quote:Op maandag 10 juli 2006 22:35 schreef DarkElf het volgende:
we hoeven dit topic niet semi lollig vol te posten omdat het een kasta topic is![]()
Gyno?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:35 schreef Mr.J het volgende:
Zal eerder gyno zijn dan kanker lijkt mij.
Alleen ben je (lichamelijk) volgens mij wel uit de pubertijd. Dus dan vraag ik mij af waar die extra progesteron/oestrogeen vandaan komt.
Schatje, meisje toch, laat die mensen toch, ik geef zelf notabene aan dat ik dat liever in een topic heb dan de standaard "Ach gos" reactiesquote:
Dat ben je al gedaan mutsquote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:42 schreef kastanova het volgende:
Oh, het was trouwens wel een mooi excuus om m'n tepels te laten betasten door de op zich toch best lekkere Floormanager...
Alhoewel ze op een gegeven moment wel heel enthousiast begon te knijpen... De slet.
quote:
Bij de ingang wel... Maar ben ook door een mannelijke betast, dus hoop dat ze die banden regelmatig wissenquote:
Alleen slikken na het pijpen is niet echt lekker na de chemo denk ik, da's dan weer jammerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Bij de ingang wel... Maar ben ook door een mannelijke betast, dus hoop dat ze die banden regelmatig wissen.
Een andere vrouwelijke collega (die notabene wel constant aan m'n kont zit!) durfte echter niet, dat vond ze maar eng...
Anyway, goede versiertruuk, die kanker.
Kijk, met zo'n idee kunnen we wat...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:04 schreef MaLo het volgende:
Mijn vriend heeft ook een verdikking bij zijn tepel. Bij hem komt het doordat hij bepaalde medicijnen heeft gebruikt.
Succes morgen bij de dokter, ben benieuwd naar je levensverwachting! Mogen we een poule doen over je verwachte sterfdatum?
In mijn geval welquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:14 schreef Vivi het volgende:
Je mag ook best een es een keer in de rats zitten hoor, tis niet alsof je daardoor raar bent ofzo
Ik doe wel mee voor spek en bonen:quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kijk, met zo'n idee kunnen we wat...
Als iedereen nu ff een datum noemt en euuuuh, 10 euro stort, laat ik wel in m'n testament opnemen dat er uit betaald wordt... Of laat ik het uitbetalen door een vriendin. (Xen? Logic?)
Uiteraard kan men ook op gewoon op "Geen kanker" inzetten, maar dan zal de pot verdeeld worden onder de mensen die daar op gegokt hebben.
Dan zal ik de uitslag morgen in ieder geval nog even een weekje geheim houden.
Doen we ook altijd met m'n relaties, dus werkt perfect... Naja, in die gevallen blijf ik wél leven, maar toch...
Bankrekeningnr: 144721503
Ten name van: Martin Blokhuis te Rossum
ik dacht dat je in enschede woondequote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als iedereen nu ff een datum noemt en euuuuh, 10 euro stort, laat ik wel in m'n testament opnemen dat er uit betaald wordt... Of laat ik het uitbetalen door een vriendin. (Xen? Logic?)
Uiteraard kan men ook op gewoon op "Geen kanker" inzetten, maar dan zal de pot verdeeld worden onder de mensen die daar op gegokt hebben.
Dan zal ik de uitslag morgen in ieder geval nog even een weekje geheim houden.
Doen we ook altijd met m'n relaties, dus werkt perfect... Naja, in die gevallen blijf ik wél leven, maar toch...
Bankrekeningnr: 144721503
Ten name van: Martin Blokhuis te Rossum
Dat is ook goed, maar je bent ook nog een gewoon mens hequote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
In mijn geval wel.
Het leven is betrekkelijk, rationaliseren en relativeren are the keywords.
Slechts tijdelijk knul...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
ik dacht dat je in enschede woonde?
Heb er zelfs regelmatig gevoetbaldquote:
r.i.pquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Heb er zelfs regelmatig gevoetbald. ....toen ik nog geen kanker had
.
En nu weer ontopic!.
.
Nou... mijn vader en ik spotten altijd met hartkwalen. Als mijn vader hard moest lachen, greep hij altijd naar zijn hart en zei: Mijn hart, mijn hartquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:28 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Heel grappig allemaal, totdat je straks echt kanker hebt, en dan relativeer je waarschijnlijk wel een toontje lager.
Gaarne voor de 24e, want dan pas krijg ik mijn loon en ik heb geldcrisis.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:12 schreef kastanova het volgende:
Als je het topic écht gelezen hebt zie je dat er genoeg modjes meegepost hebben. En nee, kanker is geen taboe, en ja, daar kan zélfs om gelachen worden. Raar fenomeen is dat, humor. Probeer het eens, worden grootse problemen ineens luchtiger van!quote:Op woensdag 12 juli 2006 04:12 schreef Omnifacer het volgende:
Kan dat schijtlollige gedoe over kanker misschien een paar tandjes minder?
Trouwens, waar zijn de modjes? Is dit soort bullocks gewoon geoorloofd op Fok!?
Ik heb het idd gezien dat er ook modjes gepost hebben, ik bedoelde met die laatste opmerking iets uit te drukken, neem hem niet te letterlijk svp. Ik vind het gewoon vreemd dat mods zulke topics gewoon laten begaan. Ik zeg ook helemaal niet dat kanker een taboe is, ik erger me gewoon aan de manier waarop er in dit topic over gesproken wordt. Verder zal het wel aan mij liggen, maar ik snap werkelijk niet wat er te lachen valt over kanker.quote:Op woensdag 12 juli 2006 04:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Als je het topic écht gelezen hebt zie je dat er genoeg modjes meegepost hebben. En nee, kanker is geen taboe, en ja, daar kan zélfs om gelachen worden. Raar fenomeen is dat, humor. Probeer het eens, worden grootse problemen ineens luchtiger van!
Amenquote:Oh, ik zet mijn fictieve geld op een opgezwollen klier. Been there, done that.
Een exacte datum moeten we hebben Joenequote:Op woensdag 12 juli 2006 10:09 schreef Joene het volgende:
ik zet in voor een 10tje , dat je nog wel een poosje ademt.
Ah mên, ik moet echt ff slaap hebben ofzo, ik typte ook al donker in plaats van dokter...quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat je er op 20 "jullie" () achterkomt dat je in die borst vrouwelijk borstweefsel hebt zitten, zodat je later ook je kindjes kan borstvoederen
.
Zolang je je dutje maar niet in de brandende zon gaat doen, want dan krijg je huidkankerquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah mên, ik moet echt ff slaap hebben ofzo, ik typte ook al donker in plaats van dokter...
Zoveel woorden in m'n hoofd, zo weinig meewerkende hersenen... Ah fuck, zul je zien, heb ik ook nog een hersentumor.
issie dood?quote:Op maandag 18 september 2006 20:19 schreef yvonne het volgende:
Open ivm een update.
quote:
Ik heb op MSN vast RIP gewenstquote:Op maandag 18 september 2006 20:25 schreef DarkElf het volgende:
laten we gewoon even rustig afwachten
zet het ook even in je MSN nickquote:Op maandag 18 september 2006 20:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb op MSN vast RIP gewenst
En toen bleef het verder stil
Dus als hij echt dood is, hebben we dat aan Yvonne te danken / wijten *?quote:Op maandag 18 september 2006 20:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb op MSN vast RIP gewenst
En toen bleef het verder stil
quote:
Ja laten we Yvonne de schuld gevenquote:Op maandag 18 september 2006 20:30 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dus als hij echt dood is, hebben we dat aan Yvonne te danken / wijten *?
* doorhalen wat voor jou niet van toepassing is
mattiemanquote:
Dat regelt Fok! welquote:Op maandag 18 september 2006 22:04 schreef Paaul het volgende:
Hij wil vast raad over welk soort broodjes hij moet inslaan voor op z'n begravenis oid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |