!!1;d
![]()
![]()
!!!11honderdelf
![]()
;d;d
!!!!11
[afbeelding]
![]()
![]()
Best Ass On The Net
![]()
![]()
![]()
quote:
Moet jij zeggenquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]ja, als anderen een handje helpen valt er best nog wat te maken van die fluttopics van jou
Moet jij zeggen kwaliteitsuserquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]ja, als anderen een handje helpen valt er best nog wat te maken van die fluttopics van jou
Dat laatste stukje over hatelijk zijn tegenover dikke vrouwen was meer algemeen, niet specifiek aan jou gericht. Maar in deze reactie kan ikk me op zich wel vinden, alleen hierboven klonk dat 'please.. gewoon afvallen, niet janken, niet huilen' en met name je eigen ervaring met afvallen niet erg realistisch. Geweldig dat jou dat blijkbaar zo makkelijk en prima lukte, maar dat is natuurlijk niet voor iedereen op dezelfde manier haalbaar. Het klonk gewoon net iets te makkelijk.quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:55 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet hatelijk tegenover mensen met overgewicht. Alles behalve dat. Ik heb vaak zelfs medelijden als ik zie dat die persoon er zelf mee zit dat die zo dik is. Dat ze 4x per minuut het shirtje over de billen proberen te trekken, maar dat dat gewoon niet lukt omdat ze zo groot zijn. Waar ik wél moeite mee heb zijn dikke mensen die zeggen dat ze willen afvallen, de traantjes laten lopen, lichamelijke klachten hebben en dan bij een dieet niet verder komen dan 3 dagen. Dan denk ik: probeer het nou niet op wilskracht te redden, want dat heb je blijkbaar niet. Maak zelf een strak plan waar je je verdorie aan houdt (of laat iemand in je omgeving dat doen) en laat je controleren.
En anders ophouden met huilen. Je bent niet van vandaag op morgen 130 kilo geworden, dus je zal ook niet in 1 nacht al je gewicht weer verliezen. Het duurt een tijd.
Niet zo miepen niks mis mee Plaats anders een foto van jou kont hierquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:21 schreef PsyCha het volgende:
Jij houd wel van wat vet op de reet he ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:57 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Niet zo miepen niks mis mee Plaats anders een foto van jou kont hier
Dus jij vindt J.Lo ook niet te versmaden?quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jij houd wel van wat vet op de reet he ?
Kletst goed met doggy style![]()
Alleen zo jammer dat het niet uit ziet
Neequote:Op donderdag 13 juli 2006 20:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus jij vindt J.Lo ook niet te versmaden?
Yuk, nee.... walgelijk wijf...quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus jij vindt J.Lo ook niet te versmaden?
Ik wil het niet wetenquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:10 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik ben ff schijten.
Mischien wel ja hij maar hij verzint soms wel leuke dingenquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Egnie? ... wie weet opent hij er wel een topic over...dat doet hij met alles, immers![]()
Wat lul jij nouquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:56 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Maikuuuuul fans praten allemaal zo![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:39 schreef CyclingGirl het volgende:
Van achter een lyceum
Van voor een museum
Uit mooie kontjes komen mooie dingen, zoals bloemenweide's, klatergoud en stromende bergbeken.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:17 schreef Saik0 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |