En ik nog wel zo hopenquote:
''Eventuele'' striptease.quote:
Voor !!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:23 schreef Aventura het volgende:
Allebei een striptease!
Nou sanne wanneer kun je?quote:
* dit geheel visualiseert *quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:24 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Nou sanne wanneer kun je?
Dan kom ik langs en gaan we beide strippen.
Handjes boven de tafel hé.quote:
Ik zeg ;we prikken een datum dames'',quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik neem een camera ehhhh champagne mee,
Hij schiet !!! Maar scored hij ook?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:31 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik zeg ;we prikken een datum dames'',
Ik denk dat Buffon tussen de palen staat.quote:
Aventura stript helaas niet.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:56 schreef heiden6 het volgende:
Die stripteases van Aventura zijn top notch hoor.
picsquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:56 schreef heiden6 het volgende:
Die stripteases van Aventura zijn top notch hoor.
Niet voor jou misschien.quote:
quote:
Ze brengt alleen champagne mee.quote:
Je mag wel het goede voorbeeld geven.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:55 schreef Pune het volgende:
Gaan we een striptease zonder mij beginnen?
Ik schaar mij liever onder de ramptoeristen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je mag wel het goede voorbeeld geven.
Beetje zoet, rood.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:47 schreef bofneger het volgende:
"Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
En welke wijn gaat nu goed samen met chocolade?
Lichaam van black jesus?quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:47 schreef bofneger het volgende:
"Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
En welke wijn gaat nu goed samen met chocolade?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |