we hebben frank de boer al...quote:Op maandag 10 juli 2006 15:43 schreef twi het volgende:
Braafheid is een aardige invaller. Maar liever een wat meer ervaren speler diezowel links als in 't centrum uit de voeten kan.
Mjah, vorige topic ook al langsgekomen en ze zijn al uitverkocht...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:47 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
Willem II remt niet voor Dirk Scheringa
Het fanzine van Willem II (Kingzine) heeft een speciale actie opgezet voor de Willem II supporters die niet zo blij zijn met Ome Dirk Scheringa. Via de site kunnen stickers gekocht worden met de duidelijke tekst: 'Ik rem niet voor Dirk Scheringa'. Voor de achtergronden en de beschikbaarheid van de stickers kan je terecht op hun site: www.tilbo.com.
![]()
Wie ben jij, 410 zo te zien? Nieuw hier of had je eerst andere naam?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:15 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Oud nieuws
Haha, nieuw op FOK! ja...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:34 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wie ben jij, 410 zo te zien? Nieuw hier of had je eerst andere naam?
Maar je hebt ook scc kaart op 410 dus? Mss ken ik je welquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:40 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Haha, nieuw op FOK! ja...
Best wel leuk, zo'n actueel forum, belangen Amsterdam/Ajax en 410 verdedigen
Ssc ja. Misschien ken ik jou wel, maar ik ga me naam toch niet online gooienquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
Maar je hebt ook scc kaart op 410 dus? Mss ken ik je wel
Op zuid nog plek zat dus?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:45 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Ssc ja. Misschien ken ik jou wel, maar ik ga me naam toch niet online gooien
Nieuws uit 410 trouwens: 90 jongens zijn naar Zuid gegaan, hun plek is binnen twee (!) dagen alweer opgevuld. Zegt genoeg over de aantrekkingskracht van de 410. Die jongens die weg zijn stonden volgens mij bovenin 409/410, hebben andere beleving.
Valt mee, ze hebben lang in de wachstand gestaan...quote:
Ajax Netwerkquote:11/7/2006 - Defour tekent vandaag bij Standard Luik
(Gepost door RvN)
Het Laatste Nieuws meldt dat Steven Defour vandaag een contract voor drie of vier seizoenen zal tekenen bij Standard Luik. De club zou 1,5 tot 2 miljoen euro betalen voor de transfer aan Racing Genk, ondanks dat de middenvelder zijn contract had verbroken. Defour wilde eerder alleen naar het buitenland, maar volgens de middenvelder was Standard Luik het meest slagvaardig.
Ajax wilde eerder deze zomer meer betalen, maar stuitte toen op een nee van Racing Genk. Daarop ontbond de middenvelder zijn contract. Inmiddels zoudne Ajax en Feyenoord beiden opnieuw in de markt zijn geweest. Standaard Luik reageerde echter het snelst, waarna Defour eieren voor zijn geld koos.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:03 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ach was ook wel te verwachten... geen ramp, meer kans voor onze eigen jeugd...
Nee snap ik.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:45 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Ssc ja. Misschien ken ik jou wel, maar ik ga me naam toch niet online gooien
Jammer alleen dat het groepje waar vorig jaar wat onenigheid mee was wel gewoon blijft.quote:Nieuws uit 410 trouwens: 90 jongens zijn naar Zuid gegaan, hun plek is binnen twee (!) dagen alweer opgevuld. Zegt genoeg over de aantrekkingskracht van de 410. Die jongens die weg zijn stonden volgens mij bovenin 409/410, hebben andere beleving.
Ik denk het ook.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:31 schreef Pritt het volgende:
Die kan volgend jaar toch wat fluitconcerten verwachten.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:33 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik denk het ook.
Maar het zegt ook genoeg dat hij 5 jaar bij Standard tekent, geen ambitie dus
Hoezoquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:33 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik denk het ook.
Maar het zegt ook genoeg dat hij 5 jaar bij Standard tekent, geen ambitie dus
Maar dan moet je opeens een 5-jarig contract afkopen . . .quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:44 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
HoezoAlsie weg wilt gebruikt hij toch gewoon nog een x'tje wetje 78
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |