quote:Op maandag 10 juli 2006 19:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
En dat is de wagen van je pa ?
Nou weet je ook wat hij uitvreet als hij weer eens een "meeting" heeft
Nee!quote:Op maandag 10 juli 2006 20:00 schreef PumpingsoaB het volgende:
Gast maak je niet zo druk, wil je aandacht van mannen ofzo...
Het gaat er niet zo zeer om dat die auto je van A naar B brengt, maaer om het feit dat mensen die in zo'n auto rijden vaak redelijk wat poen hebben. Maar nogmaals ik ben maar een arme student.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:03 schreef VeerMans het volgende:
Waarom denk je dat iedereen een dure bak wil?
En cheapo brengt je ook van A naar B
jij rijdt met de auto de kroeg in?quote:Op maandag 10 juli 2006 20:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik weet precies wat je meemaakt maar dan in de horeca
Wat voor een Mercedes is het nou TS?quote:Op maandag 10 juli 2006 20:07 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Het gaat er niet zo zeer om dat die auto je van A naar B brengt, maaer om het feit dat mensen die in zo'n auto rijden vaak redelijk wat poen hebben. Maar nogmaals ik ben maar een arme student.![]()
Wat voorspelbaarquote:
ja dames die met de borstenpartij over de bar heen hangen en dat allemaal voor een gratis drankjequote:Op maandag 10 juli 2006 20:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik weet precies wat je meemaakt maar dan in de horeca
Echt heel erg triest, dan ga je pas doorhebben hoe geraffineerd vrouwen zijn, echte alchohol-sletten zijn het dan, maar zodra je een move hun kant op doet en ze merken dat er niks te halen valt dan moet je opzoutenquote:Op maandag 10 juli 2006 20:12 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
ja dames die met de borstenpartij over de bar heen hangen en dat allemaal voor een gratis drankje
Mercedes CL 63 AMG. Als ik mij niet vergis.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:09 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Wat voor een Mercedes is het nou TS?![]()
Hele dikke bak idd.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:14 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Mercedes CL 63 AMG. Als ik mij niet vergis.
ja daarom ook dequote:Op maandag 10 juli 2006 20:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat voorspelbaar![]()
Nee ik heb in Skihut Rotterdam gewerkt en als ik daar als bezoeker kwam dan had je minimaal sjans maar zodra je in je werkkleding achter de bar staat of door de zaal loopt, word je gek van het betasten en aanhalen en foonnummers ontvangen....daar word je echt gek van op een gegeven moment.
Ben wel eens met blauwe ballen thuis gekomen of krabbels op me arm..... leg dat maar eens uit aan je vriendin![]()
en dan krijg je ineens te horen dat je een player bent etc. en dat allemaal omdat ik zei , 'mensen de die vragen'quote:Op maandag 10 juli 2006 20:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Echt heel erg triest, dan ga je pas doorhebben hoe geraffineerd vrouwen zijn, echte alchohol-sletten zijn het dan, maar zodra je een move hun kant op doet en ze merken dat er niks te halen valt dan moet je opzouten![]()
je bedoelt vast skullfuckenquote:Op maandag 10 juli 2006 20:24 schreef ArtyShock het volgende:
Eye-fucken? Dat was toch zoiets als met je lul heel hard in een leeggelepelde oogkas stampen?
Maar ik begrijp dat je overdreven geil of visueel ontkleden bedoelt.
Ik kijk bij pauperbakken ook altijd meteen naar de grond. Eerst probeerde ik zielig te kijken dat ik medelijden heb maar dat snappen ze niet. Die gasten zitten in de auto om zich heen te kijken of er wel iemand kijkt. Meestal erg lelijke wansmaak auto's zoals CRX, oude GTI's en dat soort pauperbakken.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:22 schreef alors het volgende:![]()
Doe het zelf ook wel soms.. Volgens mij doen jongens dat zelf ook, kijken naar wie er in die dure auto's rijdenMeestal zijn het trouwens hele gare oude mannetjes
![]()
Ik kijk wel altijd wel heel overdreven weg als er van die paupers langskomen (al dan niet met zo'n gare claxon) als ze nog even gasgeven om hun motor een extra 'stoer' geluid te laten maken..![]()
Liever geen auto dan zo'n getunde pauperbak![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 20:14 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Mercedes CL 63 AMG. Als ik mij niet vergis.
Nee, hij heeft andere lampen.quote:
Die is alleen nog niet uit, dus het zal dan wel de CL 65 amg zijn (het vorige model dusquote:
Oh okee. My bad. Dit is dus nog met het oog er in.quote:
Hahah jah dat ken ik. Wat denken ze daar mee te bereiken? Uit principes vertik ik het om ze eerder te helpen dan anderen die aan de bar staan te wachten. Het is niet eens logisch, als ze inderdaad een leuk setje heeft en dat wil showen waarom zou ik haar dan eerder helpen? Dan is ze alleen maar sneller weg en dag dag mooi uitzicht. En als je ze eerder helpt gaat dat echt niet zorgen dat je je pielemans erin mag hangen.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:12 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
ja dames die met de borstenpartij over de bar heen hangen en dat allemaal voor een gratis drankje
Ik denk eerder dat zijn pa slim is en zijn vermogen onder Box III heeft ondergebracht qua belasting tariefquote:Op maandag 10 juli 2006 20:36 schreef Quickie_Butt het volgende:
kijk-mijn-vader-is-een-belasting-ontduiker-topic
sssst nu wordt het bekend.....kan ie zo de hele plantage verhuizenquote:Op maandag 10 juli 2006 20:36 schreef Quickie_Butt het volgende:
Omdat 95% van de mannen compleet kansloos is en zijn ogen stijf dichtknijpt voor het feit dat de vrouwen dan voor je auto vallen i.p.v. voor jou?quote:Op maandag 10 juli 2006 20:03 schreef VeerMans het volgende:
Waarom denk je dat iedereen een dure bak wil?
Ja joh!quote:Op maandag 10 juli 2006 20:36 schreef Quickie_Butt het volgende:
in nederland wordt je niet rijk als je je geld helemaal eerlijk verdiend...quote:Op maandag 10 juli 2006 20:51 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ja joh!![]()
Pauper, er zijn ook mensen die het gewoon eerlijk verdienen.![]()
ik heb paris een keer geneuktquote:Op maandag 10 juli 2006 20:53 schreef 2609 het volgende:
jonge weet je hoe vaak ik dat heblig er niet eens meer wakker van
nooitquote:
ook dat heb ik wel eens gedaan jaquote:Op maandag 10 juli 2006 20:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Je vergeet het woordje : "in" en een spelfout
Je hebt IN parijs geneukt![]()
jawel, ik heb er zelfs een filmpje van gemaakt.....quote:
Je hebt wat op je bovenlip (fobo)quote:Op maandag 10 juli 2006 20:57 schreef Catch22- het volgende:
valt me ook op dat het meer gebeurd sinds ik een BMW rij
wel 1 van 16 jaar oud, maar je kent de reputatie van oude BMW's
En nee, ik ben niet turks of marrokaans (wel half indisch)
Verneuk jij altijd topics?quote:Op maandag 10 juli 2006 20:58 schreef PeZu het volgende:
was nog een hele rel over toen, dus die post ik maar niet meer
nee wel parisquote:
stijve zak!!quote:
Hij zal het wel verdiend hebben door zijn hele leven hard te hebben gewerkt?quote:Op maandag 10 juli 2006 21:16 schreef Harry_Sack het volgende:
waarom rijdt je pa eigenlijk in zo'n grote bak? En is ie kaal?
Juist ja.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:16 schreef Xebrozius het volgende:
Misschien ben je wel zo lelijk dat alle vrouwen zich afvragen waarom de klokkenluider van de Notre Dame in een benz rijdt...
Een beetje dubbelzinnig dit. Beweren dat je naar de persoon aan het kijken bent die de auto bestuurd, maar dan toch zeggen dat je naar de auto aan het kijken bent omdat je het een mooie auto vindt.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:25 schreef pinda_meisje het volgende:
Ik ben vrouw, en als ik een mooie auto zie, kijk ik naar binnen omdat ik me afvraag wat voor persoon er in rijdt. En vaak denken die mannen dan dat ik naar ze kijk om ze te "eye-fucken." Waarop ze toeteren, stoer gaan doen etc. terwijl ik gewoon een mooie auto aan het bekijken was.
It's all in your head!!! Wishful thinking, maybe?
ZOMG!, materialist.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:04 schreef Vodka_Lime het volgende:
alleen maar mooi toch als er mensen kijken.. daarom rij je toch een dure auto. geeft klasse, status mee.
Dus je klaagd over het feit dat vrouwen geil worden van jou vader z`n auto.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:56 schreef Sjakie01 het volgende:
Goed, het zit dus zo.
Ik rij zelf rond in een niet al te dure auto. Maar af en toe pak ik de Nieuwe Benz van mijn vader. Het is gewoon gaar om te zien hoe al die snollen van alle soorten leeftijden je liggen te 'eye-fucken'. Je kent het wel, extreem lang je na kijken etc. Dit gebeurt zelfs als hun vriend naast de desbetreffende dame zit of loopt. Dit zijn vaak van die namaak kak snollen met nep Gucci-brillen enz. Het gekke is dat als ik in mijn eigen auto (een oudere/minder duurdere) rijd, er geen vrouw naar binnen kijkt om te checken wie of er achter het stuur zit.
Nee, ik klaag over het feit dat vrouwen geldwolven zijn.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:47 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Dus je klaagd over het feit dat vrouwen geil worden van jou vader z`n auto.![]()
Op de achterbank!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:41 schreef Emu het volgende:
Vraag je toch gewoon of ze willen meerijden op de achterbank?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |