de kamer is er nog steeds, en ook 2 hersenloze mormels van huisgenotes erbijquote:Op maandag 8 januari 2007 22:47 schreef Muck het volgende:
In een gezellig huis in Arnhem komt eind februari een kamer vrij
16 m2 ongeveer 270 euro inc.
we wonen hier met 4 mannen en 3 vrouwen.
de keuken deel je met 3 andere mensen, de douche met zijn allen, er zijn 3 wc's in het gebouw.
Het is ongeveer 10 minuutjes lopen vanaf het station.
Voor meer info: marjoboonman1986@hotmail.com (mail/msn)
Ik heb sinds mei 2006 een kamer in Groningen. Heb me aangemeld op kamernet.nl en zelf een advertentie geplaatst. Ik werd zelf gebeld door de huisbaas of ik die kamer wilde. Dus ik ben wezen kijken en zit nu alweer bijna 1 jaar op 28m2 en 20m2 dakterras voor mezelfquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:09 schreef K-mail het volgende:
Hoi
Hoe gaat dat nou eigenlijk in z'n werk een kamer zoeken? Ik ga volgend jaar studeren in Eindhoven, en ik woon vlakbij R'dam, dus ik zal op kamers moeten. Nu kun je een kamer zoeken dmv internetsite, of hier. Je kunt je inshcrijven bij Vestide. Maar ik hoor ook wel eens dat je met een hele troep in een studentenhuis bent, waar dan 1 of meerder kamers vrij zijn, en er 1tje wordt uitgekozen. Hoe gaat het nou eigenlijk in z'n werk?
Wauwquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:25 schreef knny het volgende:
[..]
Ik heb sinds mei 2006 een kamer in Groningen. Heb me aangemeld op kamernet.nl en zelf een advertentie geplaatst. Ik werd zelf gebeld door de huisbaas of ik die kamer wilde. Dus ik ben wezen kijken en zit nu alweer bijna 1 jaar op 28m2 en 20m2 dakterras voor mezelf
Helaas zit er niet in dat dit doorgang gaat krijgen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:54 schreef deejaylethal het volgende:
Een vriend van mij zoekt daar n kamer (in Rdam), maar is niet van plan een geslachtsverandering te ondergaan (even geinformeerd)... Misschien krijgt ie toch toegang? We brengen vaak meiden mee naar huis namelijk.
Niemand? Mailen kan nog steedsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:35 schreef mousemicky het volgende:
Hoi!![]()
Binnenkort komt er in ons paleisje waarschijnlijk een kamer vrij.
Dus: zoek je een kamer in Tilburg (vlakbij Ringbaan Oost, 5 min van centrum) en ben je een meisje en minimaal 21 jaar oud en studeer je op HBO of uni, dan kun je reageren. Kamer is 15m2 (ongeveer), heeft eigen wastafel, en je deelt de rest met 2 huisgenoten (en 1 huiskat). Verder hebben we een grote tuin (op het zuiden!), internet en wasmachine (tegen bijbetaling). De kamer zal waarschijnlijk rond de 210 euro gaan kosten. Per 1 juni!
Dus, voor alle katvriendelijke meiden, mail me ff: suzanvanierland[@]hotmail.com
ps. T kan even duren voordat je reactie krijgt, m'n huisgenoot is nu op vakantie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |