Leuk overzichtje ! Hier tussen de 24 en 30 weken een groespurtje gehad.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:35 schreef Moonah het volgende:
[..]
Lijstje dat ik ooit ben tegengekomen:
Totaal ongeveer 12 kg aankomen.
Tot week 20 25% (dus zo'n 3 kg)
Week 21-30 50 % (6 kg)
Week 31-40 weer 25% (3 kg)
Maar dit zijn uiteraard gemiddelden en die bestaan bij de gratie van uitersten.
Ik ben nu 27 weken en 4,5 kg aangekomen. Alleen mijn buik en boobies.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:11 schreef Belana het volgende:
de vk heeft dus ook gestript en ik merk wel effect, meteen weer regelmatig pijnlijke harde buik, dit kan zomaar eens hard gaan. heb nick gevraagd naar huis te komen, dat voelt veilig. ben nu toch wel een beetje bang weer namelijk...
Zeg hallo, je loopt al wéééken te zeuren, gaat het eindelijk gebeuren, is het ook weer niet goed...quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:48 schreef Belana het volgende:
als nick er straks is ga ik lekker douchen en er aan toegeven. pfff... jongens wat eng weer dit zeg...
Dan laat mij maar eerst hoorquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:48 schreef Belana het volgende:
als nick er straks is ga ik lekker douchen en er aan toegeven. pfff... jongens wat eng weer dit zeg...
Ach, het is allemaal gebaseerd op gemiddelden. Ik weeg normaal 57 en nu (naja, van het weekendquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:36 schreef Inky05 het volgende:
Wat betreft gewicht ontwikkeling klopt het lijstje wel voor mij. nu met 31 wk totaal 9 kg erbij.
Ik denk ook dat wat Linda zegt wel eens waar kan zijn dat slanke meer reserves aanleggen . Want ik weeg normaal 58kg en nu dus 66-67kg. En denk dus dat ik wel op de 12 uit ga komen.![]()
Ukje moet nog 2 kg bij, en dan nog wat baarmoeder en bloed e.d. 1 kg
Zet hem op vrouwke!!!quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:48 schreef Belana het volgende:
pfff... jongens wat eng weer dit zeg...
Ik constateer juist enkel het tegendeel in mijn omgeving door de jaren heen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:01 schreef linda856763 het volgende:
[..]
O, dat klopt bij mij wel aardig. Bijna 30 weken en zo'n 10 kilo aangekomen.
Ik heb ook wel gelezen dat slanke dames relatief meer aankomen dan de wat zwaardere dames. De slanken hebben wat extra reserves nodig ofzoiets.
Fijn Belana. Komop kindje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |