Zou 14 uur schatten,... maar ik haal Prey niet.quote:
Met gemak.. al die textures bekijken op een muur... beetje rondkijken naar de bloemetjes enzo.quote:
na een week verkoop je hem toch weerquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:52 schreef Wessiej het volgende:
3D Realms heeft verteld dat het ongeveer 12 uur duurt als je het gewoon speelt, dus niet alles voorbij rennen.
En omdat ik in de demo al gek werdt van al die poorten zal ik er wel 25 uur over doen oid.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:56 schreef Wessiej het volgende:
Wat jij wilt jonge, moet je niet ergens ''Boe ajax'' schrijven op een muur of uit een tram/metro op mensen schieten?
Nee, das niet goed voor mijn gevoel van eigenwaardequote:Op woensdag 12 juli 2006 17:19 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Damn...
Maar misschien moeten we onze eigen opstellingen posten?
Open er een topic over of zoek een oud topic, die is er vast ook nog welquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:19 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Damn...
Maar misschien moeten we onze eigen opstellingen posten?
Hoe verzin je het? Goddelijk!quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Om jullie tweetjes maar samen te vatten in een treffende foto:
[afbeelding]
waar is fifa ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:01 schreef Wessiej het volgende:
EA maakt hun releases bekent:
The Lord of the Rings: Battle for Middle Earth II - 14 juli
Madden NFL 07 - 24 augustus
The Godfather: The Game - 7 september
NHL 07 - 14 september
NBA Live 07 - 5 oktober
Superman Returns - 19 oktober
The Godfather misschien als ze de bugs er uit hebben gehaald, maar die komt al in de zelfde week als Saint's Row en Dead Rising, dus eerst nog even niet.
quote:
het ziet er nog kut uit, dus ze hebben hem uitgesteldquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:39 schreef jorienvdherik het volgende:
2 eerste screenshots van Fifa 2007 voor de xbox 360
Ben benieuwd naar meer..
[afbeelding]
[afbeelding]
ow okequote:Op woensdag 12 juli 2006 19:03 schreef Tain het volgende:
[..]
[..]
het ziet er nog kut uit, dus ze hebben hem uitgesteld
ben al weer klaar voor fifa interactive world cupquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:12 schreef MMaRsu het volgende:
Fifa komt in november volgens het Dynabyte systeem
Laat B. het maar niet horen.... zei al tegen hem dat die moest rondbellenquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:53 schreef Robhimself.2 het volgende:
Prey ligt klaar.Recht voor mn neus welteverstaan! Of all the places I called......I ended up at Dixons.
.
De zaak waar ik de grootste tyfus hekel aan heb, had 'm....... Go figure!
quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:48 schreef Robhimself.2 het volgende:
Bij deze bevestig ik nu dat de textures aanzienlijk scherper zijn dan in de demo, zoals al gezegd was door 1 van de developers.
De screenshot wat 100% echt.
its funny cause its truequote:
uurtje of 50 voor mij dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |