Ik zou zeggen dat voor mij de MILF ergens tussen de 30 en 40 in zit. Sexueel vrij en ervaren en good looking. Sanne, sure, definitly MILF.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:03 schreef Aventura het volgende:
[..]
Maar vanaf welke leeftijd ben je dan MILF?
Nogmaals eensch en leuke site dat sanshinequote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:05 schreef Averon het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat voor mij de MILF ergens tussen de 30 en 40 in zit. Sexueel vrij en ervaren en good looking. Sanne, sure, definitly MILF.
Doe je dan ook je nieuwe pak aan?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:10 schreef Bendeleider het volgende:
Aventura de vraag die jij jezelf moet stellen is niet of je al een MILF bent maar wanneer wij een terrasje paken....
Samen.
Die hangt klaar voor de eventuele striptease.quote:
Oh, beloof je dat ?quote:
Ik niet, hij:quote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:17 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Die hangt klaar voor de eventuele striptease.
En ik nog wel zo hopenquote:
''Eventuele'' striptease.quote:
Voor !!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:23 schreef Aventura het volgende:
Allebei een striptease!
Nou sanne wanneer kun je?quote:
* dit geheel visualiseert *quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:24 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Nou sanne wanneer kun je?
Dan kom ik langs en gaan we beide strippen.
Handjes boven de tafel hé.quote:
Ik zeg ;we prikken een datum dames'',quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik neem een camera ehhhh champagne mee,
Hij schiet !!! Maar scored hij ook?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:31 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik zeg ;we prikken een datum dames'',
Ik denk dat Buffon tussen de palen staat.quote:
Aventura stript helaas niet.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:56 schreef heiden6 het volgende:
Die stripteases van Aventura zijn top notch hoor.
picsquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:56 schreef heiden6 het volgende:
Die stripteases van Aventura zijn top notch hoor.
Niet voor jou misschien.quote:
quote:
Ze brengt alleen champagne mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |