8 en 23 volgens mij, niet over 2 dagen dacht ik maar misschien wel.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:40 schreef Tvduijn het volgende:
@ Nashje
8 of 9 en 22 of 23 dacht ik. (augustus)
nog niet bekend welke thuis.
Loting pas 28e pffff![]()
Hopen dan maar dat we de 8e of 9e thuisspelen. De 22e heb ik m'n eerste schooldagquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:40 schreef Tvduijn het volgende:
@ Nashje
8 of 9 en 22 of 23 dacht ik. (augustus)
nog niet bekend welke thuis.
Loting pas 28e pffff![]()
Dat is neem ik aan niet 's avonds.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hopen dan maar dat we de 8e of 9e thuisspelen. De 22e heb ik m'n eerste schooldag.
Klopt. Maar ik weet niet wat ik van school op krijg. En ik wil m'n eerste dagen op m'n nieuwe school toch wat nuchter overkomenquote:
Volgens mij is het wel over 2 dagen verspreid.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:45 schreef Jasza het volgende:
[..]
8 en 23 volgens mij, niet over 2 dagen dacht ik maar misschien wel.
Dan zou ik wel goed ziek zijnquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:50 schreef Pritt het volgende:
Over een paar uurtjes is de tweede oefenwedstrijd afgerond.
Voorspellingen anyone?
Ik denk 12-1
doe maar nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:50 schreef Pritt het volgende:
Over een paar uurtjes is de tweede oefenwedstrijd afgerond.
Voorspellingen anyone?
Ik denk 12-1
ABS, waar die ook moge spelen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:00 schreef methodmich het volgende:
Tegen Messenga moeten ze toch vanavond, las ik elders?
0-15 dan, minimaal!
Dan zeg ik, 0-11quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Bathmen, nabij Deventer.
Derde klasse.
Dat zou wat zijnquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:16 schreef devv05 het volgende:
1-1
Tsja Feyenoordquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Was dat Feyenoord vorige jaar niet een keer overkomen?
school, pfffffff! toen AJAX tegen Gremio moest zetten ze in de aula gewoon een groot scherm en werd er gewoon voetbal gekeken ipv les gegeven. Eerst komt AJAX, dan pas school.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hopen dan maar dat we de 8e of 9e thuisspelen. De 22e heb ik m'n eerste schooldag.
rij 3. ik neem denk ik een uitshirt met Wolf achterop, dus als je hoger zit moet je me dan wel herkennen.quote:
Rij 20quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:34 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
rij 3. ik neem denk ik een uitshirt met Wolf achterop, dus als je hoger zit moet je me dan wel herkennen.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:46 schreef Pritt het volgende:
Ik denk dat de Piet van Reenen meter vandaag flink omhoog gaat.
Ik gok +3.
en zo hoort hetquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:29 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
school, pfffffff! toen AJAX tegen Gremio moest zetten ze in de aula gewoon een groot scherm en werd er gewoon voetbal gekeken ipv les gegeven. Eerst komt AJAX, dan pas school.
Hier ook, wij hadden Gym maar we waren daar gewoon aan het voetballe met Ajax scherm erbijquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:29 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
school, pfffffff! toen AJAX tegen Gremio moest zetten ze in de aula gewoon een groot scherm en werd er gewoon voetbal gekeken ipv les gegeven. Eerst komt AJAX, dan pas school.
Onze Rotterdamse vrienden hebben aan Katwijk nog een taaie. Na een half uur staat het 1-0 voor Katwijkquote:
Goeie hoofdklasser, Katwijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Onze Rotterdamse vrienden hebben aan Katwijk nog een taaie. Na een half uur staat het 1-0 voor Katwijk
Dat wel, toch moet je er met minimaal 3 goals verschil van kunnen winnen, dat gebeurt denk ik nog wel.quote:
Dit lijkt er al meer op.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:42 schreef BadRabbit het volgende:
Vermeer
Ogararu - Stam(c) - Schilder - Emanuelson
Roger - Manucharyan - Gabri
Rosales - Huntelaar - Perez
Opstelling van vanavond
Ik ga de goden niet verzoeken, dus ik blijf het een goede hoofdklasser vinden. Na afloop lach ik wel meequote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:42 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat wel, toch moet je er met minimaal 3 goals verschil van kunnen winnen, dat gebeurt denk ik nog wel.
Denk dat Dirk Kuijt nog liever een Ajax-shirt aan zal trekken dan een Katwijk-shirt als ex-Quick Boys spelerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dirk Kuijt voetbalt mee met de Katwijkers zeker?
Die goede oude tijd.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:29 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:46 schreef Jasza het volgende:
Nergens te volgen dat wedstrijdje van vandaag?
Via waar volg jij et danquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:49 schreef jobosrulez het volgende:
Zo nou defintief een ruststand Katwijk - Feyenoord 1 - 0
Ach ja wat zegt het voorlopig staat Ajax ook nog op 0 - 0
Je hebt gelijk ik maak een pas op de plaats dat neem ik nog even aanquote:
Huntelaar geen aanvoerder meerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:42 schreef BadRabbit het volgende:
Vermeer
Ogararu - Stam(c) - Schilder - Emanuelson
Roger - Manucharyan - Gabri
Rosales - Huntelaar - Perez
Opstelling van vanavond
Wat een klote muziekquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:01 schreef marsu het volgende:
http://media.putfile.com/(...)r-heet-by-Ajaxlivenl
Waarom? Hij kan volgens mij prima uit de voeten op "10" hoorquote:
Nu dus officieelquote:Ajax contracteert Stanton Lewis
Amsterdam, 11 juli 2006
Ajax heeft vandaag overeenstemming bereikt met de Zuid-Afrikaan Stanton Lewis. De aanvaller zal bij de selectie van Jong Ajax beginnen. Het contract met Lewis heeft een looptijd van vier jaar.
De 18-jarige Lewis speelde tot voor kort bij Ajax Cape Town, de Zuid-Afrikaanse dochter van Ajax. De aanvaller was 14 jaar toen hij de overstap maakte van Orlando Pirates naar Ajax Cape Town, waar hij het afgelopen seizoen onderdeel uitmaakte van het eerste elftal.
In juni van dit jaar speelde Stanton Lewis tijdens een stageperiode al mee met Jong Ajax in het Copa Amsterdam Toernooi.
Bij PES5 speelt ie altijd op de flanken.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:19 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Waarom? Hij kan volgens mij prima uit de voeten op "10" hoor
[..]
Nu dus officieel![]()
3x Huntelaarquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:23 schreef jobosrulez het volgende:
ABS - Ajax 0 - 3
Yup, maar wie weet liggen er alweer een paar in.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:54 schreef PyTh het volgende:
Magertjes of niet?
Zou zo maar kunnen idd.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:55 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, maar wie weet liggen er alweer een paar in.
quote:11/7/2006 - Stanton Lewis tekent bij Ajax
(Gepost door P.)
Ajax en Stanton Lewis zijn eruit: de jonge Zuidafrikaan en de Amsterdamse club kwamen vandaag tot overeenstemming over het vierjarig contract. Eerder waren er wat onduidelijkheden, maar nu is de transfer van de speler die van Ajax Cape Town komt dan eindelijk definitef. De aanvaller begint bij de selectie van Jong Ajax. Lewis moet na Steven Pienaar de 2e speler worden van de zusterclub die doorbreekt in Amsterdam.
Joepie?quote:
Bij deze:quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:43 schreef twi het volgende:
Ik ga de goden niet verzoeken, dus ik blijf het een goede hoofdklasser vinden. Na afloop lach ik wel mee
Beloofd veel goeds al zeggen die oefenpotjes natuurlijk niks.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:04 schreef twi het volgende:
[..]
Bij deze:
Eindstand V.V. Katwijk - Feyenoord 1-0![]()
![]()
![]()
Dus?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dirk-Kuijt leest de reacties van ajax fans over de 1-0 van Feyenoord tegen Katwijk en denkt terug aan een wedstrijd van ajax tijdens de voorbereiding van vorig seizoen....
Toen wij nog net wonnen en jullie gelijk speelden?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dirk-Kuijt leest de reacties van ajax fans over de 1-0 van Feyenoord tegen Katwijk en denkt terug aan een wedstrijd van ajax tijdens de voorbereiding van vorig seizoen....
Die werd tenminste nog wel gewonnenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |