Nah, nog niks gehoord qua afspraak, dus vandaag maar eens naar het nummer heen gebeld...
Er nam iemand op, geen flauw idee wie of wat, maar waarschijnlijk een schoonmaker ofzo want hij snapte er de ballen van....
Kasta: Goedemiddag, met Martin Blokhuis, ik zou dit weekend gebeld worden om een afspraak te maken voor een echogeleide biopsie, maar ik ben vrijwel het hele weekend weggeweest dus ik dacht, ik bel zelf maar even...
Schoonmaker: Euuuuuh...
![]()
.
Kasta: Afspraak... Biopsie... Etc.
Schoonmaker: Afspraak...
![]()
.
Kasta: Ja, ik zou door jullie afdeling gebeld worden, maar ik da's kennelijk niet gelukt...
Schoonmaker: Niet gelukt.... Euuuuuh
![]()
.
Kasta: Dit is toch het goede nummer? Echo's e.d. doen jullie toch?
Schoonmaker: Echo's? Euuuuh, ja, doen we... Ik verbind je wel even door...
*5 seconden later*
Schoonmaker: Ik krijg alleen een bezettoon...
Kasta: Nah, dat belt niet echt handig hé?
![]()
. Geef me anders dat nummer direct maar even dan, bel ik zelf later wel even terug...
Naja, heb zo'n 2 uur lang dat nummer proberen te bereiken, maar kreeg nonstop de bezettoon, dus maar weer eens naar het oude nummer gebeld..
And thank god, eindelijk iemand die er werkte... Nou ja, in ieder geval iemand die de agenda beheerde...
![]()
.
Kasta: Goedemiddag, met Martin Blokhuis, ik zou dit weekend gebeld worden om een afspraak te maken, maar ik ben vrijwel het hele weekend weggeweest dus ik dacht, ik bel zelf maar even...
Secretaresse: Ah, Blokhuis! Bekende naam, ik wilde u net bellen om een afspraak te maken!
Kasta:
![]()
. Naja, da's handig, wanneer kunnen jullie?
S: Nou euuuh, ze hebben hier plaatselijk nog even overlegd en we gaan het anders doen...
K: Oh?
S: Ja, je hoeft niet naar het ziekenhuis in Enschede, maar kunt naar Oldenzaal!
K: Euuuuh, ok.. Maar wat is er veranderd dan?
S: Nou, je gaat in Oldenzaal eerst even mee met een verpleegster die het ook nog even gaat bekijken (damn groupies!
![]()
. ), daarna worden er foto's gemaakt...
K: Foto's? Wat voor foto's?
S: Ja gewoon, foto's
![]()
.
K: Pasfoto's? Kleurenfoto's?
S: Gewoon.... Euuuuh... Foto's...
K: ....
![]()
..... Nah, ok en dan?
S: Dan gaan ze overleggen of er een echo gemaakt dient te worden, zo ja, dan gaan ze aan de hand daarvan bepalen of er ook een punctie gedaan wordt... Kun je alles direct dezelfde dag doen...
K: Nou nofi hoor, maar in Oldenzaal zeiden ze afgelopen donderdag dat dergelijke puncties alleen in Enschede konden...
S: Oeh, dan moet ik echt even navragen...
*vraagt na*
S: Nou,
volgens mij kan het ook gewoon in Oldenzaal...
K:
![]()
.
K: Nah, ok, kan ik daarna wel gewoon weer aan het werk dan? Niet dat ik met bebloede tepels rondloop ofzo
![]()
.
S: Ja hoor!
K: Great, hoelang gaat het zo'n beetje duren dan, kan ik even overleggen met de baas...
S: Geen idee....
K: Naja, een kwartier of 4 uur? Wat komt dichter in de buurt?
S: Geen idee....
K: Je kunt toch wel
enige indicatie geven
![]()
.
S: Euuuuh nee, ligt er een beetje aan wat er zoal gaat gebeuren...
K: Nah, laten we voor het gemak dan maar even van het ergste uit gaan, alles er op en eraan... Moet ik een paar uurtjes vrijnemen of alleen de morgen?
S: Dan moet ik het toch echt weer even navragen
![]()
.
K: Geen probleem
![]()
.
* 2 minuten later*
S: Hoorde je het?
K: (nee trut, zo werkt dat niet als je me in de wacht zet) Euuuh nee, maar vertel...
S: Nah, het kan 2 uurtjes duren, maar ook de hele morgen...
K:
![]()
.....................
![]()
................. Nah, weet je wat, ik neem de hele morgen wel vrij...
S: Ah, ok
![]()
.
K: ....
![]()
......
![]()
..... Nah, bedankt voor je hulp hé!
![]()
. Doedoei!
Long story short, ze willen nog even uitgebreider en met wat meer mensen aan m'n tieten zitten
![]()
.
Donderdag 8:45 is de grote dag.
[ Bericht 1% gewijzigd door kastanova op 26-09-2006 02:34:05 ]