is in mijn ogen wel een beetje een clown, maar vind wel dat je z'n kwaliteiten een beetje onder laat sneeuwen !quote:
wat heeft Rene met humor te maken ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is in mijn ogen wel een beetje een clown, maar vind wel dat je z'n kwaliteiten een beetje onder laat sneeuwen !
Kunnen we er niet de Rene van der Gijp-award van maken ?
Ik vond die vodafone reclames best leukquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat heeft Rene met humor te maken ?
dankzij Kieftquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vond die vodafone reclames best leuk![]()
nooit gehoord dat hij veel meer uit z'n carriere had kunnen halen als hij serieuzer was geweest ?quote:
Ik herinner me nog een interview in VI van hem, toen hij bij Lokeren in België ging voetballen. Hij ging wonen in het huis van Lato, een kale Poolse voetballer. ,,Het huis was leeg, alleen zijn shampoo stond er nog'', vertelde Van der Gijp. ,,Die heb ik maar niet gebruikt''.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat heeft Rene met humor te maken ?
Haha, best een grappig kerel als ik het zo lees. Op tv is hij lang zo leuk niet nu...quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:55 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een interview in VI van hem, toen hij bij Lokeren in België ging voetballen. Hij ging wonen in het huis van Lato, een kale Poolse voetballer. ,,Het huis was leeg, alleen zijn shampoo stond er nog'', vertelde Van der Gijp. ,,Die heb ik maar niet gebruikt''.
eerder voor de hardst gebande userquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De Juventus-Award: voor de user die het best is in het ompraten van mods
Je bedoelt dat ik 1 van de mensen ben die de nominatielijst samen stelt?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:32 schreef methodmich het volgende:
Zoals gezegd maak ik zaterdag een lijst waarop dan nog gereageerd kan worden. Moet dan best lukken om maandag de nominatiemailtjes uit te doen. Van Dylan Dog, Vaduz, Suijk, Bos81, Bjoro en rubbereend weet ik wel de mailadressen, willen de andere nomineerhulpen tegen die tijd even mij mailen of hier hun adres neerzetten. Yeahinho, twi en Sandman dus bijvoorbeeld.
Maxpower, cultheld.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:34 schreef methodmich het volgende:
Okee. Goed dat je het aangeeft. Ik dacht wel aan jou, aangezien je volgens mij vrij vaak aanwezig bent hier en redelijk allround bent. Maar in jouw plaats kan dus iemand anders dan, als je liever niet wilt.
Mocht ik telhulp nodig hebben, weet ik je te vinden!
En iemand die Bos wil vervangen qua nomineren mag zich aanmelden.
Veel aanwezig klopt. Maar dat all-round vind ik zelf wel meevallen. Van sommige awards heb ik wel een redelijk beeld, maar van lang niet allemaal. Dat vind ik wel een vereiste voor het samenstellen van die lijst.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:34 schreef methodmich het volgende:
Okee. Goed dat je het aangeeft. Ik dacht wel aan jou, aangezien je volgens mij vrij vaak aanwezig bent hier en redelijk allround bent. Maar in jouw plaats kan dus iemand anders dan, als je liever niet wilt.
okeequote:Mocht ik telhulp nodig hebben, weet ik je te vinden!
Heeft hij nog wel tijd tussen het posten door dan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:38 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ben ook niet allround genoeg wat nomineren betreft. Maar dat is eigenlijk niemand, want dan zou je álle topics moeten volgen, en álle posts moeten lezen. En dat brengt ons meteen bij de beste gegadigde: tong.
Het Hools en vrienden kliekje. Daar hoor jij inderdaad niet bij.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:44 schreef Yeahinho het volgende:
Welk kliekje? Ik weet niet precies wie of wat je bedoelt, maar ik hoor er iig niet bij...
ja he, jij krijgt toch wel een prijsje... dit is toch om zoveel mogelijk mensen tevreden te houden? zo wint een groot deel van de user toch wat. maar idd een halvering geeft de awards die overblijven wel meer cachet.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:47 schreef tong80 het volgende:
Gewoon een open nominatie. Iedereen kan nomineren. En na een week heb je per cattegorie 3/4-of 5 users over.
Daar kan dan op worden gestemd.
Het nomineren door een paar mensen lijkt me een slecht idee.
En nog iets ik zou de rubrieken halveren. Er zijn nu wel veel cattegorien, het lijkt wel de bokswereld waar een prijs niks meer voorsteld omdat er 8 boksbonden zijn.
Dan gewoon stemmen zonder nominaties.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:00 schreef Yeahinho het volgende:
Tong, je plan klinkt leuk maar is niet uitvoerbaar. Als iedereen mag nomineren, dan weet je ook meteen op wie iedereen gaat stemmen, en is de eindstand dus eigenlijk al meteen bepaald.
is ook een optie !quote:
Dat zou een enorme chaos opleveren en dan is er de kans dat bij sommige awards veel verschillende keuzes gemaakt worden en zo uiteindelijk iedereen op 4 stemmen oid uitkomt. Nominaties lijkt me een stuk eenvoudiger.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan gewoon stemmen zonder nominaties.
Ja, een overkill zou zonde zijn.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:54 schreef Beschouw het volgende:
Ben het met Tong eens dat je de categorieën zou moeten minderen. Met al deze categorieën krijgt bijna elke VBL-user straks een award.
De Fernando Ricksen award zou je het nu kunnen noemenquote:Op maandag 10 juli 2006 18:51 schreef Yeahinho het volgende:
George Best-award (voor de user die het vaakst onder invloed post)
mag van mij weg, maar weet niet hoe jullie erover denken
Ik weet je bent zo van je WK-roes in de verjaardag-van je zoon-roes gegaan maarquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:17 schreef DIGGER het volgende:
De Fernando Ricksen award zou je het nu kunnen noemen
Wie wel dan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het Hools en vrienden kliekje. Daar hoor jij inderdaad niet bij.
Vorig jaar hadden we er ongeveer 40. Mooi aantal. Streef ik nu ook naar, is juist leuk. En dat bijna iedereen een award krijgt is in de praktijk ook niet zo hoor!quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:54 schreef Beschouw het volgende:
Ben het met Tong eens dat je de categorieën zou moeten minderen. Met al deze categorieën krijgt bijna elke VBL-user straks een award.
Vind je veertig niet erg veel? Vorig jaar vond ik het namelijk ook al veelquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we er ongeveer 40. Mooi aantal. Streef ik nu ook naar, is juist leuk. En dat bijna iedereen een award krijgt is in de praktijk ook niet zo hoor!
Een nominatieronde met 10 mensen geeft een goed beeld, wat mij betreft. Heb nog niet van alle tien de gegadigden om te nomineren gehoord of ze ook echt willen. Alleen Bos wil niet, Yeahinho weet ik dat die wel wil en volgens mij Suijk ook. DD ook op zeker.
dat is wel leuk voor de belgische userquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:39 schreef Bos81 het volgende:
een ander voorstel:
De Timmy Simons-award: voor leukste Belgische user.
Of eventueel ook een award voor de Belgische competitie, mochten de overige buitenlandse competities award blijven bestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |