Nee dit zijn echt aliens hoor.. Want alleen aliens kunnen zulke beroerde graancirkels maken...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:26 schreef _The_General_ het volgende:
Ik hoop dat ze die van de Broeken eindelijk eens arresteren voor oplichting en vernieling van andermans bezit!
Natuurlijkquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:33 schreef tettenman het volgende:
Iedereen die meegaat naar de meet, neemt ook best zijn voorzorgen. Het is immers bekend dat de straling in graancirkels veel hoger is dan daarbuiten.
Vergeet ook niet het stuk lood in je boxershort te stoppen, voor je het weet ben jij er de oorzaak van dat het buitenaardse ras zich op aarde kon voortplanten...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:33 schreef tettenman het volgende:
Iedereen die meegaat naar de meet, neemt ook best zijn voorzorgen. Het is immers bekend dat de straling in graancirkels veel hoger is dan daarbuiten.
Je lacht, maar besef dat alleen al de omtrek van de cirkel doet vermoeden dat dit het werk is van vreemde krachten. Een verwittigd graancirkeltoerist is er twee waard!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:40 schreef Blue-eagle het volgende:
[..]
Natuurlijk
Draag allen een aluminium hoed!![]()
edit iteejer: regels verwijderd. anderen afzeiken is makkelijk, zeker als je weet dat je een stel lachers mee kan krijgen. maar het is ook laf. pls dont.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:41 schreef _The_General_ het volgende:
De FOK graancirkel meet is al bezig hoor...
[afbeelding]
quote:
Sorry, ben aan de dunne....quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:34 schreef Rasing het volgende:
Sorry, ik kan niet... gaat er wel een andere scepticus mee?
Leuk, misschien komen wij ook wel.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:25 schreef iteejer het volgende:
http://www.omroepbrabant.nl/news.aspx?id=65407
Alhier dus!
Vanavond, tussen 20.00 en 21.00 ter plekke!
Wie komt ook?
Eindelijk de kans een graancirkel te zien
Nee, Nee, het "wetenschappelijk" onderzoek van de Truth Graancirkel meet bezoekers is natuurlijk veel belangrijker dan een beetje graan....quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Overigens, de boer in kwestie heeft gezegd geen prijs te stellen op graancirkeltoeristen, misschien zou het van goede wil getuigen als jullie zijn graan dan ook niet betreden. Als je tenminste respect hebt voor andermans eigendommen..
Ah, de legerleidende zuurpruimquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:14 schreef _The_General_ het volgende:
Nee, Nee, het "wetenschappelijk" onderzoek van de Truth Graancirkel meet bezoekers is natuurlijk veel belangrijker dan een beetje graan....
Vermoedelijk meer dan jij voor andermans meningquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Overigens, de boer in kwestie heeft gezegd geen prijs te stellen op graancirkeltoeristen, misschien zou het van goede wil getuigen als jullie zijn graan dan ook niet betreden. Als je tenminste respect hebt voor andermans eigendommen..
Heb in '95 bij Zierikzee "de eerste" Nederlandse graancirkel gezien. Trok nogal eh... diverse personages aan. Allemaal ervan overtuigd dat aliens dat ding hadden gelegd.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:17 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb in Engeland wel eens een graancirkel gezien. Bijn Salisbury (die plaats moet bij jullie Truthbezoekers toch wel bekend zijn) vlak naast een hunebed.
Was wel een aparte gewaarwording.
Zeg je dat ook tegen al die mensen hier die mij aanvallen omdat mijn mening niet gelijk is aan die van hen?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:18 schreef iteejer het volgende:
[..]
Vermoedelijk meer dan jij voor andermans mening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |