Welnee, de meeste mannen hebben er twee.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:44 schreef MaLo het volgende:
Ben je nu tepelloos?
Moet het dan 'minder betepeld' zijn?quote:Op donderdag 21 september 2006 15:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, de meeste mannen hebben er twee.
Ik zat op mijn werk, ik wist dat ik te snel posttequote:Op donderdag 21 september 2006 15:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, de meeste mannen hebben er twee.
Die snap ik niet helemaalquote:En ik weet niet hoe het komt, waarschijnlijk door m'n uiterlijk, maar vervolgens begon ze met uitleggen:
Grapje over Gods huis is zeker niet gepast nu?quote:Op donderdag 21 september 2006 23:27 schreef kastanova het volgende:
Het zou nu dus een nek-aan-nek race kunnen worden tussen sterven en verhuizen.
Nah nee, de blik is het nog niet eens, maar de meest gehoorde opmerking zodra mensen langer dan een kwartier met me praten is toch wel "Djeeez, ik had je echt ingeschat als een simpel mannetje, maar verrek, je bent nog behoorlijk intelligent ookquote:Op donderdag 21 september 2006 23:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ze verwarde de angst in Kasta's ogen vast met dommigheid.
Dus je oogt dom op het eerste gezicht? Nou, die kan je in je zak stekenquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah nee, de blik is het nog niet eens, maar de meest gehoorde opmerking zodra mensen langer dan een kwartier met me praten is toch wel "Djeeez, ik had je echt ingeschat als een simpel mannetje, maar verrek, je bent nog behoorlijk intelligent ook."
The good die youngquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah nee, de blik is het nog niet eens, maar de meest gehoorde opmerking zodra mensen langer dan een kwartier met me praten is toch wel "Djeeez, ik had je echt ingeschat als een simpel mannetje, maar verrek, je bent nog behoorlijk intelligent ook."
Maakt niet meer uit. Je doet immers een énorme hoop aan levenservaring op door tegen kanker te vechten.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, da's al vanaf m'n 13e zo, dus kennelijk trekt het vrouwen aanquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:08 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dus je oogt dom op het eerste gezicht? Nou, die kan je in je zak steken![]()
Hé, misschien een goed idee om te gaan wielrennen als ik de kanker overleef!quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maakt niet meer uit. Je doet immers een énorme hoop aan levenservaring op door tegen kanker te vechten.
soort zoekt soort?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, da's al vanaf m'n 13e zo, dus kennelijk trekt het vrouwen aan.
G*dallej*zuskolerek*utmaria, wat ben je toch een lekker dingquote:Op donderdag 21 september 2006 23:27 schreef kastanova het volgende:
Had wel alvast ff een "voor" fotootje gemaakt voor het eventuele nageslacht!
[afbeelding]
Kijk, dát snap ik dan weer niet. Bedoel, waar praat jij zolang over met mensenquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:06 schreef kastanova het volgende:
de meest gehoorde opmerking zodra mensen langer dan een kwartier met me praten is toch wel "Djeeez, ik had je echt ingeschat als een simpel mannetje, maar verrek, je bent nog behoorlijk intelligent ook."
om mannen cognitief te overtreffenquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, da's al vanaf m'n 13e zo, dus kennelijk trekt het vrouwen aan.
Die kun je in je zak steken Xenquote:
Moet ik me eerst aanmelden bij stichting Doe een wens om je te kunnen neuken of regelen we dat onderling even?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
G*dallej*zuskolerek*utmaria, wat ben je toch een lekker ding![]()
Sorry, ik liet me even gaan
[..]
Kijk, dát snap ik dan weer niet. Bedoel, waar praat jij zolang over met mensen
Nogmaals sterkte. Zal ik volgende keer mee om foto's te maken? Voor de zekerheid zeg maar? Wil ik best doen hoor
Ik zie een: Pimp hier met je kanker reeks aankomen in US!quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Die kun je in je zak steken Xen.
EN NU WEER ONTOPIC!.
De volgende keer dat ik dit topic moet laten openen ben ik waarschijnlijk dood, so have a little respect goddamnit!.
Jij mag kiezen, want jij bent ernstig in tepelnood!quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:19 schreef kastanova het volgende:
Moet ik me eerst aanmelden bij stichting Doe een wens om je te kunnen neuken of regelen we dat onderling even?
quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zie een: Pimp hier met je kanker reeks aankomen in US!![]()
Stap 1: Plaats foto'squote:Op vrijdag 22 september 2006 00:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij mag kiezen, want jij bent ernstig in tepelnood!
Zal ik eens gek doen en eerst bellenquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:26 schreef kastanova het volgende:
Stap 1: Plaats foto's
Stap 2: Koop lingerie
Stap 3: Film je tepelmassagekwaliteiten
Stap 4: Bel me.
Is goed! Tot zo!quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal ik eens gek doen en eerst bellen
Vergeet je pakje nietquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal ik eens gek doen en eerst bellen
Ik zat persoonlijk meer hier aan te denken:quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Vergeet je pakje niet
[afbeelding]
Zou me geweldig staanquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:01 schreef kastanova het volgende:
[afbeelding]
¤ 44,95 bij de Hema en op voorraad! Ik betaal!
Je geeft ze 1 vinger..quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik zat persoonlijk meer hier aan te denken:
[afbeelding]
¤ 44,95 bij de Hema en op voorraad! Ik betaal!
Je geeft ze 1 tepelquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:03 schreef Xennia het volgende:
Je geeft ze 1 vinger..
Mij staat voornamelijk de opmerking van L. bij (na ongeveer een half uurtje met jou te hebben geconverseerd): "Zeg eens, praat iedereen zo waar jij vandaan komt?"quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:06 schreef kastanova het volgende:
Jamaar. Dan heeft hij tenminste de laatste paar maanden van z'n leven in een leuk nieuw huis doorgebracht!quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:00 schreef FlyingFox het volgende:
Niet gaan verhuizen als je nog niet zeker weet of je zal sterven of niet he, das namelijk net als eerst de afwas doen en daarna het servies kapot laten vallen.
Oldenzaal zei je?quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:29 schreef kastanova het volgende:
Long story short, ze willen nog even uitgebreider en met wat meer mensen aan m'n tieten zitten.
Oeh oeh! kan je zo'n camera kopen die op dubbele snelheid op kan nemen en dat op zijn gezicht richten, dan is de slowmotion van zijn reactie beter te analyseren op enige schrikkerigheid terwijl hem wordt duidelijk gemaakt dat het een uitgespreidde tumor is die in zijn linkerteen is begonnen.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oldenzaal zei je?
* heul snel sollicitatiebrief schrijft
Vergeet je niet om foto's te maken? Mocht ik aangenomen worden - waar ik wel van uit ga - dan zal ik de camera meenemen. Is een statief nodig, of denk je dat je voor de fotot's wel even stil kan zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |