Bloedwijnquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:47 schreef bofneger het volgende:
"Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
En welke wijn gaat nu goed samen met chocolade?
Doe maar een glaasje, in dat geval, jij ook één?quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:05 schreef bofneger het volgende:
Bloedwijn, Sangre de Toro, Bíkaver is alleen lekker bij kaas. Veel oude kaas. Nee, bij chocola drink je een Banyuls. Een heerlijke, volle, overdonderende Banyuls.
Echt een aanrader trouwens. Het doet het bloed veel sneller stromen en maakt de tongen los![]()
Uiteraard!quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:08 schreef Pune het volgende:
[..]
Doe maar een glaasje, in dat geval, jij ook één?![]()
En ik maar soliciteren op de vacature ''Ruitenwasser gezocht in het Gooi''.quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:27 schreef bofneger het volgende:
Banyuls is ook nog eens een alleraardigst plaatsje om een goedgemutste MILF eens stevig aan de haak te rijgen. Een lekkere oude ansicht dus...
[afbeelding]
Misschien moet je het anders aanpakken: Grasmaaiende jongeman aangeboden, ofzo, of als iemand die zwembaden schoonmaakt?quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:07 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
En ik maar soliciteren op de vacature ''Ruitenwasser gezocht in het Gooi''.
Desperate housewivesquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:17 schreef Elegy het volgende:
[..]
Misschien moet je het anders aanpakken: Grasmaaiende jongeman aangeboden, ofzo, of als iemand die zwembaden schoonmaakt?
Ontbloot bovenlijf en afgeknipte Jeans?quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:17 schreef Elegy het volgende:
[..]
Misschien moet je het anders aanpakken: Grasmaaiende jongeman aangeboden, ofzo, of als iemand die zwembaden schoonmaakt?
Is een legerbroek ook goed? Of zo'n survival afritsbroek? Uiteraard wel met ontbloot bovenlijfquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:23 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ontbloot bovenlijf en afgeknipte Jeans?
I'd might just do that.
Zo ongeveer:quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:23 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ontbloot bovenlijf en afgeknipte Jeans?
I'd might just do that.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:24 schreef Elegy het volgende:
[..]
Is een legerbroek ook goed? Of zo'n survival afritsbroek? Uiteraard wel met ontbloot bovenlijf
Jemig, hoe moeten we daar nu weer mee concurreren?quote:
Ik ben alleen blond.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:30 schreef Sanne het volgende:
Ik zie wel een gelijkenis:
[afbeelding] [afbeelding]
Dat was inmiddels wel duidelijk.quote:
Pestkop!quote:
En die jungs zitten niet te wachten op een MILF uit Holland.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:35 schreef Elegy het volgende:
Mèn, dat zijn ook wel de concurrenten zeg
Maar aan de andere kant, dat zijn ook weer geen jongemannen, die zitten alweer achter in de twintig begin 30
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |