Ik geloof nog steeds niet dat Silva geTKO'ed was, de referee kwam te snel tussen beidenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:21 schreef Dacide het volgende:
maaaar.. voor ik het vergeet... Hij is wel een mooie tegenstander voor silva...
Sterker nog : tijdens UFC Brazil-Ultimate Brazil heeft hij Silva geKO'ed binnen 44 seconden dmv strikes..
duidelijke taal....
toch?
Malle jongen, check sherdog.com, hij had al een aantal keer verloren voordat hij tegen Vitor moest.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:37 schreef Dacide het volgende:
In de tijd dat vitor won van belfort toen was tank een soort van fedor (toendertijd).. schier onverslaanbaar...
Stiekem denk ik ook nog steeds dat Silva het hele toernooi gaat winnen... (sssst, niet doorvertellen).
En silva tegen fedor..... Ja sorry.. maar ik denk dat fedor het aflegt. (en heeeel stiekem wint silva met een KO, maar dat heb je niet van mij)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom kan hij neit winnenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:01 schreef RenzoBrad het volgende:
Mensen die zeggen dat Silva van Fedor zou winnen![]()
![]()
Omdat Fedor een monster is die niet kan verliezenquote:
Vind K-1 Max vaak leuker om te zien dan de hogere gewichtsklasses. Je ziet dan misschien wat minder KO's, maar de actie is veel sneller, explosiever, veel leuker om naar te kijken dan die freakshow waar het de laatste tijd op uitdraait bij de K-1 GP'squote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:08 schreef LedZep het volgende:
[..]
Omdat Fedor een monster is die niet kan verliezen![]()
.
K-1 max final op eurosport was wel grappig, de thai wins again![]()
das over een maandje pasquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:24 schreef LedZep het volgende:
Heb nu al zin in 26 augustus: pride bushido second round en ufc 62 met liddell vs sobral
Er komt op 5 augustus nog K1 hero's. Met niemand minder dan Kazushi Sakuraba!!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:27 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
das over een maandje pas![]()
er komt niks eerder?
by the way...net paar filmpjes bekeken en ik zag een paar gasten kopstoten uitdelen..waar ligt de grens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |