Dank voor je bod!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:21 schreef henkyfox het volgende:
Hoe lang loopt de garantie nog?
Bod van 450 onder voorbehoud.
Of ik een dvd-speler van HK kan overnemen van een kennis. Die heeft hetzelfde uiterlijk namelijk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:25 schreef Rio het volgende:
[..]
Dank voor je bod!
Garantie is ingegaan begin juni. Je bod is onder voorbehoud van wat als ik vragen mag?
Dan verschillen we toch van mening op dat punt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:40 schreef Tuutje het volgende:
Prima prijsje toch dacht ik?
Laat mij even zelf bepalen wat ik een prima prijs vind.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:50 schreef H3rt0gJ4n het volgende:
hm lijkt me prima prijs hoor aangezien die nieuw voor 499 te koop is...
Genoteerd, maar nog te laag.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:01 schreef sanchezz het volgende:
¤425,- geboden
Geen idee, berust op goed gebruik in V&A. Is om te laten weten dat je het bod gezien hebt denk ik.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:34 schreef SYCO het volgende:
waarom noteer je ze?
Is een showmodel. Deze niet. En anders hou ik hem wel, zo nodig hoef ik er nu ook weer niet van af. Niet dat ik het een kloteding vind ofzo.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:23 schreef j.chirac het volgende:
Je vraagprijs is te hoog naar mijn mening, hier heb je 'm nieuw al voor 499,- maar je kunt het altijd proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |