Heb je een link?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:06 schreef abnormaal het volgende:
[..]
hij staat te koop op marktplaats![]()
oftewel het is jouw auto ??quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
He, vet!
Dat is de auto van mijn buurmans buurjongen
(..)
ja klopt had ik inderdaad iets over gelezenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:06 schreef abnormaal het volgende:
[..]
hij staat te koop op marktplaats![]()
idd..met die witte skoda is niks mis mee...quote:Op donderdag 14 september 2006 14:43 schreef j0rrit het volgende:
No offence, maar die witte Octavia vind ik best mooi. Lijkt op de nieuwe Octavia RS af fabriek.
Het is een Calibra, dat is er mis mee...quote:Op donderdag 14 september 2006 16:37 schreef LordLynx het volgende:
Wat is er mis met die Calibra?
Eenschquote:Op donderdag 14 september 2006 17:05 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Het is een Calibra, dat is er mis mee...
*Note: Spoilert
heb je een nieuw vbrik gekocht?quote:Op zondag 17 september 2006 16:50 schreef Modus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wil niet veel zeggen, maar dit is een standaard Seat Cordoba Sport, enige extra's zijn de regenschermpjes rond de voorste zijruiten. Zelfs de kleur is standaard leverbaar geweest rond 1997quote:
Dat is mijn meningquote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:44 schreef MrSASO het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
------------------------>>>>
![]()
![]()
Pimping Stylo0ww![]()
P.I.M.P![]()
![]()
![]()
![]()
Seat is inderdaad één van die fabrikanten die af-fabriek sjonnenbakken levert. wat is je punt?quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:06 schreef zentuin het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen, maar dit is een standaard Seat Cordoba Sport, enige extra's zijn de regenschermpjes rond de voorste zijruiten. Zelfs de kleur is standaard leverbaar geweest rond 1997
Die is moooooooooooooooooooooiiiii gekk!!!quote:Op zondag 17 september 2006 16:50 schreef Modus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Die is moooooooooooooooooooooiiiii gekk!!!..
De enige keer dat die auto nog mooi is/word is als ie uit de pletter van de sloperij komt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom?quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De enige keer dat die auto nog mooi is/word is als ie uit de pletter van de sloperij komt..
Er is niets moois aan die auto.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:57 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
waarom?ik vind em gruwelijk mooi op de uitlaaten na
![]()
Ik-wilde-graag-een-lamborghini-als-bedrijfswagen-maar-kon-alleen-een-busje-betalen-dus-heb-ik-hem-er-maar-op-laten-spuitenquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:05 schreef longinus het volgende:
Ik weet niet of deza al eens gepost is, maar voor de zekerheid.
[[url=http://xs206.xs.to/xs206/06382/carpaint.jpg]afbeelding][/url]
Eh... dit busje is van een autohandelaar die met name in "exceptional" wagens handelt. Prima reclame zo.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik-wilde-graag-een-lamborghini-als-bedrijfswagen-maar-kon-alleen-een-busje-betalen-dus-heb-ik-hem-er-maar-op-laten-spuiten![]()
Ja, daar zit wel iets inquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Eh... dit busje is van een autohandelaar die met name in "exceptional" wagens handelt. Prima reclame zo.
Borbet A velgenquote:Op dinsdag 12 september 2006 03:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Van 1 tot en met 10 september zat ik in Tsjechië om daar foto's te maken. Erg veel foute styling daar. Hieronder een fractie van de 700 foto's.
als je je civic op een golf wilt laten lijken, koop dan meteen een golf zonder een civic te verkrachten.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:57 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
waarom?ik vind em gruwelijk mooi op de uitlaaten na
![]()
Dat ik enigszins de indruk had dat het om fout verbouwde doe het zelf pimp-cars ging...quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Seat is inderdaad één van die fabrikanten die af-fabriek sjonnenbakken levert. wat is je punt?
Nee maar echt, ik vind hem best wel mooi hoor, op de voor bumper na, maar goed. dat is mijn meningquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:24 schreef deliberator het volgende:
[..]
als je je civic op een golf wilt laten lijken, koop dan meteen een golf zonder een civic te verkrachten.
Van de week ontving ik ineens een mailtje van ene Pascal, hij was namelijk benieuwd waar ik deze Kadett gespot had. Uiteindelijk bleek hij dus de eigenaar te zijn.quote:
nog steeds niet om aan te zienquote:Op woensdag 20 september 2006 22:30 schreef j0rrit het volgende:
Uit het vorige topic:
[..]
Van de week ontving ik ineens een mailtje van ene Pascal, hij was namelijk benieuwd waar ik deze Kadett gespot had. Uiteindelijk bleek hij dus de eigenaar te zijn.Hij heeft gelijk maar even een foto toegestuurd van zijn work in progress Kadett met het verzoek deze te posten. Soort van update wellicht?
Bij deze:
[afbeelding]
Opelclub rijmond heeft een topic lopen over dit topic inderdaadquote:Op woensdag 20 september 2006 22:30 schreef j0rrit het volgende:
Uit het vorige topic:
[..]
Van de week ontving ik ineens een mailtje van ene Pascal, hij was namelijk benieuwd waar ik deze Kadett gespot had. Uiteindelijk bleek hij dus de eigenaar te zijn.Hij heeft gelijk maar even een foto toegestuurd van zijn work in progress Kadett met het verzoek deze te posten. Soort van update wellicht?
Bij deze:
[afbeelding]
Valt dit nou onder met gelijke munt terug betalen?quote:Op donderdag 21 september 2006 18:02 schreef GSi het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Special Tuning![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoezo?quote:Op donderdag 21 september 2006 18:05 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Valt dit nou onder met gelijke munt terug betalen?
quote:
Ziet er uit als een Opel Vectra type rond 1990 (kan het ook verkeerd hebben, maar ach het opzich vrij kleinquote:
Zeg me a.u.b. dat je het sarcastisch bedoeltquote:Op woensdag 27 september 2006 20:56 schreef Geqxon het volgende:
Dat is toch een erg mooie wagen?
Op het rode na vind ik deze wagen nog niet eens lelijk.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:15 schreef pvdplanet het volgende:
StratenmakersFerrariMcLaren
[afbeelding]
Ik vraag me eigen af hoeveel geld dit nu eigenlijk allemaal kost?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:37 schreef Modus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding].
volgens mij kan je er een aardige BMW van kopenquote:Op donderdag 28 september 2006 21:48 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik vraag me eigen af hoeveel geld dit nu eigenlijk allemaal kost?
Mischien een E36 M3?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:51 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
volgens mij kan je er een aardige BMW van kopenIk vind deze wel knap gemaakt, mooi is anders, maar dit is iig geen prutser
een gekneusde ego?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:53 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Mischien een E36 M3?
Wat beweegt mensen toch om een Corsa zo te verbouwen?
Daar ben ik niet zo zeker van, mooi vind ik het niet maar er zit veel werk in en het is ook netjes gedaan.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:17 schreef j0rrit het volgende:
Grappig ook dat alle passanten je uitlachen met je Corzilla grafbak.
wie zegt dat? mss is het een 1.8 of zit er een andere blok in?quote:Op vrijdag 29 september 2006 02:24 schreef PNG het volgende:
Ik wel, want tis een 1.2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
Als je aan moet geven in welke kleur je auto opnieuw gespoten is, welke kies je dan?quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:49 schreef Turquaz52 het volgende:
zet voordat je doorgaat een zonnebril op... Want dit was ooit een '85 Corvette![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Flip-Flop kleurquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:38 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Als je aan moet geven in welke kleur je auto opnieuw gespoten is, welke kies je dan?
2e keer: die Corsa B is een 1.2. Wedje doen om kratje bier ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:21 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
wie zegt dat? mss is het een 1.8 of zit er een andere blok in?![]()
![]()
![]()
![]()
ik lust geen bier, bahh...quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:07 schreef PNG het volgende:
[..]
2e keer: die Corsa B is een 1.2. Wedje doen om kratje bier ?
Neem ff contact op via MSN, geef ik je gegevens waar je kratje bier af kan droppen.
neon, vleugel, booskijkers eraf en het valt best mee.quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:57 schreef Turquaz52 het volgende:
Turkish Tuning...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Honda Civic bouwjaar 2000
0 tot 100 in 6 sec.
top: 280km/pu
Turbo: Ja.
Supercharger: Ja.
NOS: Ja..
Is dit waar denk je?: Nee.![]()
khaat witte auto'sals dit zwart was geweest was het HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL wat mooier geweest
![]()
voorkant valt mee, maar achterkant is gewoon te lelijk voor woordenquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:38 schreef mbargo het volgende:
[..]
neon, vleugel, booskijkers eraf en het valt best mee.
COOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLL!!!quote:
Bij Turkish tuning denk ik toch meer aan zoiets:quote:
De derde is dikke fotosoepquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:42 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Whaha,, nee dat hoef je mij niet te vertellen want in turkije heeft minimaal 1 op de 5 mensen een Tofas, dus ongv. 3tofassen in 1 straatquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:30 schreef DonJames het volgende:
[..]
Bij Turkish tuning denk ik toch meer aan zoiets:
[afbeelding]
De Tofas Sahin maar dat hoef ik jou niet te vertellen waarschijnlijk, gebaseerd op de oude Fiat 131, dus wel achterwielaandrijving![]()
WTF ligt daar in godesnaam voor een blokje in?!?!quote:
Dat vroeg ik me ook al af. Ik heb veel met oude fiats gewerkt (ook 131's), maar dit blok ken ik niet. In de 131/132's zaten twincam-motoren (Lampredi), dit is zo te zien gewoon een OHC. Auto van het plaatje loopt op autogas trouwens..quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:00 schreef vosss het volgende:
[..]
WTF ligt daar in godesnaam voor een blokje in?!?!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |