dat zou ik idd niet doen nee, en zat kamers waar je je wel gewoon mag inschrijvenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:07 schreef The.PhantoM het volgende:
ik heb ff een vraagje. Waarom willen veel verhuurders dat je je niet inschrijft bij de gemeente? Ik weet dat ze dan meer gemeentebelasting moeten betalen ofzo, maar hoeveel meer is dat ongeveer? Ik bedoel ik wil best wat bijbetalen als ik me dan kan inschrijven bij de gemeente, want dan krijg ik een uitwonende studiebeurs...
Of zou ik me ook kunnen inschrijven op het adres van een familielid die in arnhem woont terwijl ik in adam studeer? Of gaat dat opvallen bij de IBG?
dat is fraude en waarschijnlijk goed voor een enorme boete en het terug betalen van onrechtmatig verkregen geldenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:07 schreef The.PhantoM het volgende:
Of zou ik me ook kunnen inschrijven op het adres van een familielid die in arnhem woont terwijl ik in adam studeer? Of gaat dat opvallen bij de IBG?
ik weet niet over welk gehucht jij het hebt maar in amsterdam zit dat toch wat anders...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
en zat kamers waar je je wel gewoon mag inschrijven
ja maar je kan het ook zo zien, we hebben eigenlijk gewoon recht op die uitwonende beurs want je bent immers uitwonend ongezien of je nou wel of niet ingeschreven staat; je moet toch huur betalen en in amsterdam zijn die prijzen nogal hoog dus hebben ew al helemaal die beurs nodig.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:59 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
dat is fraude en waarschijnlijk goed voor een enorme boete en het terug betalen van onrechtmatig verkregen gelden
in mijn huurcontract stond trouwens dat je de kamer als primair onderkomen gaat bewonen. logisch dus dat je je dan inschrijft bij die gemeente
Volgens mij controleert de IB-groep of je ook daadwerkelijk bij de gemeente ingeschreven staat op het adres dat je voor je uitwonende beurs hebt opgegeven.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:05 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
ja maar je kan het ook zo zien, we hebben eigenlijk gewoon recht op die uitwonende beurs want je bent immers uitwonend ongezien of je nou wel of niet ingeschreven staat; je moet toch huur betalen en in amsterdam zijn die prijzen nogal hoog dus hebben ew al helemaal die beurs nodig.
Kan me eigenlijk niet zoveel schelen of het fraude is ofniet; ik wil weten of het gewoon mogelijk is om je op het adres van een familielid in te schrijven in een andere stad dan waar je studeert. Dacht namelijk dat de ibg alleen maar controleert of je uitwonende adres niet overeenkomt met je thuiswonende adres...
ja dus dan is er eigenlijk geen probleem als ik me bij een familielid inschrijf als inwonend terwijl ik eigenlijk in amsterdam woon zonder daar eigenlijk te staan ingeschreven?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:25 schreef M1RR1E het volgende:
[..]
Volgens mij controleert de IB-groep of je ook daadwerkelijk bij de gemeente ingeschreven staat op het adres dat je voor je uitwonende beurs hebt opgegeven.
En kamernet is kut omdat?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:39 schreef deejaylethal het volgende:
Kametnet is kut... Waarom niet via studentenkamers.net??
Same herequote:Op maandag 30 oktober 2006 18:15 schreef FritsBom het volgende:
Beste Mensen,
Ik zoek een kamer in/rondom Leiden. Het liefst gewoon een relaxed huis zonder sjaars taferelen etc. etc.
Kamer is bezet... helaasch voor alle zoekendenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:55 schreef mousemicky het volgende:
[..]
En kamernet is kut omdat?
Voor mij heeft het goed gewerkt anders, dus misschien ligt het aan niet kamernet maar aan jou... Wij gaan voor kamernet omdat hier nu eenmaal erg veel mensen op kijken.
Maar als kamernet je niet bevalt, het mag ook via onze website: www.sumatrastraat41.nl.nu
Klikken op 'kamer vrij' en dan zie je het e-mailadres waar je naar kunt mailen bij interesse...
Is het niet handiger om nu alvast een kamer te zoeken? In juni / juli willen ook heel veel nieuwe eerstejaars al een kamer, dus wordt het aanbod veel kleiner.quote:Op maandag 18 december 2006 23:51 schreef zonnestraal het volgende:
GEZOCHT: KAMER TE NIJMEGEN VANAF JUNI 2007,
Ik ben Eva, 19 jaar, 1e jaars SPH studente en tijdelijk wonend in Nijmegen. Omdat ik uit deze kamer moet en toch graag in Nijmegen wil blijven ben ik op zoek naar een andere kamer. Ken of ben jij iemand die rond juni een kamer vrij heeft?
Ik ben sociaal, spontaan, netjes, kan goed koken, hou van een praatje of af en toe iets leuks doen maar ook van mijn eigen plekje. Ik ben niet-rokend, heb al ervaring met huisgenoten/studentenhuis, ben rond juni bijna 2e jaars & ga uitdagingen niet uit de weg. Mijn hobby's zijn; Uitgaan, lezen, zwemmen, muziek/festivals bezoeken.
Lijkt het je leuk iets meer over me te weten?
Mail dan naar: ekortleve@gmail.com
Daar kan ik ook eventueel een afspraak maken of mijn telefoon nummer afgeven,
Alvast bedankt!
Eva.![]()
Ik heb misschien wel interesse! Is dat incl. G/W/L/TV/Internet? Is het gezamelijk gebruik van woonkamer, douche, WC en/of keuken? Tell me more!quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:12 schreef Hugster het volgende:
Kamer aangeboden in UTRECHT
17m2, 5 mins fietsen naar Utrecht CS. Rustig gelegen in de buurt van de Watertoren aan de amsterdamsestraatweg.
¤400
Zeer nette kamer aangeboden in mooie grote woning.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:23 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik heb misschien wel interesse! Is dat incl. G/W/L/TV/Internet? Is het gezamelijk gebruik van woonkamer, douche, WC en/of keuken? Tell me more!![]()
(mailen mag natuurlijk ook, staat in profiel)
Dat is misschien wel wat voor mij!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 04:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zeer nette kamer aangeboden in mooie grote woning.
Veelal vrouwelijke huisgenoten. Zeer mooie badkamer met ligbad, ruime gedeelde woonkamer, keuken met bar van alle gemakken voorzien.
Gunstige ligging in rustige straat achter de Amsterdamsestraatweg. 2 maanden proeftijd op de kamer met optie op contract verleninging voor onbepaalde tijd.
Gelegen op slechts een aantal minuten van Centraal Station en centrum.
Geen studentenhuis met samen eten, een teringzooi, ballo's enz. De meeste huisgenoten zijn niet al te veel thuis.
Dit is ook een manier van kicken, gewoon nog een keer posten!quote:Op maandag 5 februari 2007 20:34 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
Ik ben vanaf juli/augustus (ja ik begin op tijd) op zoek naar een kamer in Amersfoort of Utrecht!!!!
minimaal 12m2,
maximaal 300 eu. incl.
nabij centrum/station
voor onbepaalde tijd
hoeft niet supernetjes maar overal pizzakorsten tegenkomen...
Ik ben 22 (23 tegen die tijd) en ben een meisjeIk ga CMV studeren in Amersfoort. Ik rook niet, vind gezelligheid gezellig! In mijn fotoboek staat wel mijn emailadres dus als je iets weet...hoort dat iemand er tegen de zomervakantie uitgaat??? LET ME KNOW!!!!
het minimale formaat is afgenomenquote:Op maandag 5 februari 2007 20:56 schreef FritsBom het volgende:
[..]
Dit is ook een manier van kicken, gewoon nog een keer posten!
Scherp:')quote:Op maandag 5 februari 2007 20:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het minimale formaat is afgenomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |