Eh... dit busje is van een autohandelaar die met name in "exceptional" wagens handelt. Prima reclame zo.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik-wilde-graag-een-lamborghini-als-bedrijfswagen-maar-kon-alleen-een-busje-betalen-dus-heb-ik-hem-er-maar-op-laten-spuiten![]()
Ja, daar zit wel iets inquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Eh... dit busje is van een autohandelaar die met name in "exceptional" wagens handelt. Prima reclame zo.
Borbet A velgenquote:Op dinsdag 12 september 2006 03:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Van 1 tot en met 10 september zat ik in Tsjechië om daar foto's te maken. Erg veel foute styling daar. Hieronder een fractie van de 700 foto's.
als je je civic op een golf wilt laten lijken, koop dan meteen een golf zonder een civic te verkrachten.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:57 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
waarom?ik vind em gruwelijk mooi op de uitlaaten na
![]()
Dat ik enigszins de indruk had dat het om fout verbouwde doe het zelf pimp-cars ging...quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Seat is inderdaad één van die fabrikanten die af-fabriek sjonnenbakken levert. wat is je punt?
Nee maar echt, ik vind hem best wel mooi hoor, op de voor bumper na, maar goed. dat is mijn meningquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:24 schreef deliberator het volgende:
[..]
als je je civic op een golf wilt laten lijken, koop dan meteen een golf zonder een civic te verkrachten.
Van de week ontving ik ineens een mailtje van ene Pascal, hij was namelijk benieuwd waar ik deze Kadett gespot had. Uiteindelijk bleek hij dus de eigenaar te zijn.quote:
nog steeds niet om aan te zienquote:Op woensdag 20 september 2006 22:30 schreef j0rrit het volgende:
Uit het vorige topic:
[..]
Van de week ontving ik ineens een mailtje van ene Pascal, hij was namelijk benieuwd waar ik deze Kadett gespot had. Uiteindelijk bleek hij dus de eigenaar te zijn.Hij heeft gelijk maar even een foto toegestuurd van zijn work in progress Kadett met het verzoek deze te posten. Soort van update wellicht?
Bij deze:
[afbeelding]
Opelclub rijmond heeft een topic lopen over dit topic inderdaadquote:Op woensdag 20 september 2006 22:30 schreef j0rrit het volgende:
Uit het vorige topic:
[..]
Van de week ontving ik ineens een mailtje van ene Pascal, hij was namelijk benieuwd waar ik deze Kadett gespot had. Uiteindelijk bleek hij dus de eigenaar te zijn.Hij heeft gelijk maar even een foto toegestuurd van zijn work in progress Kadett met het verzoek deze te posten. Soort van update wellicht?
Bij deze:
[afbeelding]
Valt dit nou onder met gelijke munt terug betalen?quote:Op donderdag 21 september 2006 18:02 schreef GSi het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Special Tuning![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoezo?quote:Op donderdag 21 september 2006 18:05 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Valt dit nou onder met gelijke munt terug betalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |