Ik schijt op de trein, maar dat is weer een ander chapiter.quote:
Of je schijt iets in de vorm van een trein.quote:
Een ouderwetse cleveland steamer.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Of je schijt iets in de vorm van een trein.
Oh wacht, heul iets anders.
Toevallig ook al gehoord dat de aarde rond is?quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:32 schreef TrenTs het volgende:
Ik heb me trouwens laten vertellen dat het in Griekenland warm is!
Hahaha, clowntje toch.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Toevallig ook al gehoord dat de aarde rond is?.
Ik heb zin om je hard te schoppen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:38 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Hahaha, clowntje toch.Snoezig dat die Ottomaantjes alles maar aannemen wat ze verteld wordt.
Gelukkig maar, met die voeten van jou...quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Grapje.
En het feit dat je omver valt als je boos naar je kijkt...quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:44 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Gelukkig maar, met die voeten van jou...
Hallo.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:42 schreef MarkNMGN het volgende:
Goedennacht.
Wat wil je, met één zo'n wenkbrauw.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En het feit dat je omver valt als je boos naar je kijkt...
Omver gooien dan.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:50 schreef TrenTs het volgende:
Honingrum is trouwens niet zo lekker als de verkoopsters je willen doen geloven.
Die was leuk geweest als je dat gezegd had voor ik dat daadwerkelijk gedaan had.quote:
Nee, nu is hij juist leuker.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:58 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Die was leuk geweest als je dat gezegd had voor ik dat daadwerkelijk gedaan had.
Want?quote:
Je was er niet bij.quote:
Ik ben niet boeiend genoeg?quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Verdomme, waar is de rest van BeF?
quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:04 schreef TrenTs het volgende:
Dan had je waarschijnlijk steeds achter m'n piano gezeten. :=
Ik ga je niet helpen met pianospelen als je hier bent.quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh ja. Ehm. Eh. Jawel joh. Tuulk wel. Enzo..
Ik kom nooit bij je over de vloer.quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:07 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik ga je niet helpen met pianospelen als je hier bent.Ik sla de klep wel dicht op je poten.
Ik wilde je nog wel uitnodigen voor binnenkort.quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij je over de vloer.
OV.quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:12 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik wilde je nog wel uitnodigen voor binnenkort.
Het is pas de 12e. :=quote:
SHIT... Goed dat je me eraan herrinderd, ik moet dat ding nog inleveren als ik boetes wil voorkomenquote:
Donderdag wat te doen? :=quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vanaf dit weekend is hij ongeldig hoor.
Herinnert.quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:17 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
SHIT... Goed dat je me eraan herrinderd, ik moet dat ding nog inleveren als ik boetes wil voorkomen
Hoe dat zo?quote:
Komt door de Google toolbar, die ik wel eens gebruik als ik teveel drank op heb en niet meer zeker weet of mijn spelling wel klopt...quote:
Wijven.quote:
Niet vastbinden hoor.quote:
Geen foto's van drugs?quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:51 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik heb m'n fobo gepimped, normale teksten zijn zo passé
Wat heb je aan foto's van drugs, drugs moet je gebruiken.quote:
Gewoon een gedachte.quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat heb je aan foto's van drugs, drugs moet je gebruiken.
Ga je deze kloon nou verklappen?quote:
Die is groot zat.quote:Op woensdag 12 juli 2006 03:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sorry Anita, ik praat m'n mond weer eens voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |