Wombatsquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:06 schreef HostiMeister het volgende:
Veertien identieke wombats die op hun achterpoten staan en dan kickboksend in een met bier gevulde amsterdam ArenA op een drijvend plateau met een in babyolie ingevette Katja Schuurman als scheidsrechter met een vliegende commentator in de vorm van een kolibri maar dan nog groter en het hoofd van Roos den Acker die na elke ronde Katja een lange tongzoen geeft.
Damn wat heb ik hier een vreemde voorstelling bij...
Kriek, bier bier , euroshopper, albert heijn polymeer bier. Dat is allemaal allang bedacht !quote:
Fuckquote:Op dinsdag 11 juli 2006 05:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Kriek, bier bier , euroshopper, albert heijn polymeer bier. Dat is allemaal allang bedacht !
Wel bedacht nooit gerealiseerdquote:Op dinsdag 11 juli 2006 05:09 schreef nVincible het volgende:
[..]
Fuck![]()
Nou, dacht men van een onuitputtelijke energiebron?
wardozkrottenquote:
Oke, dan reken ik hem weer fout met mijn drotknetwof.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 05:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
wardozkrotten
reken ik goed ... mits er een klein paars konijntje naar kijkt !
Whahaquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Een watermeloen in poedervorm en dat op de verpakking staat water niet bijgeleverd
Kijk hier eens of dat al niet eens bedacht is : Worpquote:Op dinsdag 11 juli 2006 05:16 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Oke, dan reken ik hem weer fout met mijn drotknetwof.![]()
Oke, als jij van de milka chocolade afblijft, dat spul is niet goed voor je fantasie.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 05:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Kijk hier eens of dat al niet eens bedacht is : Worp
Paarse konijnen ?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 05:25 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Oke, als jij van de milka chocolade afblijft, dat spul is niet goed voor je fantasie.![]()
Teminste dat zegt mijn wartenknispeldorn conectie.!
Een Lousewies van der Laan die serieus genomen wordt (2x)quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:14 schreef Roellio het volgende:
Een Balkendende die zijn tijd uitzit!
(c) Brennie
Een welvarend Nederland met een linkse regeringquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:48 schreef buzzer het volgende:
[..]
Een Lousewies van der Laan die serieus genomen wordt (2x)
Een zetel voor D66 in de nieuwe 2e kamer
mijn God, is jouw bed wel droog als je 's ochtends wakker wordt ?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:56 schreef cohen het volgende:
super topic. kan ik eindelijk mijn geest de vrije loop laten. nou daar gaan we dan!!!
ik dacht een een apparaatje dat je zo in je anus kan doen, en als je op een knopje drukt, spert ie je anus zo wijd open dat er 40 tennisballen inkunnen. die worden eringeschoten door een automatische 40-tennisballenschieter. dan komt er een ander apparaatje aan te pas die bij elke bal 1 gaatje prikt waar cement in wordt gegoten. en daarna doe je met een apparaatje waar je aparte stofje mee kan maken, dat je een bepaald stofje in je anus doet dat ervoor zorgt dat allen teniisballen in 1 x eruitgeschoten worden. dat kan je bijvoorbeeld doen als je iemand niet mag. die kan je dus met cement gevulde tennisballen bekogelen.
volgens mij bestaat dit idee tot op heden nog niet.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Een watermeloen in poedervorm en dat op de verpakking staat water niet bijgeleverd
Dacht je soms dat ze dat zelf nog niet hadden bedacht ofzo?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:48 schreef buzzer het volgende:
Een Lousewies van der Laan die serieus genomen wordt (2x)
Een zetel voor D66 in de nieuwe 2e kamer
Zo geregeld... Ik heb er ff patent op gezetquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Resultaten 1 - 10 van circa 42 voor "helicopter met schietstoel" (0,04 seconden)quote:Op donderdag 23 november 2006 14:54 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
helicopter met schietstoel
fout! http://nl.wikipedia.org/wiki/Kamov_Ka-50quote:Op donderdag 23 november 2006 14:54 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
helicopter met schietstoel
quote:Verder is de Ka-50 ook de eerste helikopter die uitgerust is met een schietstoel. Bij het gebruik hiervan worden eerst de rotorbladen en bovenkant van de cockpit met een explosieve lading van de helikopter afgeschoten waarna de schietstoel in werking treedt.
Nerdquote:Op donderdag 23 november 2006 14:57 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Resultaten 1 - 10 van circa 507 voor helicopter met schietstoel (0,16 seconden)
![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 15:01 schreef SiemeN het volgende:
Een frituurplan gevormd door dropveteranen.
Juist! van het eerste uur .. iets minder van de latere uren ... jammer genoeg.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:06 schreef SiemeN het volgende:
Ah, een Staat van Verwarring kijker.
Ik heb meegedaan aan 'Ruik aan een agent', doch niet uitgezonden.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Juist! van het eerste uur .. iets minder van de latere uren ... jammer genoeg.
ik ben van de "noem een woord dat je goed naar frans kunt vertalen" quiz periode
quote:Op donderdag 23 november 2006 15:11 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik heb meegedaan aan 'Ruik aan een agent', doch niet uitgezonden.
Single-issue userquote:Op donderdag 23 november 2006 15:36 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Goede arbeidsomstandigheden bij Mengvoeders United. Da kennen ze daar helemaal nie?
Ga maar weer fijn in de nonnentuin spelenquote:Op donderdag 23 november 2006 15:38 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Ik weet ook nergens meer van
Plagiaat !quote:Op donderdag 23 november 2006 16:04 schreef Trigalti het volgende:
Een topic maken waarin staat dat mensen iets moeten bedenken dat nog nooit bedacht is.
hoiquote:Op donderdag 23 november 2006 16:45 schreef seekfaM het volgende:
Een persoon die 'hoi' zegt
Maar dan wordt die friet (en daarmee de camera) toch ook opgegeten?quote:Op donderdag 23 november 2006 17:10 schreef seekfaM het volgende:
[..]
kijken hoe iemand friet eet, Tss denk eens na![]()
Voor privedetectives en spionen is dit een handig snufje om iemand in de gaten te houden en/of te filmen, erg onderkoffer enzo.quote:
wat dacht je van de zon.. het aantal jaar dat ie mee kan gaan is verwaarloosbaar groot, dus on-uitputtelijk!quote:
quote:Op donderdag 23 november 2006 18:12 schreef Troel het volgende:
paarse_paashaas die Bosbeetle een blikje voor zijn kop gooit.
O wacht, dat is al gedaan.
Bosbeetle is kankerstoer.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:37 schreef Bosbeetle het volgende:
Bijvoorbeeld een weide vol met paarse konijnen, die allen op de maat van dillenger escape plan hupsen. Met 1 koe in het midden die miauw zegt. En dat er dan een helicopter komt die het hele tafreel nat maakt door het open van een grote zak melk.
zoiets dus. Of iets anders dat nog niet bedacht is.
het betekent vast "ik kom nu uit de kast maar ik zeg het in iets andere woorden"quote:Op donderdag 23 november 2006 20:46 schreef FiXeR999 het volgende:
Het woord: "uakdloaaooiiaidkalkdoapoduaidiajgayaodkaspdomaikuuulisgaysaodiwqpoour"
Dat zal vast nog nooit bedacht zijn..![]()
bob maloogaloogaloogalooogaloogaquote:Op donderdag 23 november 2006 20:46 schreef FiXeR999 het volgende:
Het woord: "uakdloaaooiiaidkalkdoapoduaidiajgayaodkaspdomaikuuulisgaysaodiwqpoour"
Dat zal vast nog nooit bedacht zijn..![]()
Maar er staat ook maikuuulisgay in..quote:Op donderdag 23 november 2006 20:48 schreef P8 het volgende:
[..]
het betekent vast "ik kom nu uit de kast maar ik zeg het in iets andere woorden"
omdat er 2 keer gay in staat dacht ik dat zo![]()
jah maar daarmee wil je dus eigenlijk zeggen dat je gay bent met maikuuulquote:Op donderdag 23 november 2006 20:55 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Maar er staat ook maikuuulisgay in..![]()
Mag ik dan zijn fallus strelenquote:Op donderdag 23 november 2006 20:57 schreef P8 het volgende:
[..]
jah maar daarmee wil je dus eigenlijk zeggen dat je gay bent met maikuuul
mits je hem anaal oraal stimuleertquote:Op donderdag 23 november 2006 20:57 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Mag ik dan zijn fallus strelen![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |