Voor de duidelijkheid: het is geen oeuvrepijs hoor, maar voor de beste speler van het toernooi... Nu waren er geen echte uitschieters, maar om nou iemand te nemen die per saldo op nul uitkomt...ja, die kortsluiting in zijn hoofd maakt imho die 2e helft tegen Brazilië ongedaanquote:Op maandag 10 juli 2006 13:56 schreef Frasier het volgende:
Die actie van gister doet niet veel af aan zijn totale carriere. Gewoon terecht imo.
Ja;, Figo bijvoorbeeld...quote:Op maandag 10 juli 2006 14:09 schreef borisz het volgende:
ik had een andere speler hem gegunt
Mee eens. Over het algemeen vond ik Materazzi er zelfs nog meer recht op hebben. Maar Cannavaro was echt de beste.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:08 schreef Pjetr het volgende:
cannavaro heeft em verdiend. zindane speelde alleen tegen brazilie perfect
Inderdaad, wat een aanfluiting weerquote:Op maandag 10 juli 2006 14:08 schreef Pjetr het volgende:
cannavaro heeft em verdiend. zindane speelde alleen tegen brazilie perfect
Lolquote:Op maandag 10 juli 2006 14:12 schreef stame het volgende:
[..]
Mee eens. Over het algemeen vond ik Materazzi er zelfs nog meer recht op hebben. Maar Cannavaro was echt de beste.
quote:
En mag het merendeel vn de spelers in de B of C klasse spelen.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:41 schreef superhero87 het volgende:
[afbeelding]
Nou ja, gelukkig is Italie ervandoor met de titel
ITALIA!
[afbeelding]
Ze gaan allemaal naar andere clubsquote:Op maandag 10 juli 2006 15:42 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
En mag het merendeel vn de spelers in de B of C klasse spelen.![]()
Inderdaad, die actie doet niets af aan zijn carriere. Die stond immers al bol van de rode kaarten uit frustratie. En de kaart was inderdaad ook nog eens terecht.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:56 schreef Frasier het volgende:
Die actie van gister doet niet veel af aan zijn totale carriere. Gewoon terecht imo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |