abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40540268
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 13:59 schreef Diemietuhriej het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik ook.. Al mijn vrienden zeggen nu allemaal van "Ga naar de kapper enzo, ziet er niet uit" , maarja, het is gewoon geduld hebben, en door dat commentaar heenbijten, als je haar eenmaal op goede lengte is zijn ze wel stil.

Hoop ik.
Dat heb ik een half jaar gehad
  zondag 6 augustus 2006 @ 23:21:55 #102
137910 daaaaan
bla die bla
pi_40556897
Ik laat het ook langer groeien (2,5 maanden niet naar de kapper geweest), maar heb een beetje slag in m'n haar... Is dit op te lossen met wat wax enzo? want ik wil niet zo'n HJ Smits-kapsel dat 'omhoog' groeit/krult...
pi_40902948
Ok, klein dillematje, ik laat mijn haar al groeien vanaf eind maart, en het wordt nu eindelijk een leuke lengte. Ik wil het nog een stuk langer, maar ik merk dat het een beetje onhandelbaar begint te worden. Vooral de zijkanten steken gigantisch uit, en willen ook niet meer plat gaan, of naar achteren. Voor de rest is mn hele kapsel ook wat uitgegroeid.

^
Nou vind ik dit bv een mooi kapsel, en wil ik ongeveer deze lengte. De vraag is alleen, hoe lang zijn de zijkanten bv hier? Is het de bedoeling dat ik mn haar nu gewoon door laat groeien, totdat het een lengte heeft, waardoor met name de zijkanten naar achteren vallen, of moet ik het bij laten knippen en punten, zodat het wat meer in dit model kan groeien?

Wat denken jullie?
pi_40968388
Ah, daar was het topic gebleven.

Ik zit er nu toch steeds meer aan te denken om het maar weer kort te laten knippen. Wat ik ook doe met m'n haar, het zit gewoon kut. Ook een kappersbezoek heeft hier geen verandering in kunnen brengen. Hoop producten gebruikt, en alsnog zit het niet zoals ik het wil. Misschien past halflang haar gewoon niet bij me.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 16:44:19 #105
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_40970922
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 13:41 schreef Viper88 het volgende:
Ok, klein dillematje, ik laat mijn haar al groeien vanaf eind maart, en het wordt nu eindelijk een leuke lengte. Ik wil het nog een stuk langer, maar ik merk dat het een beetje onhandelbaar begint te worden. Vooral de zijkanten steken gigantisch uit, en willen ook niet meer plat gaan, of naar achteren. Voor de rest is mn hele kapsel ook wat uitgegroeid.

[afbeelding]

^
Nou vind ik dit bv een mooi kapsel, en wil ik ongeveer deze lengte. De vraag is alleen, hoe lang zijn de zijkanten bv hier? Is het de bedoeling dat ik mn haar nu gewoon door laat groeien, totdat het een lengte heeft, waardoor met name de zijkanten naar achteren vallen, of moet ik het bij laten knippen en punten, zodat het wat meer in dit model kan groeien?

Wat denken jullie?
Ik heb op het moment een soort gelijk kapsel, alleen wat langer.
Bij mij is het aan de zijkant wat lang, maar niet zo lang als bovenop.
Je kunt het gewoon naar achter strijken/kammen, en dan zit het prima.
Anders kun je ook altijd nog met dat plaatje naar de pruikendokter gaan, dan kunnen zij er wel wat van maken.
Als je een beetje een degelijke kapper hebt iig.
Signature.
pi_41148195
*kick*

Iedereen gestopt of zo?
pi_41148428
Nou mn haar was 13 cm lang en ontembaar Dus ik ben nu langs de kapper geweest en het is weer wat korter en nu gaat het weer lang worden

[ Bericht 36% gewijzigd door Even op 25-08-2006 14:08:42 ]
......Signature-loos......
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 09:32:43 #108
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_41154820
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 00:05 schreef Ricky_ het volgende:
*kick*

Iedereen gestopt of zo?
't groeit gewoon vrolijk verder
Signature.
pi_41155436
Het moment dat het weer kort gaat worden lijkt steeds dichterbij te komen, ondanks dat ik weet dat ik er spijt van ga hebben. Het zit gewoon niet, en iedereen is dat met me eens. Het is ook zo slap en valt steeds maar weer recht naar beneden over m'n ogen heen (het zit vooraan nu op de lengte dat ik het in m'n neus kan stoppen). Iemand oppeppende woorden?
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:04:10 #110
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_41155473
Mijn haar moet nog 2 jaar groeien of zo
veni vidi gebanned
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 11:20:34 #111
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_41157424
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 10:02 schreef Ricky_ het volgende:
Het moment dat het weer kort gaat worden lijkt steeds dichterbij te komen, ondanks dat ik weet dat ik er spijt van ga hebben. Het zit gewoon niet, en iedereen is dat met me eens. Het is ook zo slap en valt steeds maar weer recht naar beneden over m'n ogen heen (het zit vooraan nu op de lengte dat ik het in m'n neus kan stoppen). Iemand oppeppende woorden?
Het zou echt zonde zijn om het er af te halen! Ik ben nu sinds mei bezig met het langer laten groeien en ik ben er nog steeds niet, en het duurt ook nog even. Als jij het eraf zou laten halen ben je ook weer maanden onderweg voordat het zit zoals je zelf zou willen...
Ik heb ooit iemand met een royal flush van tafel gebluft, dus zo heel slecht ben ik ook weer niet
Als Adam en Eva zo knap waren, waar komen dan al die lelijke mensen vandaan?
pi_41157484
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 10:02 schreef Ricky_ het volgende:
wat voor styling product gebruik je?
kan heel veel uitmaken. ik zelf gebruik fudge is echt ideaal en je doet heel lang met een potje.
een vriend van mij gebruikte kruidvat liter pot van 1,50 euro, zijn haar zat nergens naar en hij bleef het dan ook kort knippen en lang laten groeien..een duurder product blijkt op lange termijn dus veel voordeliger..
ReAl MeN WeAr PiNk.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 11:35:53 #113
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_41157943
Wax/gel bij kort haar is ook een wereld van verschil bij lang haar.
Ik heb ooit iemand met een royal flush van tafel gebluft, dus zo heel slecht ben ik ook weer niet
Als Adam en Eva zo knap waren, waar komen dan al die lelijke mensen vandaan?
pi_41158633
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 11:20 schreef Klapdeur het volgende:

[..]

Het zou echt zonde zijn om het er af te halen! Ik ben nu sinds mei bezig met het langer laten groeien en ik ben er nog steeds niet, en het duurt ook nog even. Als jij het eraf zou laten halen ben je ook weer maanden onderweg voordat het zit zoals je zelf zou willen...
Ik weet er alles van, daarom durf ik ook niet omdat ik dan weer helemaal opnieuw kan beginnen mocht ik het weer willen. Ik ben nu sinds december bezig.
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 11:22 schreef the-bullit het volgende:

[..]

wat voor styling product gebruik je?
kan heel veel uitmaken. ik zelf gebruik fudge is echt ideaal en je doet heel lang met een potje.
een vriend van mij gebruikte kruidvat liter pot van 1,50 euro, zijn haar zat nergens naar en hij bleef het dan ook kort knippen en lang laten groeien..een duurder product blijkt op lange termijn dus veel voordeliger..
Gelwax van de Hema, of fixing mousse van l'Oreal. Het gaat gewoon allebei kut zitten. Is het handig om je haar van tevoren een beetje vochtig te maken (doe ik nu) of moet je het gewoon helemaal droog hebben als je er iets in doet?
pi_41160062
Handoek droog works for me
pi_41160525
Ook nog kammen daarna of niet?
pi_41160894
Jezus wat een homo ''lang haar'' foto's staan hierzo zeg. Als je nou een echte vent bent neem je echt lang haar en niet van dat mietjes mooiboy haar.

Zoiets dus

Dat van mij leek daar eerst een beetje op maar het is nu tot op ongeveer mijn schouders omdat het een beetje dood begon te worden.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_41161101
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 12:58 schreef Kill_em_all het volgende:
Jezus wat een homo ''lang haar'' foto's staan hierzo zeg. Als je nou een echte vent bent neem je echt lang haar en niet van dat mietjes mooiboy haar.

Zoiets dus
[afbeelding]

Dat van mij leek daar eerst een beetje op maar het is nu tot op ongeveer mijn schouders omdat het een beetje dood begon te worden.
Ja, stel je eens voor dat mensen van je denken dat je ook maar íets aan uiterlijke verzorging doet, tsss
pi_41162174
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 12:48 schreef Ricky_ het volgende:
Ook nog kammen daarna of niet?
Natuurlijk. Het idee is dat je het na het inbrengen modelleert.
pi_41162513
quote:

Zoiets dus
[afbeelding]

Veegde je er ook je kont mee af?
pi_41162695
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 13:59 schreef Diemietuhriej het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik ook.. Al mijn vrienden zeggen nu allemaal van "Ga naar de kapper enzo, ziet er niet uit" , maarja, het is gewoon geduld hebben, en door dat commentaar heenbijten, als je haar eenmaal op goede lengte is zijn ze wel stil.

Hoop ik.
En als je vrienden eingelijk ophouden, begingt je familie
pi_41162937
Mijn moeder vindt het wel tof, "lekker jaren 70".
pi_41163811
quote:

Zoiets dus
[afbeelding]

Alleen als je die gitaren erbij krijgt
......Signature-loos......
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:20:16 #124
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_41164120
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 11:54 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

Ik weet er alles van, daarom durf ik ook niet omdat ik dan weer helemaal opnieuw kan beginnen mocht ik het weer willen. Ik ben nu sinds december bezig.
[..]

Gelwax van de Hema, of fixing mousse van l'Oreal. Het gaat gewoon allebei kut zitten. Is het handig om je haar van tevoren een beetje vochtig te maken (doe ik nu) of moet je het gewoon helemaal droog hebben als je er iets in doet?
Handdoek droog werkt voor mij ok prima.
Verder gebruik ik altijd gewone wax, van l'oreal of fructis, echt van die harde meuk.
Gelwax of mousse is bij mij ook altijd kut, want dan pleurt het gewoon naar beneden.
Met die wax kan ik het (als het moet) recht overeind zetten.
Anyway, ik gebruik dat altijd om wat volume in m'n haar te rammen, anders is het echt een platte bende op m'n hoofd.
Signature.
pi_41166177
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 13:04 schreef Hammet het volgende:

[..]

Ja, stel je eens voor dat mensen van je denken dat je ook maar íets aan uiterlijke verzorging doet, tsss
Nee dat net niet lange haar is lekker
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')