abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46178159
Ik zoek in Haarlem of Amsterdam een huisje voor 2 personen. We hebben samen een budget van ongeveer 650 euro per maand. Aan een kamer komen vind ik niet echt heel erg moeilijk maar wil graag samen iets met een goeie vriend van me. Iemand ideeën?
  maandag 12 februari 2007 @ 17:04:15 #152
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_46242940
quote:
Op maandag 8 januari 2007 22:47 schreef Muck het volgende:
In een gezellig huis in Arnhem komt eind februari een kamer vrij
16 m2 ongeveer 270 euro inc.
we wonen hier met 4 mannen en 3 vrouwen.
de keuken deel je met 3 andere mensen, de douche met zijn allen, er zijn 3 wc's in het gebouw.
Het is ongeveer 10 minuutjes lopen vanaf het station.

Voor meer info: marjoboonman1986@hotmail.com (mail/msn)
de kamer is er nog steeds, en ook 2 hersenloze mormels van huisgenotes erbij
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  dinsdag 13 februari 2007 @ 16:02:23 #153
51391 S4ndro
Nee echt? Nee! Oh.
pi_46261116
Ik ben op zoek naar een woning in Den Haag, het liefst zo dicht mogelijk bij het strand. Ik ga daar in de zomer beginnen met de HALO. Als iemand iets weet, ik hoor het graag!
pi_46376278
Ik zoek een kamer in Groningen! Op dit moment woon ik nog thuis, maar ben van plan uit huis te gaan! Heb niet hele bijzondere eisen:

- minimaal 14m2
- maximaal 400 euro (inclusief G/W/L/Internet
- liefst iets delen (keuken/toilet/douche) samen met 1 of 2 personen of anders wat dingen voor mezelf (keukentje bijv)

Het liefst iets waar het geen groot probleem is als ik af en toe mijn hondje een nachtje mee neem, maar dit is geen vereiste.

Ik ben 2e jaars SJD student (Hanze) en volg tevens wat rechtvakken op de RuG. Ben 19 jaar oud (april 20), sociaal, rook niet! Voor meer gegevens, mijn emailadres staat in mijn profiel en je kunt ook PM'en.

dinsdag 20 februari 2007 @ 09:30:54 #155
124789 superhero87
Playin my game
pi_46482189
Ik zoek een kamer in Amsterdam van begin mei tot september 2007. Ik ga naw een half jaar stage lopen bij Magna Plaza! Ik studeer Commerciele Economie aan de Hanzehogeschool te Groningen.

Een paar dingetjes:
- Ik ben niet roker
- Heel netjes
- Gezellige, spontane jongen
- Sportief

Ik kan een kamer huren tot max. 450 pm en het liefst moet de kamer minimaal 14 vierkante meter zijn. Ook zou ik graag een internetverbinding willen hebben

PM me als je mij verder kan helpen
pi_46493057
Hoi

Hoe gaat dat nou eigenlijk in z'n werk een kamer zoeken? Ik ga volgend jaar studeren in Eindhoven, en ik woon vlakbij R'dam, dus ik zal op kamers moeten. Nu kun je een kamer zoeken dmv internetsite, of hier. Je kunt je inshcrijven bij Vestide. Maar ik hoor ook wel eens dat je met een hele troep in een studentenhuis bent, waar dan 1 of meerder kamers vrij zijn, en er 1tje wordt uitgekozen. Hoe gaat het nou eigenlijk in z'n werk?
pi_46493326
Is verschillend, je kunt idd op een site als Kamernet naar kamers zoeken en meestal houden dan de mensen die er al wonen een kijkavond waarop ze mensen die gereageerd hebben uitnodigen. Soms komt iedereen tegelijk, soms krijg je bijvoorbeeld een kwartier de tijd om te komen kijken, dat ligt aan de bewoners zelf. En die kiezen dan degene uit die ze het leukst vinden. Ook kun je naar kamers kijken met een huisbaas, dan regelt de huisbaas meestal wie er in komt en dat is dan vaak volgens het principe "wie het eerst komt, wie het eerst maalt". Ook kun je je inschrijven bij studentenhuisvesting of de woningstichting, dan kom je op een wachtlijst en als je bovenaan staat kun je dus naar een kamer kijken. En je kunt het idd gewoon op fora vertellen dat je een kamer zoekt. Er zijn dus veel wegen die naar Rome een kamer leiden
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:33:05 #158
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_46508541
Zo zoek ik nog in kamer in Nijmegen

minimaal 14m2, met gezamelijke woonkamer.
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
  woensdag 21 februari 2007 @ 21:43:02 #159
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_46540583
Op zoek naar een kamer in nijmegen .
Minstens 12m2, niet boven de 250 euro.
Geen studentenvereniging.
Ben eerstejaars bioinformatica aan de HAN, liefst niet te ver weg.

Weet je iets of heb je zelf iets in de aanbieding? --> mail in profiel!
.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_46579730
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 16:09 schreef K-mail het volgende:
Hoi

Hoe gaat dat nou eigenlijk in z'n werk een kamer zoeken? Ik ga volgend jaar studeren in Eindhoven, en ik woon vlakbij R'dam, dus ik zal op kamers moeten. Nu kun je een kamer zoeken dmv internetsite, of hier. Je kunt je inshcrijven bij Vestide. Maar ik hoor ook wel eens dat je met een hele troep in een studentenhuis bent, waar dan 1 of meerder kamers vrij zijn, en er 1tje wordt uitgekozen. Hoe gaat het nou eigenlijk in z'n werk?
Ik heb sinds mei 2006 een kamer in Groningen. Heb me aangemeld op kamernet.nl en zelf een advertentie geplaatst. Ik werd zelf gebeld door de huisbaas of ik die kamer wilde. Dus ik ben wezen kijken en zit nu alweer bijna 1 jaar op 28m2 en 20m2 dakterras voor mezelf
pi_46621261
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 23:25 schreef knny het volgende:

[..]

Ik heb sinds mei 2006 een kamer in Groningen. Heb me aangemeld op kamernet.nl en zelf een advertentie geplaatst. Ik werd zelf gebeld door de huisbaas of ik die kamer wilde. Dus ik ben wezen kijken en zit nu alweer bijna 1 jaar op 28m2 en 20m2 dakterras voor mezelf
Wauw
Maar daar hangt vast ook een prijskaartje aan!
  zondag 25 februari 2007 @ 14:20:39 #162
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_46655321
Ik ben per oktober/november 2007 op zoek naar een kamer in Utrecht!

- Minimaal 15 m2.
- Badkamer, keuken te delen met maximaal 4 anderen.
- Liefst niet al te ver van het centrum. Iets van een balkon of dakterras zou erg leuk zijn.

Over mij:

- Student (V) Geschiedenis aan de UU, in november hoop ik met mijn tweede jaar bezig te zijn.
- 20 jaar, niet rokend, sociaal.
- Naast mijn studie werk ik momenteel zo'n 20 uur per week.

Weet jij een kamer die rond die tijd vrij komt, dan hoor ik dat graag van je!

[ Bericht 0% gewijzigd door BettyR op 25-02-2007 21:40:43 ]
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_46963104
Kamer in Rotterdam. per direkt vrij in een studentenhuis voor meiden. Kamer op 1ste verdieping ong. 25 m2 Huur incl g/w/l ¤ 325.- per maand. Internet wordt onderling geregeld (met vol huis ¤ 8,- per mnd)
Ligging Rotterdam Noord Liskwartier. Het is een net huis geen rommel troep of stapels afwas. Geen gezamelijke eetkeuken of kamer. Per 2 bewoners 1 keuken en toilet. Per 3 bewoners 1 douche. Interesse ? PM me maar.
Inspiratieloos!
  dinsdag 6 maart 2007 @ 16:54:13 #164
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_46980401
Een vriend van mij zoekt daar n kamer (in Rdam), maar is niet van plan een geslachtsverandering te ondergaan (even geinformeerd)... Misschien krijgt ie toch toegang? We brengen vaak meiden mee naar huis namelijk .
Be your best
pi_46980623
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 16:54 schreef deejaylethal het volgende:
Een vriend van mij zoekt daar n kamer (in Rdam), maar is niet van plan een geslachtsverandering te ondergaan (even geinformeerd)... Misschien krijgt ie toch toegang? We brengen vaak meiden mee naar huis namelijk .
Helaas zit er niet in dat dit doorgang gaat krijgen.
Inspiratieloos!
  zaterdag 17 maart 2007 @ 14:17:39 #166
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_47367670
Gezocht kamer voor 2 personen (m/v)
Samen met mijn vriendin zoek ik een leuk kamertje voor ons tweeen in een gezellige buurt in Amsterdam.
We hebben samen een budget van +- 800 euro.
Liefst wel inschrijving mogelijk en minimaal 30m2.
pi_47479401
Ik ben ook net als de helft van Nederland op zoek naar een kamer in Amsterdam. Ik loop van Mei tot November stage op Schiphol.
Vanaf Mei tot onbepaald tijd. Ik heb een budget van 300 euro en het liefst kamer van min: 13m2. Ik studeer momenteel in Eindhoven op Tio Hogeschool Hotel en toerisme managment.
Als iemand een tip heeft, alvast bedankt
pi_47542753
Gezocht: Kamer in Groningen!

Nu woon ik nog thuis en doe ik VWO6, maar volgend jaar wordt het KCM op de uni van Grunn
Heb dus per augustus (ongeveer) een kamer nodig!
Mijn eisen:

- Minimaal 18 m²
- Maximaal 350 euro in de maand, inclusief G/W/L
- Internet
- Zo dicht mogelijk bij het centrum

Ben een leuke meid van 18 jaar, ben verantwoordelijk, gezellig, taalpurist, feestbeest en serieus. Ik heb geen behoefte aan elke avond verplicht socializen, maar een beetje contact met medebewoners is wel gezellig ^^.
  donderdag 22 maart 2007 @ 18:55:54 #169
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_47556528
Minimaal 18 m2?? Das nogal een grote wens
Be your best
pi_47558430
Klopt Ik leef op grote voet Maar via kamernet krijg ik al wel mailtjes binnen die ruim aan mijn eisen voldoen hoor. Alleen die zijn allemaal per direct of per april, en zo lang van te voren wil ik nou ook weer niet huur betalen zonder dat ik er in zit
pi_48151858
Gezocht: Kamer in Groningen
Min. 13m2

Als je wat hebt, mail maar .

BTW. Al die mensen die hier een oproep plaatsen, staan jullie ook geregistreerd bij mij-in.nl?
Ik zie daar genoeg (voor mij iig) kamers staan voor mij..
  vrijdag 4 mei 2007 @ 10:35:03 #172
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_48995419
Hoi!

Binnenkort komt er in ons paleisje waarschijnlijk een kamer vrij.

Dus: zoek je een kamer in Tilburg (vlakbij Ringbaan Oost, 5 min van centrum) en ben je een meisje en minimaal 21 jaar oud en studeer je op HBO of uni, dan kun je reageren . Kamer is 15m2 (ongeveer), heeft eigen wastafel, en je deelt de rest met 2 huisgenoten (en 1 huiskat). Verder hebben we een grote tuin (op het zuiden!), internet en wasmachine (tegen bijbetaling). De kamer zal waarschijnlijk rond de 210 euro gaan kosten. Per 1 juni!

Dus, voor alle katvriendelijke meiden, mail me ff: suzanvanierland[@]hotmail.com

ps. T kan even duren voordat je reactie krijgt, m'n huisgenoot is nu op vakantie
  maandag 7 mei 2007 @ 12:52:51 #173
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_49096710
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 10:35 schreef mousemicky het volgende:
Hoi!

Binnenkort komt er in ons paleisje waarschijnlijk een kamer vrij.

Dus: zoek je een kamer in Tilburg (vlakbij Ringbaan Oost, 5 min van centrum) en ben je een meisje en minimaal 21 jaar oud en studeer je op HBO of uni, dan kun je reageren . Kamer is 15m2 (ongeveer), heeft eigen wastafel, en je deelt de rest met 2 huisgenoten (en 1 huiskat). Verder hebben we een grote tuin (op het zuiden!), internet en wasmachine (tegen bijbetaling). De kamer zal waarschijnlijk rond de 210 euro gaan kosten. Per 1 juni!

Dus, voor alle katvriendelijke meiden, mail me ff: suzanvanierland[@]hotmail.com

ps. T kan even duren voordat je reactie krijgt, m'n huisgenoot is nu op vakantie
Niemand? Mailen kan nog steeds
pi_49098588
Ik zoek per juli naar een kamer in Utrecht.
Min. 11 m2.
Max. 300 euro.

Stuur een PM of mail.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 10:57:45 #175
124789 superhero87
Playin my game
pi_49135012
Vanaf september is mijn kamer in Amsterdam vrij, voor meer info moet je mij maar even PM'en
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')