Tuurlijk. EUR 860,=quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:10 schreef kesj het volgende:
Kun je een mooie setprijs maken?
Dan hang je er nog twee losse, zwaardere frontspeakers bij.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:16 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Met zo'n setje satelliet-speakertjes ? Voor film misschien nog wel okee,
maar ik zou 't niet gebruiken om muziek mee af te spelen. (Laat staan HARD af te spelen)
Omdat we het geld beter kunnen gebruiken dan de spullen. En ik heb nog geen huis om het in te zetten, dat scheelt ook.quote:Op woensdag 19 juli 2006 05:33 schreef Gompy58 het volgende:
waarom wil je 'm kwijt ??? Is het niet helemaal wat je had verwacht ? Bedoel , omdat de relatie uit is hoeft deze toch niet weg ?
Zit wel ff te twijfelen vandaar
Je begrijpt dat ik dat een bijna beledigend bod vind hoop ik?quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:26 schreef Jjeroen het volgende:
Heb zelf ook een HK versterker en Infinity speakers, kan haast niet begrijpen dat je het wil verkopen.. maar overal zit een reden achter. Voor 300 euro kom ik trouwens vandaag nog je versterker ophalen, maar daar zal je wel geen oren naar hebben.
Kun je die delen met je ex-vriendin denk je?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:09 schreef Jjeroen het volgende:
Dat begrijp ik, vandaar dat ik er ook bij had gezet dat je er waarschijnlijk wel geen oren naar zou hebben.
en als ik er een HP Ipaq RZ1710 bij doe?
ja we zijn al een maand op weg en nog nixquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:24 schreef Jjeroen het volgende:
Dat ligt eraan hoe hard ze gooit, maar ik begrijp dat er geen interesse is. Veel succes met de verkoop, wat ongetwijfeld moet lukken met zo'n versterker.
ik vind het een supermooi ding, maar dan leg ik er liever nog iets bij en koop ik hem splinternieuw. niet dat ik jouw HK niet vertrouw, maarja gevoel weet je. iig succed dan met de verkoop!quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:30 schreef Rio het volgende:
Als je d'r EUR 175,= bij doet hebben we een deal.
Mijn is zo goed als nieuw; 1 keer gebruikt, doos is aanwezig, garantie zit er op, bonnen zijn aanwezig. Heeft alleen niet de prijs van een nieuwe.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:38 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik vind het een supermooi ding, maar dan leg ik er liever nog iets bij en koop ik hem splinternieuw. niet dat ik jouw HK niet vertrouw, maarja gevoel weet je. iig succed dan met de verkoop!
Voor vijf tientjes minder heb je een zo goed als nieuwe. Suit yourself.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:46 schreef Jjeroen het volgende:
Voor ¤ 525,-- koop je hem nieuw. Je zei dat ie nog niet zo oud was, wil de zaak waar je hem gekocht hebt niet terugnemen? Meestal doen ze dat wel met zulke merken. Vooralsnog blijft het bod met ipaq staan mocht je van gedachten veranderen.
Dank voor je bod!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:21 schreef henkyfox het volgende:
Hoe lang loopt de garantie nog?
Bod van 450 onder voorbehoud.
Of ik een dvd-speler van HK kan overnemen van een kennis. Die heeft hetzelfde uiterlijk namelijk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:25 schreef Rio het volgende:
[..]
Dank voor je bod!
Garantie is ingegaan begin juni. Je bod is onder voorbehoud van wat als ik vragen mag?
Dan verschillen we toch van mening op dat punt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:40 schreef Tuutje het volgende:
Prima prijsje toch dacht ik?
Laat mij even zelf bepalen wat ik een prima prijs vind.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:50 schreef H3rt0gJ4n het volgende:
hm lijkt me prima prijs hoor aangezien die nieuw voor 499 te koop is...
Genoteerd, maar nog te laag.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:01 schreef sanchezz het volgende:
¤425,- geboden
Geen idee, berust op goed gebruik in V&A. Is om te laten weten dat je het bod gezien hebt denk ik.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:34 schreef SYCO het volgende:
waarom noteer je ze?
Is een showmodel. Deze niet. En anders hou ik hem wel, zo nodig hoef ik er nu ook weer niet van af. Niet dat ik het een kloteding vind ofzo.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:23 schreef j.chirac het volgende:
Je vraagprijs is te hoog naar mijn mening, hier heb je 'm nieuw al voor 499,- maar je kunt het altijd proberen.
Showmodel?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:27 schreef Rio het volgende:
[..]
Is een showmodel. Deze niet. En anders hou ik hem wel, zo nodig hoef ik er nu ook weer niet van af. Niet dat ik het een kloteding vind ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |