I know, I know. Ik vergeet ook wel eens wat.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Had je het maar in de koelkast moeten zetten.
Dus dan ben je vrouw én ook nog eens mens!?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:45 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
I know, I know. Ik vergeet ook wel eens wat.![]()
![]()
Gelukkig hoef je dan niet hier mee te eten.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:45 schreef NanKing het volgende:
Huzaren salade.
Ik moet helaas nog wel boodschapperen, grommetjes.
Je kunt ook wel gewoon honger lijden hoor.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:45 schreef NanKing het volgende:
Huzaren salade.
Ik moet helaas nog wel boodschapperen, grommetjes.
Jammerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je dan niet hier mee te eten.
Iets met uitzonderingen en regels. Niet doorvertellen hoor.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus dan ben je vrouw én ook nog eens mens!?
Mij maakt het ook geen fuck uit of ik eet of nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Je kunt ook wel gewoon honger lijden hoor.
*heeft een bloedhekel aan boodschappen doen
Heldin, whehehe.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:49 schreef NanKing het volgende:
Ik woon 3 jaar op mezelf en kan pas recentelijk zonder al te veel stress boodschappen doen.
Voor het inpakken is een crime![]()
.
Ik lach mezelf ook uit hoor
Dat is best hip en nog eens erg goedkoopquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik ga me gewoon verkleden als een bejaarde en dan neem ik een abonnement op tafeltje-dekje
ofzoiets
En zou Vanitas dan wel 'savonds met de overige bewoners ook samen naar Lingo kijkenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:54 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat is best hip en nog eens erg goedkoop.
Ow, ik dacht meer aan dat ik me liet douchen door een knappe verpleger enzo....quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En zou Vanitas dan wel 'savonds met de overige bewoners ook samen naar Lingo kijken![]()
Ja en als je dan te vrijpostig wordt draait hij gewoon de warm water kraan uitquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ow, ik dacht meer aan dat ik me liet douchen door een knappe verpleger enzo....
Boomhutquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:41 schreef Twisted_fok het volgende:
Pfff. Het wordt tijd voor een lift in deze takkeflat. *zweet*
Of natuurlijk nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en als je dan te vrijpostig wordt draait hij gewoon de warm water kraan uit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |