Thx voor de uitleg.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:28 schreef Hihat het volgende:
[..]
Je kan het middel niet te vaak gebruiken, dan is het erger dan de kwaal. De lever wordt er ook door aangetast.
Tegen mij pa zeiden ze destijds: zonder een nieuwe kuur houden we de ziekte niet meer tegen, maar een nieuwe kuur overleef je niet.
Nou, dan heb je weinig meer te kiezen.
Dan hoeft er nog niets aan de hand te zijn... maar ik snap je wel.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:45 schreef KlappernootatWork het volgende:
Ik kreeg net van mijn pa te horen (die wat last van de borst had de laatste tijd ) dat hij woensdag naar het ziekenhuis moet voor een rontgenfoto..![]()
Daar zijn we voor.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:14 schreef KlappernootatWork het volgende:
bedanktik wou het alleen even kwijt..
Niet teveel piekeren, hoeft helemaal niets te betekenenquote:Op maandag 18 juni 2007 12:45 schreef KlappernootatWork het volgende:
Ik kreeg net van mijn pa te horen (die wat last van de borst had de laatste tijd ) dat hij woensdag naar het ziekenhuis moet voor een rontgenfoto..![]()
Goed van je pa man!! Ben jaloers op je...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:17 schreef klappernoot2000 het volgende:
[update] Mijn vader moest voor een rontgenfoto naar het ziekenhuis en daar hebben ze geconstateerd dat er zo te zien niks bijzonders aan de hand is..![]()
Wel hebben ze een vermoeden dat hij wel eens last kon hebben van een nierbekkenontsteking.
Hij moet maandag een plasje inleveren en dan geven ze hem nog een vervolgonderzoek.
Tot zover ziet het er minder erg uit als ik gevreesd had..![]()
.. dat onzekere wachten zou als het nog langer had geduurd, mij zelf de das hebben omgedaan..
@coolguy: Hoe gaat het tegenwoordig met jouw pa so far?![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Goed van je pa man!! Ben jaloers op je...
Met mijn pa gaat het goed. Hij begint weer wat meer haar te krijgen. Niet dat hij kaal was, verre van zelfs, maar het was wel behoorlijk uitgedund door de chemo. Dat begint nu wat terug te komen.
Ze hebben beiden een nieuwe fiets gekocht. Voor vaderdag heb ik mn pa een fietscomputer gegeven, maar omdat dat niet eerlijk was voor mn moeder heb ik haar d'r ook een gegeven. Dus ze zijn momenteel heel blij met hun fietsen, vooral mijn pa. Ze gaan dus veel fietsen en weet ik veel wat al niet meer, en m'n pa voelt zich eigenlijk gewoon goed.
Toch gek, aanstaande september is het al 2 jaar geleden dat de ziekte geconstateerd werd. Terugkijkend zijn die 2 jaar echt ontzettend hard gegaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |