Het is maar net wat je leuk noemtquote:Op maandag 10 juli 2006 21:58 schreef Devlinsect het volgende:
Heb er leuke ervaringen mee:
Deuren die spontaan open vliegen, tv die stuk gaat. Dag ernaar de koelkast die het begeeft. Drie dagen later het gasfornuis. Vergeet ik eraan toe te voegen dat op het moment dat ik het gedaan heb, ook een leeg longdrink glas kapot sprong.
Jaja. Het was me een avontuur. Daarna de shizzle maar opgeborgen.
Hahaha, dat wist ik niet, Dan heb ik inderdaad een ouija board en een talking board..Nu je het zegt, op de link die ik eerder gegeven heb met mijn bord erop , staat bij die ene inderdaad talkingboards en die andere is dus wel een "echt"ouija board.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:02 schreef soylent het volgende:
Wist jullie al dat "Ouija" een handelsmerk is van Parker Brothers (bekend van o.a. Monopoly)? Alleen officiële Ouija-borden van Parker mogen Ouija genoemd worden. De rest zijn talking boards. Geinig toch.
Heel goedquote:Op maandag 10 juli 2006 21:59 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Het is maar net wat je leuk noemt![]()
( en ja, ik ben bekend met het fenomeen sarcasme)
OMDAT?quote:
Croupouque ried het je niet af. Misschien dat je het voor de goede orde geblinddoekt wilt doen met iemand die je vertrouwt die de antwoorden opschrijft? Dan weet je in ieder geval dat mensen niet zo makkelijk kunnen sturen. (Spreek ook af dat het bord pas neergelegd wordt als je geblinddoekt bent.) Ik denk dat het wel losloopt met de gekkigheid.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:26 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
OMDAT?
Geef dan ook redenenIedereen en alles zegt niet doen, maar niemand gaat er verder op in. Dit topic is juist om meer antwoorden te krijgen
![]()
Niet helemaal, ik reageerde ook meer op je 'alles en iedereen'. Maar ja, ik was te lui om helemaal te knippen.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:39 schreef Queen_Bee het volgende:
Heet jij Dansemacabre
Negeer hem dan maar, dat lijkt me het makkelijkst voor iedereen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:15 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik zie niet in wat jouw post met mijn vraag te maken heeft
...................................................quote:Jaja, ik heb er genoeg over gelezen maar dan nog, antwoorden vind ik nergens
Tammymaraquote:Het lijkt me dus een dikke afrader, aangezien je heel graag wilt dat er nog een manier is om contact te krijgen met je overleden opa. Hoop doet leven, zou ik bijna zeggen.
dan komt hij naar jouw toe in je slaap , zo is de weg ! ga niet zoeken naar dwaalwegen !quote:Nou, dat zie je verkeerd. Ik heb geroepen dat als dit waar was, ik dan wel met mijn opa wilde praten.Niet per se de reden dat ik het wil dus,maar "als"het zou kunnen zou ik dat leuk vinden maar ik geloof er niet helemaal in..
was mijn eerste gedachtengang na hetgeen wat ik deed (zelfs zonder finger op het glas).quote:Was er al opgemerkt dat geblinddoekte mensen er geen fatsoenlijk bericht uit kunnen krijgen? Ze moeten wel een beetje zien waar ze naartoe gaan blijkbaar. (Skeptici zeggen: Dat is omdat je zelf d.m.v. het al genoemde Carpenter of ideomotoreffect onbewust beweegt, en zo het woord onbewust 'afmaakt', maar daarvoor moet je het wel kunnen zien wat er is gebeurd.)
Niet slecht maar zielen die nog niet zover in hun ontwikkeling zijn. Die hebben er nog lol an om mensen voor de gek te houden ofsow.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:31 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja ik hoorde ook eens dat alleen "slechte geesten" via zo'n weg bezig zouden gaan ofzo en ze hun zichzelf ook voordoen als degene die je wil spreken
En bedankt, nu wil ik die betere bezigheden weten waar ik dus nooit achter zal komen in dit levenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:11 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Niet slecht maar zielen die nog niet zover in hun ontwikkeling zijn. Die hebben er nog lol an om mensen voor de gek te houden ofsow.
Hoger ontwikkelde zielen hebben belangrijker zaken om zich mee bezig te houden.![]()
Ga maar na wie er in een drukke stad zal reageren als je de deuren wijd open gooit en roept * we vervelen ons wie wil er binnen komen om ons te amuseren ? *
De kans is groot dat je dan een stelletjes loltrappers/hangjongeren binnen krijgt.
Mensen die betere bezigheden hebben lopen je dan gewoon voorbij op weg naar andere bestemmingen.
Wat moet je met 3 van die dingenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:01 schreef Cuban-necktie het volgende:
Voor iedereen die interesse heeft om het zelf te proberen heb ik nog drie originele ouija boards te koop.[afbeelding]
Ik ben de grootste verzamelaar van Nederland...ik heb alle soorten en maten. 27 in totaal.quote:
Waaromquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:06 schreef Cuban-necktie het volgende:
[..]
Ik ben de grootste verzamelaar van Nederland...ik heb alle soorten en maten. 27 in totaal.
Zo een beetje alle types die op museum of talking boards staan![]()
tsja, waarom verzamel je dingen. Ik vind ze prachtig, hou van de tekeningen en de verhalen erachter.quote:
Dus je verzamelt borden die er zijn om contact te zoeken met geesten en whatnot, maar je gelooft er zelf niet in?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:14 schreef Cuban-necktie het volgende:
[..]
tsja, waarom verzamel je dingen. Ik vind ze prachtig, hou van de tekeningen en de verhalen erachter.
Ik gebruik ze regelmatig, gewoon leuk. Niks geen mysterie. Zoals al eerder gezegd is het een ideomotor effect. Zonder zicht of spierkracht gebeurt er niks. Ook bij mensen die bewusteloos zijn of op een andere manier beperkt zijn in het verwerken van reacties zal er niks gebeuren.
Blijft de vraag over of bij 'normale' mensen het iets is wat ontstaat vanuit de persoon zelf of dat er daadwerklijk meer is tussen hemel en aarde.
ik heb nergens gezegd dat ik contact zoek met gene zijde. Ik verzamel zo omdat ik ze mooi vindt en de mythes eromheen interessant acht.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:16 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dus je verzamelt borden die er zijn om contact te zoeken met geesten en whatnot, maar je gelooft er zelf niet in?
Je zegt dat je ze gebruikt. Waar dienen ze volgens jou voor dan?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:23 schreef Cuban-necktie het volgende:
[..]
ik heb nergens gezegd dat ik contact zoek met gene zijde. Ik verzamel zo omdat ik ze mooi vindt en de mythes eromheen interessant acht.
voor fun, misschien contact met je onderbewustzijn. Ik neem het niet al te serieus.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je zegt dat je ze gebruikt. Waar dienen ze volgens jou voor dan?
Aha okayquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:26 schreef Cuban-necktie het volgende:
[..]
voor fun, misschien contact met je onderbewustzijn. Ik neem het niet al te serieus.
Ga dat maar in V&A proberenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:30 schreef Cuban-necktie het volgende:
pssssst heej, heej, jij daar....psst kope?
Omdat een paar vriendinnen het een keer hebben gedaan.. Die zijn daarna compleet doorgeflipt.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:26 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
OMDAT?
Geef dan ook redenenIedereen en alles zegt niet doen, maar niemand gaat er verder op in. Dit topic is juist om meer antwoorden te krijgen
![]()
been there, done thatquote:
Die bedoelde ik iddquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:18 schreef Cuban-necktie het volgende:
http://www.witchboard.com/theboard_frames.html
Ik heb dus precies dít bord, alleen heb ik een andere doos en staat er bij mij geen fuld maar parker brothers op.... nu weet ik wel dat die het hebben overgenomen,maar toch raar dat het bord dan precies hetzelfde blijft maar de doos veranderdquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:01 schreef Cuban-necktie het volgende:
Voor iedereen die interesse heeft om het zelf te proberen heb ik nog drie originele ouija boards te koop.[afbeelding]
ook het bord is qua materiaal anders. Waarschijnlijk heb jij een kartonnen bord met een goedkope all-plastic planchette. Ik heb ze met een glazen kijkglaasje met messing spijkertje en hardboard bord.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:35 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Ik heb dus precies dít bord, alleen heb ik een andere doos en staat er bij mij geen fuld maar parker brothers op.... nu weet ik wel dat die het hebben overgenomen,maar toch raar dat het bord dan precies hetzelfde blijft maar de doos veranderd![]()
Het bord is een soort plank, geen karton, er zit echt hout onder.Op dat hout zit een soort sticker met die afbeelding erop.De planchette is inderdaad van plastic en ook het kijkglaasje is van plastic, geen spijkertje maar plastic staafje.Maar het bord is dus wel van hardboard en niet van kartonquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:21 schreef Cuban-necktie het volgende:
[..]
ook het bord is qua materiaal anders. Waarschijnlijk heb jij een kartonnen bord met een goedkope all-plastic planchette. Ik heb ze met een glazen kijkglaasje met messing spijkertje en hardboard bord.
Ik heb de twee handen erop staan op de planchette en parker brothers op de zijkant.de "plaat"is hetzelfde als die op de foto mar zoals ik al zei, is die van hout met een plastic planchette en niet van karton, precies zoals op de fotoquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:57 schreef Cuban-necktie het volgende:
oh wacht, ik haal twee dingen door elkaar. Jij hebt ook de blauwe monnik op de voorkant maar dan met parker brothers? Niet degene met de handen erop...dan klopt het.
Ik heb wel interesse. Hoeveel vraag je voor één exemplaar?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:01 schreef Cuban-necktie het volgende:
Ik heb hem een mailtje gestuurd, maar nog niks gehoord...quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:33 schreef Tammymara het volgende:
Cuban, Een vriend van mij heeft ook wel interesse in ééntje dus als je even zou willen laten weten wat je ervoor wil hebben, zou hij wel blij zijn.......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |