Ik heb op het moment een soort gelijk kapsel, alleen wat langer.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:41 schreef Viper88 het volgende:
Ok, klein dillematje, ik laat mijn haar al groeien vanaf eind maart, en het wordt nu eindelijk een leuke lengte. Ik wil het nog een stuk langer, maar ik merk dat het een beetje onhandelbaar begint te worden. Vooral de zijkanten steken gigantisch uit, en willen ook niet meer plat gaan, of naar achteren. Voor de rest is mn hele kapsel ook wat uitgegroeid.
[afbeelding]
^
Nou vind ik dit bv een mooi kapsel, en wil ik ongeveer deze lengte. De vraag is alleen, hoe lang zijn de zijkanten bv hier? Is het de bedoeling dat ik mn haar nu gewoon door laat groeien, totdat het een lengte heeft, waardoor met name de zijkanten naar achteren vallen, of moet ik het bij laten knippen en punten, zodat het wat meer in dit model kan groeien?
Wat denken jullie?
Het zou echt zonde zijn om het er af te halen! Ik ben nu sinds mei bezig met het langer laten groeien en ik ben er nog steeds niet, en het duurt ook nog even. Als jij het eraf zou laten halen ben je ook weer maanden onderweg voordat het zit zoals je zelf zou willen...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:02 schreef Ricky_ het volgende:
Het moment dat het weer kort gaat worden lijkt steeds dichterbij te komen, ondanks dat ik weet dat ik er spijt van ga hebben. Het zit gewoon niet, en iedereen is dat met me eens.Het is ook zo slap en valt steeds maar weer recht naar beneden over m'n ogen heen (het zit vooraan nu op de lengte dat ik het in m'n neus kan stoppen). Iemand oppeppende woorden?
![]()
wat voor styling product gebruik je?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:02 schreef Ricky_ het volgende:
Het moment dat het weer kort gaat worden lijkt steeds dichterbij te komen, ondanks dat ik weet dat ik er spijt van ga hebben. Het zit gewoon niet, en iedereen is dat met me eens.Het is ook zo slap en valt steeds maar weer recht naar beneden over m'n ogen heen (het zit vooraan nu op de lengte dat ik het in m'n neus kan stoppen). Iemand oppeppende woorden?
![]()
Ik weet er alles van, daarom durf ik ook niet omdat ik dan weer helemaal opnieuw kan beginnen mocht ik het weer willen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:20 schreef Klapdeur het volgende:
[..]
Het zou echt zonde zijn om het er af te halen! Ik ben nu sinds mei bezig met het langer laten groeien en ik ben er nog steeds niet, en het duurt ook nog even. Als jij het eraf zou laten halen ben je ook weer maanden onderweg voordat het zit zoals je zelf zou willen...![]()
Gelwax van de Hema, of fixing mousse van l'Oreal. Het gaat gewoon allebei kut zitten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:22 schreef the-bullit het volgende:
[..]
wat voor styling product gebruik je?
kan heel veel uitmaken. ik zelf gebruik fudge is echt ideaal en je doet heel lang met een potje.
een vriend van mij gebruikte kruidvat liter pot van 1,50 euro, zijn haar zat nergens naar en hij bleef het dan ook kort knippen en lang laten groeien..een duurder product blijkt op lange termijn dus veel voordeliger..
Ja, stel je eens voor dat mensen van je denken dat je ook maar íets aan uiterlijke verzorging doet, tsssquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:58 schreef Kill_em_all het volgende:
Jezus wat een homo ''lang haar'' foto's staan hierzo zeg. Als je nou een echte vent bent neem je echt lang haar en niet van dat mietjes mooiboy haar.
Zoiets dus
[afbeelding]
Dat van mij leek daar eerst een beetje op maar het is nu tot op ongeveer mijn schouders omdat het een beetje dood begon te worden.
Natuurlijk. Het idee is dat je het na het inbrengen modelleert.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:48 schreef Ricky_ het volgende:
Ook nog kammen daarna of niet?
Veegde je er ook je kont mee af?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:58 schreef Kill_em_all het volgende:
Jezus wat een homo ''lang haar'' foto's staan hierzo zeg. Als je nou een echte vent bent neem je echt lang haar en niet van dat mietjes mooiboy haar.
Zoiets dus
[afbeelding]
Dat van mij leek daar eerst een beetje op maar het is nu tot op ongeveer mijn schouders omdat het een beetje dood begon te worden.
En als je vrienden eingelijk ophouden, begingt je familiequote:Op zondag 6 augustus 2006 13:59 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook.. Al mijn vrienden zeggen nu allemaal van "Ga naar de kapper enzo, ziet er niet uit" , maarja, het is gewoon geduld hebben, en door dat commentaar heenbijten, als je haar eenmaal op goede lengte is zijn ze wel stil.
Hoop ik.![]()
Alleen als je die gitaren erbij krijgtquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:58 schreef Kill_em_all het volgende:
Zoiets dus
[afbeelding]
Handdoek droog werkt voor mij ok prima.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:54 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Ik weet er alles van, daarom durf ik ook niet omdat ik dan weer helemaal opnieuw kan beginnen mocht ik het weer willen.Ik ben nu sinds december bezig.
[..]
Gelwax van de Hema, of fixing mousse van l'Oreal. Het gaat gewoon allebei kut zitten.Is het handig om je haar van tevoren een beetje vochtig te maken (doe ik nu) of moet je het gewoon helemaal droog hebben als je er iets in doet?
Nee dat net niet lange haar is lekkerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:04 schreef Hammet het volgende:
[..]
Ja, stel je eens voor dat mensen van je denken dat je ook maar íets aan uiterlijke verzorging doet, tsss![]()
Maar er staat toch ook ik wil langer haar en niet ik wil lang haarquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:32 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Nee dat net niet lange haar is lekker
Toen was het onverzorgd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:45 schreef Ricky_ het volgende:
Mijn moeder vindt het wel tof, "lekker jaren 70".
Open dan je eigen topic voor extreem lang haar.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:32 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Nee dat net niet lange haar is lekker
Bij mij ook, vorige week naar de kapper geweest, lijk nu net zo'n beatle.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:45 schreef Ricky_ het volgende:
Mijn moeder vindt het wel tof, "lekker jaren 70".
Ik gebruik dat ook alleen heb ik ook het idee dat het steeds kutter word na mate je haar langer groeit. Ik moet dus ook wat nieuws vinden....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:24 schreef Viper88 het volgende:
O God, een nieuwe Adothehague![]()
Ik gebruikte altijd shaper van de hema, wat tot nu toe echt goed werkte, maar nu wordt het een plakkerige zooi, moet dus even nieuw spul vinden.
Pic?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:01 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb vandaag mijn haar in een staart, maar ik voel me zo kaal
Wat heb je eraan verdient?quote:
ik weet niet hoe lang je haar nu is, maar 2 maanden lijkt me niet voldoende. Haar groeit ca. 1 cm per maand, dus reken maar uit hoe lang het duurt voor je 20 cm haar hebtquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:20 schreef H-blast het volgende:
ik ga dit proberen te nemen:
[afbeelding]
Dus jullie zeggen: gewoon niet 2 maanden naar de kapper gaan?
OOMMGG, had dat nou niet gezegdquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:31 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
ik weet niet hoe lang je haar nu is, maar 2 maanden lijkt me niet voldoende. Haar groeit ca. 1 cm per maand, dus reken maar uit hoe lang het duurt voor je 20 cm haar hebt
Had je nou echt verwacht dat je dat in 2 maanden bereikt? Afhankelijk van de lengte die je nu hebt, zal het misschien 2 jaar in beslag nemen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:57 schreef H-blast het volgende:
[..]
OOMMGG, had dat nou niet gezegd![]()
mijn mooie dag wat doe je
naa, ik kijk wel ff verder ofzo
![]()
nee 2 maande sowieso niet. Maar ik dacht zo 3 a 4 maanden. Mijn haar is nu denk zon 4 a5 cm...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:58 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Had je nou echt verwacht dat je dat in 2 maanden bereikt? Afhankelijk van de lengte die je nu hebt, zal het misschien 2 jaar in beslag nemen.En in de winter groeit het langzamer, dus dit is geen timing om te beginnen.
Die fase ben ik al erg lang voorbij, en bovendien ben ik nog land niet op dat kapsel dat jij wilt hebben, kan je nagaan hoelang je erover doet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:01 schreef H-blast het volgende:
[..]
nee 2 maande sowieso niet. Maar ik dacht zo 3 a 4 maanden. Mijn haar is nu denk zon 4 a5 cm...
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:32 schreef Klapdeur het volgende:
[..]
Die fase ben ik al erg lang voorbij, en bovendien ben ik nog land niet op dat kapsel dat jij wilt hebben, kan je nagaan hoelang je erover doet.
Nou bij mij nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:31 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
ik weet niet hoe lang je haar nu is, maar 2 maanden lijkt me niet voldoende. Haar groeit ca. 1 cm per maand, dus reken maar uit hoe lang het duurt voor je 20 cm haar hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |