Zo, ik zat net TV te kijken, zie ik dat de buurjongen van mijnbuurjongen bij de grote beurt zatquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:19 schreef HansU het volgende:
Dit topic is inderdaad echt misselijkmakend grappig. Dat mensen in zo'n lelijk krot kunnen rijden, en het dan nog mooi vinden ook![]()
De grote beurt. Da's leuk altijd, plaatsen ze super veel elektronica erin, op de standaard accu/bedrading uiteraard.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zo, ik zat net TV te kijken, zie ik dat de buurjongen van mijnbuurjongen bij de grote beurt zat
Wat een sjonniebak is dat geworden zeg...
Direct verkopen, vast en zeker wel een andere Sjonnie of Anita die er dik geld voor wil gevenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:52 schreef eer-ik het volgende:
ik zag die gozer begin van de week rijden, en ik dach:
(ik woon pas net weer thuis btw)
ik dacht echt: jezus gozer, wat heb je nou weer met je wagen gedaan...
Was echt bar.
Het ziet er niet uit
nou een brabus SLK met 450pk vindt ik niet echt een sjonnie bakquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:04 schreef Geqxon het volgende:
Net bij Top Gear een sjonnie-speciejal. Erg fout allemaal
Die Sierraquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:04 schreef Geqxon het volgende:
Net bij Top Gear een sjonnie-speciejal. Erg fout allemaal
Die vind ik eigenlijk nog wel redelijk geslaagd...quote:
Plaats eens een foto van jouw auto hier in dit topicquote:Op zaterdag 15 juli 2006 08:37 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Die vind ik eigenlijk nog wel redelijk geslaagd...
Een widebody, het lijkt zelfs een beetje op een mislukte fotosoepquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:35 schreef Inorbit het volgende:
[afbeelding]
Het hele arsenaal van JE-Design kunnen we ook wel in det topic posten. Damn wat een mislukt stelletje prutsters is dat zeg. hebben zie die lelijke audi Q7 gewoon nog lelijker gemaakt met die opgeplakte stukken kermisspoiler.
ik vraag me dan ook af welke audi rijder dit koopt? ik dacht dat audi rijders voor de meer suffisticated look gingen
Die grijze lada, met een Bently/Jaguar lookquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:30 schreef MrSASO het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De BAR-B is niet zomaar een BMW, dit is een BMW met een 4 schijfs wankel motorquote:
Wat bezield mensen toch om een BMW op deze manier te verkrachten.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:11 schreef HansU het volgende:
[[url=http://xs203.xs.to/xs203/06286/IMG_5203.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Wat een afschuwelijk lelijke achterlichten, niet echt goed zichtbaar op de foto maar ze bevatten een relief naar achter. En dat op een Fiesta![]()
[[url=http://xs203.xs.to/xs203/06286/IMG_5204.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Ik begrijp het ook niet. Als je een BMW omtoverd in een Metallic blauwe broodrooster kan je jezelf toch geen auto fanaat noemen?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:13 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Wat bezield mensen toch om een BMW op deze manier te verkrachten.
lelijke fiesta?, moet je deze dan zien:quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:11 schreef HansU het volgende:
[[url=http://xs203.xs.to/xs203/06286/IMG_5203.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Wat een afschuwelijk lelijke achterlichten, niet echt goed zichtbaar op de foto maar ze bevatten een relief naar achter. En dat op een Fiesta![]()
[[url=http://xs203.xs.to/xs203/06286/IMG_5204.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
zal het niet doen, anderen zien alleen maar een gouden kikker.quote:
dat is zo een extra luxe spoiler die van hoogte veranderd als je harder en zachter gaat!quote:Op zondag 16 juli 2006 22:50 schreef GiSaE het volgende:
[afbeelding]
Op de foute spoilerbevestiging na is deze eigenlijk nog best mooi...
Inderdaad, als je te hard gaat flikkert ie er vanzelf afquote:Op zondag 16 juli 2006 23:02 schreef rival het volgende:
[..]
dat is zo een extra luxe spoiler die van hoogte veranderd als je harder en zachter gaat!![]()
![]()
hij blijft dan dus altijd zitten want erg hard zal die niet gaanquote:Op zondag 16 juli 2006 23:28 schreef Eindewege het volgende:
[..]
Inderdaad, als je te hard gaat flikkert ie er vanzelf af
een gti wilt soms nog best wel aardig rijden hoorquote:Op maandag 17 juli 2006 01:14 schreef peacetaker het volgende:
[..]
hij blijft dan dus altijd zitten want erg hard zal die niet gaan![]()
wie zegt dat dit een gti isquote:Op maandag 17 juli 2006 01:19 schreef rival het volgende:
[..]
een gti wilt soms nog best wel aardig rijden hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |