Ik denk dat Silva Barnett zonder meer zal verslaan, Nogueira is een ander verhaal. Weliswaar zal het egvecht met Crocop zwaar zijn, maar Silva staat bekend om zn goede cardio.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:51 schreef RenzoBrad het volgende:
Ik denk dat het een optelsom is: CroCop die weinig gemotiveerd lijkt in het vechten, de superagressieve en fanatieke Wanderlei Silva. CroCop houdt niet van vechters die constant naar voren komen (zoals Silva en ook Fedor tegen hem deed). Dan zie ik Wanderlei Silva dit gevecht winnen, waarschijnlijk via decision! Grote kans dat Silva het daarna in de finale wel aflegt tegen Barnett of Nogueira, omdat hij kapot zal zijn van het gevecht met CroCop.
Je bedoelt Denis Kang tegen die Roemeen? Ik heb direct een Koreaanse versie gedownload, daar was het gevecht volledig en goed te zien. De Amerikaanse ben ik niet eens aan begonnen, omdat ik al hoorde dat dit één en al geknip in de gevechten was. Ik sta nu een DVD versie te downloaden van Bushido 12, deels Japans en deels Koreaans, igg met alle gevechten. (Pride Bushido 12 DVD. Complete card. JAP/Korean mix) Wil namelijk alle recente Pride's op DVD hebben, kijkt veel relaxter. En ik kan niet wachten tot 10 september, Pride Final Conflict Absolute 2006!!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:42 schreef Dacide het volgende:
ff iets anders... de laatste bushido.. die is niet uitgezonden op pay per view...
ik heb thuis een versie liggen (voor de amerikaanse makrt)... maar die is fokking edited vanwege explicit content..
wtf :s
hier valt mijn schoen van uit zeg.. persoon X heeft persoon Y zijn back... neemt hem in de rear naked choke. net als je denkt.. t wordt spannend en hij gaat afklopppen.. dan zie je een shot van het publiek.. die gaat opeeens klappen. en persoon X heeft gerwonnen :S
wtf...
waardeloos.
Hehe je bent zeker niet de enige die er zo over denkt. Gaat idd over Kang vs Suloev. Heb dit van een forum geript:quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:42 schreef Dacide het volgende:
ff iets anders... de laatste bushido.. die is niet uitgezonden op pay per view...
ik heb thuis een versie liggen (voor de amerikaanse makrt)... maar die is fokking edited vanwege explicit content..
wtf :s
hier valt mijn schoen van uit zeg.. persoon X heeft persoon Y zijn back... neemt hem in de rear naked choke. net als je denkt.. t wordt spannend en hij gaat afklopppen.. dan zie je een shot van het publiek.. die gaat opeeens klappen. en persoon X heeft gerwonnen :S
wtf...
waardeloos.
quote:The broadcast of Pride Bushido Survival was delayed until Tuesday afternoon for my regional FSN channel. After watching it, I have to say it was a total piece of shit.
1] To start off with, only 6 of the 14 fights aired.
2] Of the 6 fights they decided to air, they were cut for time.
3] The presentation of the fights was garbage.
4] There was a shitload of commercials, 40min of the 120min minute broadcast was commercials.
5] The fights were censored, when Kang was choking out Suloev they cut to a random shot of the audience, and did not replay the choke.
Sure, it was on "free tv", but there is no way I would waste my time watching that shit again if I knew it was goingto be that crappy.
I was going to make a DVDR of the showing, but I decided not to waste my time or the time of the people who might be downloading this.
If Pride intends to make it in the US they need to do better than this garbage. And if FSN is going to stand behind Pride, they need to do a better job as well. People aren't going to stand for this crap.
Ik lees de laatste tijd Sherdog vaker voor dat soort grappige topics dan voor MMA-gerelateerde discussies. Die verzanden toch alleen maar in een nuthugger/whitebelt/noob/wasteland/search scheldpartij.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:44 schreef Dacide het volgende:
maar t kan zo maar zijn dat je een ander topic bedoeld
Helemaal vergeten om nog te reageren... thnx voor je lijst manquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:25 schreef RenzoBrad het volgende:
Hier even een lijstje van MMA highlights op youtube en google video die ik verzameld heb. Deze lijst staat ook op't forum van de tracker. Ik zou zeggen geniet ervan![]()
Np! En idd, die lijst moet eigenlijk in de startpostquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:42 schreef Dacide het volgende:
[..]
Helemaal vergeten om nog te reageren... thnx voor je lijst man
helemaal top
wellicht materiaal om in een volgend nieuw topic te zetten.. startpost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |