Voor de duidelijkheid: het is geen oeuvrepijs hoor, maar voor de beste speler van het toernooi... Nu waren er geen echte uitschieters, maar om nou iemand te nemen die per saldo op nul uitkomt...ja, die kortsluiting in zijn hoofd maakt imho die 2e helft tegen Brazilië ongedaanquote:Op maandag 10 juli 2006 13:56 schreef Frasier het volgende:
Die actie van gister doet niet veel af aan zijn totale carriere. Gewoon terecht imo.
Ja;, Figo bijvoorbeeld...quote:Op maandag 10 juli 2006 14:09 schreef borisz het volgende:
ik had een andere speler hem gegunt
Mee eens. Over het algemeen vond ik Materazzi er zelfs nog meer recht op hebben. Maar Cannavaro was echt de beste.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:08 schreef Pjetr het volgende:
cannavaro heeft em verdiend. zindane speelde alleen tegen brazilie perfect
Inderdaad, wat een aanfluiting weerquote:Op maandag 10 juli 2006 14:08 schreef Pjetr het volgende:
Lolquote:Op maandag 10 juli 2006 14:12 schreef stame het volgende:
[..]
Mee eens. Over het algemeen vond ik Materazzi er zelfs nog meer recht op hebben. Maar Cannavaro was echt de beste.
quote:
En mag het merendeel vn de spelers in de B of C klasse spelen.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:41 schreef superhero87 het volgende:
[afbeelding]
Nou ja, gelukkig is Italie ervandoor met de titel
ITALIA!
[afbeelding]
Ze gaan allemaal naar andere clubsquote:Op maandag 10 juli 2006 15:42 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
En mag het merendeel vn de spelers in de B of C klasse spelen.![]()
Inderdaad, die actie doet niets af aan zijn carriere. Die stond immers al bol van de rode kaarten uit frustratie. En de kaart was inderdaad ook nog eens terecht.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:56 schreef Frasier het volgende:
Die actie van gister doet niet veel af aan zijn totale carriere. Gewoon terecht imo.
Hoe kun je als voetbal-liefhebber nou zo'n reactie posten.. Materazzi is echt anti-voetbal.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:25 schreef Fiduci het volgende:
Zidane mag van geluk spreken da hij eraf "mocht" anders had Materazzi hem wel even geleerd hoe je iemand smerig en met veel pijn naar de grond werkt..... Materazzi!!!![]()
Ik heb ergens gehoord dat de punten al voor de finale worden gegeven.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:31 schreef Komakie het volgende:
Ik vind dat Pirlo hem ook verdient.
Heeft een sterk toernooi gespeeld. Maar iemand die een kopstoot geeft in de finale verdient die prijs niet
quote:Op maandag 10 juli 2006 15:49 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ze gaan allemaal naar andere clubsdoh
quote:Een keer zei Del Piero het volgende:
Een ridder blijft bij zijn dame.
Tuurlijk 'blijft' hij bij Juve, alleen zal hij een jaar of 2 worden verhuurd aan een andere topclub.quote:
quote:Op maandag 10 juli 2006 14:08 schreef Pjetr het volgende:
Dit WK vond ik 'm anders goed spelen, hij deed wat hij moest doen. En scoorde zelfs ook nog 2xquote:Op maandag 10 juli 2006 16:40 schreef iz0r het volgende:
[..]
Hoe kun je als voetbal-liefhebber nou zo'n reactie posten.. Materazzi is echt anti-voetbal.
Hoe kan je als voetbal-liefhebber Zidane de gouden bal geven? Iemand die zo smerig doet verdiend helemaal niets, ondanks zijn reputatie. Wat heeft hij nou zo fantastisch gedaan buiten 20 minuten in de finale goed en 20 minuten in een andere wedstrijd goed? Helemaal niets!!!quote:Op maandag 10 juli 2006 16:40 schreef iz0r het volgende:
[..]
Hoe kun je als voetbal-liefhebber nou zo'n reactie posten.. Materazzi is echt anti-voetbal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |