Je weet niet precies waarom...maar het is een 'waarom' vraag en je hebt wél het antwoord?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:09 schreef dartfanaat het volgende:
Grond onstabiel vond ik heel erg in de buurtZou ook een reden kunnen zijn.
Weet het antwoord, maar weet niet precies "waarom"
Een harde ondergrond?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:11 schreef dartfanaat het volgende:
Hintje: In Ijsland hebben ze iets niet.........
Het staat er erg onduidelijk, maar als je het antwoord weet........snap je precies wat ik bedoelquote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je weet niet precies waarom...maar het is een 'waarom' vraag en je hebt wél het antwoord?
![]()
Et voila........quote:
O, jij wilt een vraag van niveau......zeg dat dan. Als ik het volgende punt heb stel ik een vraag van niveauquote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:15 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn God
Q: "Het is rood met gele stipjes en het is geen aarbei"
A: "stiekum toch een aardbei"
Beetje dat niveau
Persoonlijk denk ik dat ze dat allemaal niet hebben is omdat het gewoon compleet onrendabel is
Hoeft niet persé hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:17 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
O, jij wilt een vraag van niveau......zeg dat dan. Als ik het volgende punt heb stel ik een vraag van niveau
Hoelang wilde je dat deze vraag bleef openstaan ?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoeft niet persé hoor
Maar deze was gewoon heel erg flauw
Heb me ook maar even aan een flauwe vraag tegoed gedaan.
Deze is al bijna opgelost hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:25 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Hoelang wilde je dat deze vraag bleef openstaan ?
Misschien weet iemand het, ik iig niet
Hoe parkeer je een giraffe?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:25 schreef Soempie het volgende:
hoe mag het niet?? op de invalideplek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |