nou dat is inderdaad ongeveer het beste nieuws wat je kan krijgen! pak maar flink wat biertjes en pak anders morgen vrij om je kater langzaam te laten verdwijnen!quote:Op maandag 14 mei 2007 16:29 schreef CoolGuy het volgende:
Update:
Ik heb mijn vader zojuist aan de telefoon gehad. De tumoren zitten op de alvleesklier en de lever. De tumor op de alvleesklier was 6 cm, en is door de behandeling geslonken naar 4,5 cm.
De lever was aangetast, dat wil zeggen dat er verschillende plekken op de lever te zien waren, wat dus tumoren zijn. Veel hiervan zijn verdwenen, en de tumoren die er nog zitten zijn kleiner geworden.
Met andere woorden, dit is het beste nieuws dat we hadden kunnen krijgen in het licht van de hele situatie natuurlijk. Dit betekent ook dat hij in aanmerking komt voor een 2e behandeling. De gemiddelde effectiviteit van de behandeling is 2,5 jaar, wat dus betekent dat het vroeg of laat weer gaat uitbreken. In dat geval kan hij nog een halve behandeling ondergaan (1 behandeling = 4x, halve behandeling = 2x).
Ik ben wel blij nu, maar aangezien ik op mijn werk ben kan ik niet te blij doen. Maar ik denk dat ik vanavond in mijn hotel maar eens een biertje bestel (ik drink nooit alcohol, letterlijk, nooit) om dit te 'vieren'.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier nog één, ben redelijk nieuw hier, had het nog niet gelezen.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:03 schreef spanishgirl het volgende:
Coolguy, heb je hele verhaal net in een keer gelezen..
Je beschrijft alles echt heel reeel en mooi..
Ik leef met je mee..
Ontzettend veel sterkte!!!
Je kan het middel niet te vaak gebruiken, dan is het erger dan de kwaal. De lever wordt er ook door aangetast.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:07 schreef thaduck het volgende:
Goed nieuws!!
Maar ik snap niet waarom het hierna niet nog een keer kan? Over bv een jaar ofzo? leg is uit, ben wel nieuwsgierig!
quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:25 schreef Hihat het volgende:
Heeee!
Super te gek, Coolguy! Precies het nieuws waarop je hoopte en wat slechts een klein percentage van de patiënten ook daadwerkelijk te horen krijgt! Ben zelfs een beetje jaloers op je, want dat nieuws had ik een jaar geleden ook graag gehoord over mijn pa. Dat mocht helaas niet zo zijn. Maar ik weet dus wel hoe welkom zo'n boodschap kan zijn!
Het is jullie van harte gegund. Meer dan dat zelfs!![]()
Weet je wat? Ik ga ook een biertje opentrekken! Op jullie goede nieuws!
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |