abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 juli 2006 @ 09:09:11 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39682273
Deel 1: Het grote Marco Materazzi topic
Deel 2: Marco Materazzi topic #2: Marco toont geen genade

Tijdens dit WK toch wel één van de opvallendste voetballers. Marco Materazzi heeft dit WK aan de voetballeken aangetoond een geweldige verdediger te zijn en juist die nare trekjes maken het af, veel liever jongens die opschudding teweeg brengen als Paolo di Canio en Marco Materazzi, dan al die koorknaapjes die we in Nederland hebben.

I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 10 juli 2006 @ 09:29:05 #2
144084 Schuttingbeer
IBTL Special Ops
pi_39682571
Geef die bal dan aan Grosso, met z'n beslissende momenten
Wie, ik?
pi_39682618
Opvallende speler?

Bijna niet gezien dit WK. Behalve het sarren van Zidane bijna onzichtbaar geweest.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_39682702
BTW, materazzi is geen voetballer, maar een laffe freefighter.

http://video.google.com/videoplay?docid=5142970568688502787
pi_39682708
quote:
Op maandag 10 juli 2006 09:32 schreef SocialDisorder het volgende:
Opvallende speler?

Bijna niet gezien dit WK. Behalve het sarren van Zidane bijna onzichtbaar geweest.
Heb jij naar het tennissen zitten kijken?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_39682766
Materazzi, een voetballer, met de narigheden van Vinnie Jones....
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_39682777
Heeft een redelijk wk gespeeld maar hij blijft nog steeds niet veel meer dan een houthakker.

Heb vorige week nog een filmpje van hem bekeken maar dan snap je echt niet dat zo'n vent nog op het voetbalveld rondloopt. Hard is ok maar mensen bewust schoppen gaat gewoon nergens over.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_39682901
quote:
Op maandag 10 juli 2006 09:41 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Materazzi, een voetballer, met de narigheden van Vinnie Jones....
Vinnie Jones is een padvinder vergeleken met Materazzi.
  maandag 10 juli 2006 @ 09:55:55 #9
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39683019
quote:
Opvallende speler?

Gescoord tegen Tsjechië en Frankrijk, niet ingegaan op de provocaties in de wedstrijden tegen Duitsland en Frankrijk, de rode kaart tegen Australië en verder heeft hij geweldig verdedigd dit toernooi, welke speler was tijdens dit WK opvallender?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 10 juli 2006 @ 09:57:07 #10
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_39683032
quote:
Opvallende speler?

Dude! You've gót to be kidding!
pi_39683034
quote:
Op maandag 10 juli 2006 09:37 schreef SocialDisorder het volgende:
BTW, materazzi is geen voetballer, maar een laffe freefighter.

http://video.google.com/videoplay?docid=5142970568688502787
Jezus wat een overtredingen.
Dat al die lui dat pikken zeg.
pi_39683058
quote:
Op maandag 10 juli 2006 09:55 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Gescoord tegen Tsjechië en Frankrijk, niet ingegaan op de provocaties in de wedstrijden tegen Duitsland en Frankrijk, de rode kaart tegen Australië en verder heeft hij geweldig verdedigd dit toernooi, welke speler was tijdens dit WK opvallender?
Zidane wereldspeler. Geen smerige overtredingen, alleen die ene na de provocatie van Materazzi, heeft heel Frankrijk en de wereld in vervoering gebracht met schitterende acties, het enige hoogtepunt dit WK.
  maandag 10 juli 2006 @ 09:58:36 #13
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_39683060
quote:
Opvallende speler?

Samen met Cannavaro een ijzersterke verdediging gevormd na het uitvallen van Nesta.
A.M.A.B
  maandag 10 juli 2006 @ 09:58:53 #14
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_39683063
Uit het vorige Materazzi topic:
quote:
Op donderdag 6 april 2006 13:57 schreef ErikT het volgende:
Met zulke spelers word je wereldkampioen. Niet met baardhaarloze jochies die hun hockeystick vergeten zijn (Kromkamp).
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  maandag 10 juli 2006 @ 09:59:48 #15
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_39683077
quote:
Op maandag 10 juli 2006 09:58 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Zidane wereldspeler. Geen smerige overtredingen, alleen die ene na de provocatie van Materazzi, heeft heel Frankrijk en de wereld in vervoering gebracht met schitterende acties, het enige hoogtepunt dit WK.
Houd toch op.
A.M.A.B
  maandag 10 juli 2006 @ 10:00:26 #16
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_39683086
quote:

[..]

Heilige Zidane. Dit was zeker zijn eerste rode kaart ooit. Lekkere teamspeler... Ik kan me nog wel een paar rode kaarten herinneren, ook van die debiele acties.
pi_39683116
quote:
Op maandag 10 juli 2006 10:00 schreef ErikT het volgende:

[..]

Heilige Zidane. Dit was zeker zijn eerste rode kaart ooit. Lekkere teamspeler... Ik kan me nog wel een paar rode kaarten herinneren, ook van die debiele acties.
zeker geen heilige, Zidane heeft ook rottrekjes. Maar dat zijn trekjes, waar wereldacties tegenoverstaan. De trekjes van Materazzi bestaan uit af en toe hard en goed verdedigen, verder alleen maar schoppen, slaan en ellebogen.
  maandag 10 juli 2006 @ 10:03:06 #18
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39683127
quote:

[..]

Zinedine Zidane viel in de groepswedstrijden zwaar tegen en wordt door de NOS-commentatoren gruwelijk overgewaardeerd, iedere pass van hem is een wereldpass en als een pass niet aankomt, begrijpen zijn medespelers hem niet. Verdedigers worden nooit zo gewaardeerd als aanvallers, jij bent vast zo’n voetbalvolger die net als de commentator opgewonden raakt van sterren als Zinedine Zidane, Thierry Henry en Ronaldinho?
  maandag 10 juli 2006 @ 10:03:58 #19
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_39683149
quote:
Op maandag 10 juli 2006 10:02 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

zeker geen heilige, Zidane heeft ook rottrekjes. Maar dat zijn trekjes, waar wereldacties tegenoverstaan. De trekjes van Materazzi bestaan uit af en toe hard en goed verdedigen, verder alleen maar schoppen, slaan en ellebogen.
En een goede verdedigende actie is geen wereldactie.

Zidane: verliezer
Materazzi: winnaar
sim-pel
  maandag 10 juli 2006 @ 10:06:16 #20
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_39683185
beetje jammer topic nu.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  maandag 10 juli 2006 @ 10:06:38 #21
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_39683190
quote:
Op maandag 10 juli 2006 10:02 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Oja vandaar dat elke tegenstander van Internazionale met knikkende knieen naar Milaan komt in de hoop dat Materazzi op de bank vertoeft. Marco is 1 van de beste verdedigers van de wereld top.
Spijkerhard, fel, gaat wel iets te vaak en te opzichtig voor de speler. Maar kom op liever zo iemand in je team dan een potlood die voor zijn tegenstander bukt en zegt ram hem um der maar in.....

Marco Materazzi is mijn held
  maandag 10 juli 2006 @ 10:11:25 #22
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_39683262

Geweldig plaatje dit, mag niet ontbreken. Rui Costa is natuurlijk helemaal een held.
pi_39683297
quote:
Op maandag 10 juli 2006 10:03 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Zinedine Zidane viel in de groepswedstrijden zwaar tegen en wordt door de NOS-commentatoren gruwelijk overgewaardeerd, iedere pass van hem is een wereldpass en als een pass niet aankomt, begrijpen zijn medespelers hem niet. Verdedigers worden nooit zo gewaardeerd als aanvallers, jij bent vast zo’n voetbalvolger die net als de commentator opgewonden raakt van sterren als Zinedine Zidane, Thierry Henry en Ronaldinho?
Henry heeft zwaar ondermaats gepresteerd dit WK, net als Ronaldhino overigens (iets wat van heel Brazilië gezegd kan worden, met uitzondering Robinho), voor zover je het presteren wilt noemen. Harde verdedigers kan ik wel degelijk waarderen. Ik ben blij met Stam terug in de eredivisie, in mijn mening de enige verdediger die we nog hebben in NL tegenover de tot verdediging gedegradeerde middenvelders die tegenwoordig achterin staan.
Het vertrek van Boula naar Duitsland vond ik een aderlating voor het NL voetbal. Gelukkig leert hij daar een hoop wat hij kan gebruiken in Oranje en bij een eventuele terugkeer in NL.

Bovendien waardeer ik iedere speler, ongeacht z'n positie. Een verdediger is net zo belangrijk voor eindresultaat als de keeper, de spits en de middenvelders.

Ik wordt overigens schijtziek van de commentatoren die Messi elke keer laten volgen door "het wonderkind". Het wonderkind heeft nog geen zak laten zien, schittert af en toe in Barça, heeft de potentie om groot te worden, maar wordt nu al genoemd als Maradonna 2.

Ik kijk naar het WK voor een leuke pot voetbal. En dat bestaat al enige tijd uit aanvallen en verdedigen. Ik kan evengoed genieten van een Friedrich die de bal vlak voor de tegenstander weg weet te tikken, als van een counter-goal van Robben, als van een aanval over 25 schijven van Argentinië.

Waar ik niet van kan genieten zijn de ellebogen, het natrappen, de kopstoten, het verbaal sarren, de schwalbes (óók die van Robben & vBommel) en het vragen om kaarten. Dat soort spelers mogen wat mij betreft voor het komende toernooi geschorst worden.
  maandag 10 juli 2006 @ 10:21:05 #24
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_39683426
Enorme hekel aan die kut-overtredingen die hij maakt, maar al met al heeft hij een uitstekend WK gespeeld. Daar moet je gewoon eerlijk in wezen. 2 keer scoren en verdedigend je werk doen, dat is gewoon goed.

Vraag mij wel af wat je tegen Zidane moet zeggen om hem zo te laten flippen in zn laatste wedstrijd wat ook nog eens een wk-finale is..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_39683538
quote:
Op maandag 10 juli 2006 10:21 schreef Cheiron het volgende:
Enorme hekel aan die kut-overtredingen die hij maakt, maar al met al heeft hij een uitstekend WK gespeeld. Daar moet je gewoon eerlijk in wezen. 2 keer scoren en verdedigend je werk doen, dat is gewoon goed.

Vraag mij wel af wat je tegen Zidane moet zeggen om hem zo te laten flippen in zn laatste wedstrijd wat ook nog eens een wk-finale is..
Volgens mij was er niet zoveel voor nodig. Zo blijkens de geschiedenis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')