En door naar R&P.quote:Op maandag 10 juli 2006 10:59 schreef Godlike02 het volgende:
> in OUD voor nu
Ja... Dit zou ik ook op een forum vragen.quote:Op maandag 10 juli 2006 10:09 schreef Tonnie2 het volgende:
Mijn zoontje (11 jaar) heeft het syndroom van asperger en tennist graag. Speelt regelmatig toernooien en is erg gedreven. Door het syndroom van Asperger heeft hij veel moeite met de mentale kant van het spel.
Zijn er mensen die ervaring hebben met begeleiding op dit specifieke vlak (mentale training/coaching) waardoor hij hier beter mee om zou kunnen gaan?
Een forum is bij uitstek geschikt aangezien je daar mensen met ervaring tegenkomt. Meer ervaring dan je huisarts.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:56 schreef Liewec het volgende:
[..]
Ja... Dit zou ik ook op een forum vragen.
Ga anders eens naar de huisarts.
Nou, dat ze daar nou niet zelf op gekomen is zeg! Eureka!quote:Op maandag 10 juli 2006 11:56 schreef Liewec het volgende:
Ja... Dit zou ik ook op een forum vragen.
Ga anders eens naar de huisarts.
Voor een goed advies is dit natuurlijk veel te vaag. Problemen met de mentale kant kan van alles zijn.quote:Op maandag 10 juli 2006 10:09 schreef Tonnie2 het volgende:
Mijn zoontje (11 jaar) heeft het syndroom van asperger en tennist graag. Speelt regelmatig toernooien en is erg gedreven. Door het syndroom van Asperger heeft hij veel moeite met de mentale kant van het spel.
Zijn er mensen die ervaring hebben met begeleiding op dit specifieke vlak (mentale training/coaching) waardoor hij hier beter mee om zou kunnen gaan?
Het verschil is dat een huisarts over het algemeen een prima verstand heeft, waar de ervaringsdeskundigen op een forum nogal eens halve randdebielen zijn. Hun tips zijn veelal van nul en generlei waarde omdat ze niet in staat zijn de materie te vatten.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een forum is bij uitstek geschikt aangezien je daar mensen met ervaring tegenkomt. Meer ervaring dan je huisarts.
quote:Op maandag 10 juli 2006 11:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En door naar R&P.
Het gaat hier om omgaan met de 'stoornis' en dat het hier een kind betreft is het 2e deel dus ik zou eerder zeggen R&P.
En gelijk de TT iets veranderd.
Adem in, adem uitquote:Op maandag 10 juli 2006 11:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou, dat ze daar nou niet zelf op gekomen is zeg! Eureka!
Ze zal ook vast zelf bedacht hebben dat haar kind dat syndroom heeft.
Pfff, wat is er toch in hemelsnaam mis met het vragen van ervaringen van anderen? Is dat niet waar een forum voor staat?
Oh wacht... jij doet mee met die andere stoere rage. Als iemand ook maar iets vraagt dat enigszins betrekking zou kunnen op de medische wetenschap proberen als eerste te blaten dat iemand maar naar de huisarts moet gaan.
Nou knul... gefeliciteerd, je hebt gewonnen!Wil je nu een tagje?
De vraag is: wat is exact het probleem? En wat wil je? Heb je het idee dat hij prof kan worden en wil je daar de maatregelen voor nemen? Of zit je geregeld thuis met een zoontje die ontdaan is van een verliespartij? Of iets anders?quote:Op maandag 10 juli 2006 10:09 schreef Tonnie2 het volgende:
In dit geval ben JIJ die halve randdebiel. Dus tja...ik kan niet anders dan je volkomen gelijk gevenquote:Op maandag 10 juli 2006 12:02 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Het verschil is dat een huisarts over het algemeen een prima verstand heeft, waar de ervaringsdeskundigen op een forum nogal eens halve randdebielen zijn. Hun tips zijn veelal van nul en generlei waarde omdat ze niet in staat zijn de materie te vatten.
Oh, ik adem wel hoor. Ik word alleen echt schijtziek van die irritante kereltjes zoals jij die werkelijk geen fuck toe te voegen hebben aan een topic maar het dan toch niet kunnen laten om met hun vettige vingertjes op het toetsenbord te gaan zitten tikken onder het mom van 'kijk mij eens!'quote:Op maandag 10 juli 2006 12:17 schreef Liewec het volgende:
Adem in, adem uit
Kan je mss iets uitgbreider aangeven wat dan precies de problemen zijn waar je zoon tegenaan loopt? Dan is het ook makkelijker voor mensen om te reageren.quote:Op maandag 10 juli 2006 10:09 schreef Tonnie2 het volgende:
Anders stel je je even helemaal aan.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh, ik adem wel hoor. Ik word alleen echt schijtziek van die irritante kereltjes zoals jij die werkelijk geen fuck toe te voegen hebben aan een topic maar het dan toch niet kunnen laten om met hun vettige vingertjes op het toetsenbord te gaan zitten tikken onder het mom van 'kijk mij eens!'
Of TS heeft iets beters te doen dan heel de dag zitten kijken of iemand al gereageerd heeft op haar topic?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:36 schreef deedeetee het volgende:
Hmmmm TS heeft er 2 topics over geopend en verder niks meer te zeggen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |