quote:Op zondag 3 september 2006 21:27 schreef fraubitch het volgende:
[..]
[..]
Ga zo door en in spam jullie fotoboeken vol met paardenplaartjes
OT:
Ik zal binnenkort eens foto;s posten
Kleintje, L1 joh, je gaat me nog voorbijrijden als je zo doorgaat
quote:Op zondag 3 september 2006 23:20 schreef Juweel het volgende:
Trouwens, vergeet ik bijna nog het meest bizarre van de hele dag!
We kwamen aan in Diemen vanmorgen, en net toen we gingen betalen hoorde we al dat er een moeder het niet eens was met de jurering van haar dochter. Op dat moment komt het jurylid binnen met de moeder achter haar aan. De moeder begint te schreeuwen en te krijsen tegen de jury en voor we wisten wat er gebeurde ging de moeder de jury met een paraplu te lijf!De jury sloeg terug en toen sprong er iemand van het secretariaat tussen die ze uit elkaar haalde. Ze wordt voor de tuchtcommissie gedaagd en mag nooit meer starten in Diemen. Terecht als je het mij vraagt! Ik heb echt nog nooit zoiets meegemaakt, ongelooflijk dat mensen zo laag kunnen zinken om iets als een hobby!
Normaal lees je dit soort dingen achterin de P&S....
Bronquote:Een paard heeft een hoogte dat gemeten wordt bij de schoft. bij een schofthoogte tot 1.48 spreken we van een pony. bij een schofthoogte van 1.48 tot 1.57 spreken we van een klein paard (ook wel E-pony genoemd). en bij een schofthoogte van 1.57 en hoger spreken we van een paard.
zegt ie toch? Kleinder dan 1,58 dus alles van 1,58 en hoger is een paardquote:
Buitenland kent idd niet echt de E-pony, volgens mij mag je er ook niet mee naar het EK enzo..quote:Op maandag 4 september 2006 00:49 schreef fraubitch het volgende:
[..]
zegt ie toch? Kleinder dan 1,58 dus alles van 1,58 en hoger is een paard
E pony is een pony, de reden dat ie klein paard wordt genoemd is omdat er oa in belgie geen e pony bestaat, het is in nederland ingevoerd als tusenmaat voor de wedstrijdsport, zodat je de keus hebt om hem ofl bij de pony's of bij de paarden uit te brengen.
Het liefst video van goede kwaliteit. Het gaat om materiaal dat op plasmaschermen te zien zal zijn op een paardenbeurs. Maar foto's zijn ook welkom in principe!quote:Op maandag 4 september 2006 15:27 schreef Kleintje het volgende:
Tomaz, wat heb je precies nodig?
Ik heb hier het een en ander liggen op groot formaat jpg.
En, wat ga je er precies mee doen??
Hoi, leuke foto's! Was op zoek naar allerlei beeldmateriaal, maar de organisatie waar ik stage loop heeft besloten om alleen eigen materiaal te gaan gebruiken. Dus bedankt voor jullie hulp/interesse, maar het gaat niet door.quote:Op maandag 4 september 2006 23:54 schreef Elefes het volgende:
Ik heb wel een video van mijn eerste proef op de regiokampioenschappen, volgens mij is dat goede kwaliteitBeeldmateriaal ook genoeg trouwens, wel met copyrights (van mij).
Maar op een beurs op schermen..?
Hoe en wat precies? Wat gebeurt er mee, waarvoor dient het, wat voor een stand is het, etc. etc..
Tnxquote:Op woensdag 6 september 2006 15:43 schreef wendy-tje het volgende:
@elefes: leuke foto's
Ik zat eerst even te kijken, het leek alsof je paard een enorm lange rug heeft, maar nu denk ik eerder dat het zadel wat ver naar voren ligt?
Ik rij actief wedstrijden, dus dan "hoort" het (zelfs volgens de reglementen, niet omdat ik het vind horen..)quote:Op woensdag 6 september 2006 17:31 schreef Isegrim het volgende:
Mooie foto's, al ben ik geen fan van recht afgeknipte staarten en rechtgetrokken manen. Maar wel een mooi paard om naar te kijken.
Is het verplicht? Ik heb nooit wedstrijden gereden, dus dat weet ik niet. Ik meende dat een 'hengstenvlecht' ook mocht, maar misschien is dat alleen bij bepaalde rassen (Friezen e.d.)...quote:Op woensdag 6 september 2006 18:20 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik rij actief wedstrijden, dus dan "hoort" het (zelfs volgens de reglementen, niet omdat ik het vind horen..)
Is met een beetje handigheid vast ook wel zo te knippen dat het er natuurlijk uitziet.quote:Maar de staart moet je toch sowieso wel een beetje bijhouden aan de onderkant, voordat hij zo lang wordt dat het paard er op gaat staan?
Weet ikquote:Op woensdag 6 september 2006 18:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Is het verplicht? Ik heb nooit wedstrijden gereden, dus dat weet ik niet. Ik meende dat een 'hengstenvlecht' ook mocht, maar misschien is dat alleen bij bepaalde rassen (Friezen e.d.)...
[..]
Is met een beetje handigheid vast ook wel zo te knippen dat het er natuurlijk uitziet.
Maar 't is gewoon een persoonlijke voorkeur, hoor, daar hoef jij je niks van aan te trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |