quote:Op maandag 10 juli 2006 21:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja, ik dacht, laat ik maar vast een teleurgestelde PI gebruiken.
Nergens nodig klein slachtoffertje van me.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja, ik dacht, laat ik maar vast een teleurgestelde PI gebruiken.
ik las "negers nodig"quote:Op maandag 10 juli 2006 21:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nergens nodig klein slachtoffertje van me.
dat lijkt me raarquote:
Nou ja....quote:
maar het kan welquote:Op maandag 10 juli 2006 21:18 schreef mcDavid het volgende:
het moet niet gekker worden!
Doe eens niet m'n naam hier gooien.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:22 schreef mcDavid het volgende:
alles kan, koffiekan, mer
wim kan niet meerquote:Op maandag 10 juli 2006 21:22 schreef mcDavid het volgende:
alles kan, koffiekan, mercan
Merquote:Op maandag 10 juli 2006 21:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Jaaaaaneeeeeeeeeet!
Who needs men anywayquote:Op maandag 10 juli 2006 21:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mer!!!!!!!!!!
Schatje!
Als wij gaan meeten..
Men hoeven niet.quote:
kernoorlogje en klaar is humanquote:
vooraf is zo lastigquote:Op maandag 10 juli 2006 21:38 schreef Janetje het volgende:
Achteraf foto's bekijken is ok.
+3 scherp.quote:
Heel true.quote:
Toffe foto, wat ben jij veranderd zeg sinds ik je laatste foto gezien had. Dat waren die dat je zit te bieren aan een tafeltje.quote:
Duhhhhhhhh!!!quote:
quote:
Ik ben nogsteeds de linkse hequote:Op maandag 10 juli 2006 22:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Toffe foto, wat ben jij veranderd zeg sinds ik je laatste foto gezien had. Dat waren die dat je zit te bieren aan een tafeltje.
quote:
Jij hoort in New York te zitten!quote:
Geen bril, gezicht lijkt veranderd... Ook afgevallen?quote:Op maandag 10 juli 2006 22:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ben nogsteeds de linkse he![]()
En zoveel ben ik toch niet veranderd?
NY, hoezo?quote:
Lama, ik vond je op iemand lijken, maar Mt gaf mij ongelijk.quote:
Vrouwen, bah!quote:Op maandag 10 juli 2006 22:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Lama, ik vond je op iemand lijken, maar Mt gaf mij ongelijk.
Hmpf.
Klopt, klopt en klopt.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Geen bril, gezicht lijkt veranderd... [sub]Ook afgevallen?.[sub]?
Ohquote:
nee, maar dat is fokradio sowieso nietquote:Op maandag 10 juli 2006 22:09 schreef Misstique het volgende:
Boeiend.
ik lig voor het eerst sinds tijden weer eens dubbel om FOK!radio!quote:Op maandag 10 juli 2006 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, maar dat is fokradio sowieso niet
Ik ben het heel vaak met je eens en dit is geen uitzondering.quote:
Op wie?quote:Op maandag 10 juli 2006 22:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hmpf.
Ok dan, was trouwens wel positief.quote:
quote:Op maandag 10 juli 2006 22:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hmpf.
Dat wordt nog watquote:Op maandag 10 juli 2006 22:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben het heel vaak met je eens en dit is geen uitzondering.
het wordt eng, ben ik een kloon van jequote:Op maandag 10 juli 2006 22:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben het heel vaak met je eens en dit is geen uitzondering.
Ja verdulle, nou verraad ik mezelf!quote:
he, als de rest van fok dit maar niet ziet?quote:Op maandag 10 juli 2006 22:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja verdulle, nou verraad ik mezelf!
Ik zag het, maar ik geloof er toch geen reet van!quote:Op maandag 10 juli 2006 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
he, als de rest van fok dit maar niet ziet?
het zou ook te gek voor woorden zijn. Aan de andere kant, je vroeg je af of het niet gekker kon wordenquote:Op maandag 10 juli 2006 22:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik zag het, maar ik geloof er toch geen reet van!
Och, is die vraag ook gelijk beantwoord.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
het zou ook te gek voor woorden zijn. Aan de andere kant, je vroeg je af of het niet gekker kon worden
Gelukkig, dan blijft dit de beste kloon ooit.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik zag het, maar ik geloof er toch geen reet van!
Hey, blijf van me account af!quote:Op maandag 10 juli 2006 22:21 schreef mcDavid het volgende:
Zolang jullie deze account van me maar niet doorkrijgen.
Twinky.quote:
Nobody will ever knowquote:Op maandag 10 juli 2006 22:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Gelukkig, dan blijft dit de beste kloon ooit..
Dat is toch zo'n lang houdbaar cakeje uit amerika? Geel van buiten, wit van binnen.quote:
Gimme gimme gimme!!quote:Op maandag 10 juli 2006 22:26 schreef pc-fr34k het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Twinkies
Dat dus.
Hoi j.quote:
Mag ik je crêmevulling uit je cakeje happen?quote:Op maandag 10 juli 2006 22:28 schreef Janetje het volgende:
Tof, ik lijk op een lekker cake'je.
Ok, dat leest wel heel smerig.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mag ik je crêmevulling uit je cakeje happen?
Je stak je tong naar me uit...quote:
Als je daarna ook de buitenkantjes maar opeet.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mag ik je crêmevulling uit je cakeje happen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |