goed punt.... het gros van de awards gaan waarschijnlijk toch naar dezelfde mensen (en waarschijnlijk ook wel terecht).quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:23 schreef Yeahinho het volgende:
Nou, dan gaat het toch mooi tussen die 5.
Net of er zoveel meer kanshebbers zijn bij sommige andere awards.
Oei, de bedoeling was maandag mailen ja. Wanneer ben je weer terug?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:42 schreef Yeahinho het volgende:
Phoxy hoeft van mij niet zo. Ik heb niks met dat Hools-gebeuren.
Emailadres staat gewoon in m'n profiel hoor. Al gebruik ik die nooit. Volgende week ben ik overigens niet op Fok (of uberhaupt op de pc) aanwezig. Ik weet niet of dat een probleem is?
Materazzi & Zizou eventueel samentrekken als vervanger van de stronthekel.quote:Marco Materazzi: Meest provocerende user
Zinedine Zidane: Voor de meest happende user
Pelé-award: voor de user die binnen VBL het minst met voetbal bezig is
José Fortes Rodriquez award: voor de user die de domste en meest beledigende uitspaken doet
Zeljko Petrovic-award: voor de user die iedereen te vriend wil houden
Timmy Simons-award: voor de leukste Belgische user
Paul Van Himst-award: voor de grootste liefhebber van Belgisch voetbal
Youri Mulder-award: voor de user met de meest zouteloze meningen
Wat versta je onder beste poster ?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar wat versta je onder leukste? De beste poster? Meeste kennis? Beste grappen?
Uiteraard ja, even veranderen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:33 schreef Yeahinho het volgende:
Moet providerend niet provocerend zijn?
En die Timmy Simons-award moet Luc Nilis worden!!
Mooi dan kan ik stemmen. Ben namelijk de 27ste terug van vakantiequote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:23 schreef methodmich het volgende:
Als je dan volgende week zondag tijd hebt, moet dat kunnen. Dan starten we vanaf maandag 24 juli en doen we een week of 3 als stemtijd Suijk.
dat vind ik persoonlijk het leukste, voor de users die het meest met elkaar over hoop liggen, dat is ook wel een toepasselijke hier in VBL tegenwoordigquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:27 schreef methodmich het volgende:
Mooi. Nog suggesties als awards?
Heb deze een beetje geselecteerd voor nieuw eventueel, wellicht heeft iemand anders nog leukere:
[..]
Materazzi & Zizou eventueel samentrekken als vervanger van de stronthekel.
stronthekel moet blijven!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:27 schreef methodmich het volgende:
Mooi. Nog suggesties als awards?
Heb deze een beetje geselecteerd voor nieuw eventueel, wellicht heeft iemand anders nog leukere:
[..]
Materazzi & Zizou eventueel samentrekken als vervanger van de stronthekel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |