Goed, hoewel ik hier nu reageer is dit niet echt een update, die zal deze week volgen. Mijn pa zal morgen de uitslag krijgen van de behandeling die hij de afgelopen periode heeft ondergaan. Wat ik wel weet is dat bij de laatste keer dat hij daar was, zo'n 2 weken geleden, hij heeft gelezen dat zijn levensverwachting 2,5 jaar is.
Dat had hij niet mogen lezen, en dat heeft er toch wel ingehakt bij mijn ouders. Bij mij niet zo moet ik eerlijk zeggen, omdat ik het min of meer wel verwacht had. Waarom weet ik niet. We krijgen dus morgen de uitslag. De best mogelijke uitslag is dat het kleiner is geworden, en deze behandeling dus nog een keer voor de helft herhaald kan worden.
Is hij niet kleiner geworden, dan is er niets meer te doen, en is het gewoon maar afwachten tot hij overlijdt I guess
![]()
. Morgen om kwart over 3 moeten ze daar zijn. Aangezien ik dan op mijn werk zal zijn en ik dit topic om de een of andere debiele reden vanuit daar niet kan openen weet ik dus ook niet of ik kan reageren. Misschien dat ik de post dan wel in feedback plaats ofzo.
Aan de andere kant, als het echt heel erg tegenvalt dan zal ik w.s. geen update geven morgen, maar dan gok ik dat mijn vriendin hier wel zal posten. Either way, er zal nu snel meer duidelijkheid zijn...